XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwsbrief

Beste b&f,

ik kreeg een aantal jaren terug wekelijks jullie nieuwsbrief. Hebben jullie nog steeds een nieuwsbrief? Zo ja, hoe kan ik me daar weer voor aanmelden?

Grt,
Bram

Vraag: B&F Peptro is voor tijdens & na de training. Kan dit gecombineerd worden met B&F BCAA caps? Vermits in Peptro reeds bcaa bevat?

thanks

Waarom doen jullie nog steeds zaken met post nl?
Wat een ellendebedrijf is dat zeg, pfff.
Met GLS nooit gezeik, altijd vaste levertijden en vooral: op tijd!!

Consument gericht is en blijft Postnl voorlopig nog veruit het beste bedrijf. (zakelijk is dat anders) Maar er mag zeker wat goede concurrentie bij van mij. Dat is voor iedereen goed!:)

Vanwege een stroomstoring zijn wij de laatste uren helaas niet goed bereikbaar geweest. Bestellingen tot 21.00 uur zijn nog direct verwerkt. Bestelling na 21.00 uur zullen wegens overmacht morgenochtend direct worden verzonden. Excuses, voor het eventuele ongemak.:)

Aha, vandaar! Was beter geweest als het weer aan de drukte had gelegen. :)

Hey B&F,
Wanneer komt maximize V2 en hydropeptide Amino??

Maximize V2 gaat/is eruit. Die is vervangen door Maximize Intense.:) Deze hadden we net binnen maar is helaas al weer op. Eind aankomende week hopen we deze weer aan te kunnen bieden. De Hydropeptide Amino komt niet meer terug.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 12:38 ----------

Aha, vandaar! Was beter geweest als het weer aan de drukte had gelegen. :)

Inderdaad:D Gelukkig is alles weer helemaal opgelost.:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 12:39 ----------

Vraag: B&F Peptro is voor tijdens & na de training. Kan dit gecombineerd worden met B&F BCAA caps? Vermits in Peptro reeds bcaa bevat?

thanks

Ja, dit kun je in principe prima combineren als je hoger wilt doseren.:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 12:40 ----------

Beste b&f,

ik kreeg een aantal jaren terug wekelijks jullie nieuwsbrief. Hebben jullie nog steeds een nieuwsbrief? Zo ja, hoe kan ik me daar weer voor aanmelden?

Grt,
Bram

We versturen nog steeds wekelijks een nieuwsbrief. (elke vrijdag..) Als je je als vaste klant hebt aangemeld dan moet je deze altijd krijgen. Misschien in je spam?

Top service en retourzending

Top service van B&F! Maandag ochtend een bestelling geplaatst. Geen verzend bericht ontvangen. 's Avonds contact opgenomen met distributiecentrum. Ze konden niet zien of mijn bestelling verstuurd was. Dus is er met alle zekerheid voor 22:00 uur nog een zending naar mij verstuurd en verzocht om de eventuele dubbele zending niet te accepteren. Echt super van B&F!

Woensdag (alsnog te laat door postnl!) mijn levering ontvangen. Er stonden 2 dozen voor mijn deur. Ik heb ze beiden geaccepteerd omdat ik maar 1 handtekening hoefde te zetten voor 2 dozen. Dus er kon van alles gebeuren met de retour zending! Als je begrijpt wat ik bedoel;) Is het trouwens niet logisch om 2 handtekeningen te vragen voor 2 dozen met verschillende barcodes?

Ik wil vandaag of morgen de dubbele zending retour gaan sturen. Naar welke antwoordnummer kan ik dat doen? Ik kan hier niks over vinden op jullie website. Het moet mij niks kosten natuurlijk:)

referentienummer: 381195

Ps. De micellar casein cookies & cream sample was om te smullen zo lekker! yummm! Dat wordt mijn volgende smaak!

Tryptofaan is het aminozuur waaruit 5htp wordt aangemaakt. De Bvitamines en uit mijn hoofd ook mineralen zijn hierbij nodig. Rhodiola weet ik zo niet uit mijn hoofd dat zou ik moeten opzoeken.:) 5htp icm met een goed multi/mineralen zou afdoende moeten zijn.:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 19:32 ----------

Owkej, alvast heel fel bedankt. welke multi/mineralen zou je mij aanraden of heb je zelf de beste ervaringen mee? En als je eens tijd hebt mag je het me nog altijd laten weten als je meer weet over die rhodiola. Evenals andere leden hier met ervaring ermee, altijd welkom. Nogmaals bedankt!

Gisteren me bestelling binnen gekregen :P
Heb alleen even een vraag aan B&F, kan je de super creatine mengen met whey perfection of kan ik het beter apart pakken van elkaar?
Ik weet dat er veel meningen/topics over zijn maar ik wil toch graag het woord van B&F zelf.

Top service van B&F! Maandag ochtend een bestelling geplaatst. Geen verzend bericht ontvangen. 's Avonds contact opgenomen met distributiecentrum. Ze konden niet zien of mijn bestelling verstuurd was. Dus is er met alle zekerheid voor 22:00 uur nog een zending naar mij verstuurd en verzocht om de eventuele dubbele zending niet te accepteren. Echt super van B&F!

Woensdag (alsnog te laat door postnl!) mijn levering ontvangen. Er stonden 2 dozen voor mijn deur. Ik heb ze beiden geaccepteerd omdat ik maar 1 handtekening hoefde te zetten voor 2 dozen. Dus er kon van alles gebeuren met de retour zending! Als je begrijpt wat ik bedoel;) Is het trouwens niet logisch om 2 handtekeningen te vragen voor 2 dozen met verschillende barcodes?

Ik wil vandaag of morgen de dubbele zending retour gaan sturen. Naar welke antwoordnummer kan ik dat doen? Ik kan hier niks over vinden op jullie website. Het moet mij niks kosten natuurlijk:)

Ps. De micellar casein cookies & cream sample was om te smullen zo lekker! yummm! Dat wordt mijn volgende smaak!
Ik heb je een PM gestuurd!
Owkej, alvast heel fel bedankt. welke multi/mineralen zou je mij aanraden of heb je zelf de beste ervaringen mee? En als je eens tijd hebt mag je het me nog altijd laten weten als je meer weet over die rhodiola. Evenals andere leden hier met ervaring ermee, altijd welkom. Nogmaals bedankt!
Ik zou de Alive! multivitamine aanraden.
Gisteren me bestelling binnen gekregen :P
Heb alleen even een vraag aan B&F, kan je de super creatine mengen met whey perfection of kan ik het beter apart pakken van elkaar?
Ik weet dat er veel meningen/topics over zijn maar ik wil toch graag het woord van B&F zelf.
Ik zou het apart pakken. De melksuiker doet vaak de werking van creatine tegen werken waardoor je minder resultaat hebt. Dus absoluut niet doen.

Groetjes Ralf

B&F,

Even een vraagje. Wordt er in Belgie nu ook op zaterdag geleverd? Vroeger was dat vlg mij toch niet het geval? Ging vanmorgen checken wanneer bestelling met ref. 385004 zou geleverd worden, dit was vlg track & trace vandaag. Nu ging ik net opnieuw kijken en staat bij levering zat 31/03??

Dank je, voor de complimenten!!:)

Retour:
Bodyenfitshop.nl
Antwoordnummer 1076
8440 VB Heerenveen

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 15:16 ----------

B&F,

Even een vraagje. Wordt er in Belgie nu ook op zaterdag geleverd? Vroeger was dat vlg mij toch niet het geval? Ging vanmorgen checken wanneer bestelling met ref. 385004 zou geleverd worden, dit was vlg track & trace vandaag. Nu ging ik net opnieuw kijken en staat bij levering zat 31/03??

Ja, in BE volgens mij op maandag niet en wel op zaterdag:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 15:19 ----------

Laatst bewerkt:
Hey ik had een bestelling bij jullie gedaan en kreeg 2 omega-3 caps niet bij de bestelling. Toen stuurde ik een mail of ik ze bij een latere bestelling kon krijgen en kreeg ik als antwoord dat ik ze kon krijgen bij een andere bestelling. Vandaag deed ik een bestelling en stuurde een mail voor de Omega 3 caps en krijg ik te horen helaas is dit niet meer mogelijk. Ik heb nog beide mails in de inbox en stuurde de mail ook door ik vindt het jammer dat jullie zo doen bij een vaste klant heb al zeker 20+ bestellingen bij jullie gedaan en nooit iets gereclameert.

Die nutella is echt zwaar lekker bro echt een aanrader voor je volgende pot :D en is de bounty caseine wat?

Grannys applepie valt tegen vind ik.. Bounty is goed te doen erg lekker ja.. Ja me vriendin zit nu al te zeuren over die nutella dus die gaat er zeker komen hahah!

Ik heb gisteren rond 21:30 Nr.1 & Whey Perfection besteld (ref.nr.385649) maar ik heb vandaag pas een mail gekregen met dat mijn bestelling is verzonden..
De vorige bestelling (22-03-2012) die ik rond die tijd plaatste kwam ook al niet binnnen de volgende dag..

Jullie hebben het druk zeker? :P

Hey ik had een bestelling bij jullie gedaan en kreeg 2 omega-3 caps niet bij de bestelling. Toen stuurde ik een mail of ik ze bij een latere bestelling kon krijgen en kreeg ik als antwoord dat ik ze kon krijgen bij een andere bestelling. Vandaag deed ik een bestelling en stuurde een mail voor de Omega 3 caps en krijg ik te horen helaas is dit niet meer mogelijk. Ik heb nog beide mails in de inbox en stuurde de mail ook door ik vindt het jammer dat jullie zo doen bij een vaste klant heb al zeker 20+ bestellingen bij jullie gedaan en nooit iets gereclameert.

:eek: Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik denk dat iemand een beetje in de war is bij ons of het niet goed begrepen heeft.:rolleyes: Geef mij het referentienummer even door dan regel ik het natuurlijk direct voor je:) Excuses!!:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 16:42 ----------

Grannys applepie valt tegen vind ik.. Bounty is goed te doen erg lekker ja.. Ja me vriendin zit nu al te zeuren over die nutella dus die gaat er zeker komen hahah!

Als de vrouw het wil... ik ken het:D

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 16:44 ----------

Ik heb gisteren rond 21:30 Nr.1 & Whey Perfection besteld (ref.nr.385649) maar ik heb vandaag pas een mail gekregen met dat mijn bestelling is verzonden..
De vorige bestelling (22-03-2012) die ik rond die tijd plaatste kwam ook al niet binnnen de volgende dag..

Jullie hebben het druk zeker? :P

Ja, maar dat is niet de reden. We hadden gisteravond ergens kortsluiting waardoor tussen 21:00 en 23:00 uur alles eruit lag. :rolleyes: We versturen eigenlijk altijd tot 22.00 uur direct. Dat je bestelling rond kerst later kwam heeft denk ik meer met drukte bij de Postnl te maken rond die tijd. Dank je, voor de bestelling:)

dit is de REF NR van de omega-3 bestelling had er 4 besteld en 2 ontvangen 364698 en dit is mijn bestelling van vandaag 385977 heb ook de emails als je wilt kan ik je ze opsturen voor bewijs alvast bedankt voor de snelle antwoord

dit is de REF NR van de omega-3 bestelling had er 4 besteld en 2 ontvangen 364698 en dit is mijn bestelling van vandaag 385977 heb ook de emails als je wilt kan ik je ze opsturen voor bewijs alvast bedankt voor de snelle antwoord

Hoeft niet. Ik regel het direct voor je:)

edit:
Heb er een potje extra bij laten doen voor het ongemak!:)

Ik had zonet een bestelling gedaan (386237) maar deze mag geannuleerd worden. Ik had hier nog enkele dingetjes op vergeten dus bij deze heb ik mijn nieuwe bestelling al doorgevoerd (386257)

Ik had hier ook al een mailtje voor naar info@ gestuurd, is dit dan in orde zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven