AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt ik vind jullie echt een topsite en had nooit geen enkel probleem bij jullie bedankt om het zo snel te regelen ik ga zeker blijven bestellen bij jullie wat ik al meer dan een jaar doe :)

bedankt ik vind jullie echt een topsite en had nooit geen enkel probleem bij jullie bedankt om het zo snel te regelen ik ga zeker blijven bestellen bij jullie wat ik al meer dan een jaar doe :)

:thumb: Dank je, voor je begrip!

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 17:53 ----------

Hoelang zou het beste zijn tussen melk en creatine inname dan ?

Neem de creatine 20 minuutjes ter voren, dat moet voldoende zijn:)

Zojuist de whey perfection satchets besteld, kijken welke het beste bevalt!

Top service!
had een probleem met mijn shakebeker en heb onmiddellijk een nieuwe gekregen!
doe zo verder!

Ik heb gisteren helemaal geen verzendbevestiging gekregen terwijl ik midden op de dag besteld heb en normaliter altijd gelijk een verzendbevestiging krijg.

O jee, krijg ik het nu wel vandaag ? Referentie nummer: 385901

Ik heb gisteren helemaal geen verzendbevestiging gekregen terwijl ik midden op de dag besteld heb en normaliter altijd gelijk een verzendbevestiging krijg.

Zelfde probleem, maar ik heb eergisteren besteld. Referentie nummer: 385162

bod en fit

Bij kre-alkalyn caps staat op jullie site 2 voor en 2 na maar op het potje zelf staat 1 voor en 1 na wat moet ik aan houden

en op andere sites staat ook 2 per dag

alvast bedankt

Wat is eigenlijk de meerwaarde die whey perfection geeft tov de protein perfection mix? (behalve smaak?)

Protein perfection mix geeft direct tot 8u na inname proteine af afaik, dan is het beter om deze te nemen of zie ik dat verkeerd?:D

Het zal je zeker bevallen! Laat je even weten welke jij het lekkerst vindt? Ik hoor het graag! :)

-Leon

Zojuist binnengekregen, 1 minuut nadat ik een oude shake had gemaakt haha.
Heb de shaker meteen weggegooit, lekte enorm. Had gehoopt op een shakerbal maar helaas :(.
Ik zal binnenkort mijn favoriete smaken vertellen!

weern een bestelling geplaatst bij jullie:D

Leon/Ilco/Ralf,
Bestelling binnen gekregen, helaas niet alles wat ik in de beschrijving had gezet, maar toch bedankt voor de snelle levering.

Fijn weekend.
gr

Even een update. Pakje is zojuist bezorgd, maar ik had aangegeven dat ie via Pakjegemak bezorgd moest worden.

Nu is het in dit geval niet erg omdat ik thuis was, maar lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Overigens het opmerkingen veld prima gelezen, super ;)

Hallo B&F,

Van de week ga ik jullie combi Nr.1 en Magnificent bestellen om dit 6 weken te proberen. Nu was mijn vraag of ik deze periode ook creatine kan gebruiken? Ik zag dat er in Nr.1 en Magnificent ook creatine zit dus vroeg me af of het dan geen overkill aan creatine word. Als het wel kan, welke creatine kan ik dan het beste nemen? Jullie super creatine of jullie Creatinol-O-Phosphate (COP)? Ik las bij de lap tekst van Nr.1 dat COP creatine 1 van de betere is.
Het is btw de eerste keer in m'n 5 trainingsjaren dat ik creatine ga gebruiken..

Groet Vic150

Top service!
had een probleem met mijn shakebeker en heb onmiddellijk een nieuwe gekregen!
doe zo verder!

Doen we zeker! Dank je, voor het compliment:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 17:57 ----------

Geen direct verzonden:) (mails naar ... Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 17:59 ----------

Zelfde probleem, maar ik heb eergisteren besteld. Referentie nummer: 385162

De Fitness Gloves zijn ook direct verzonden. (mail in je gmail) Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 18:00 ----------

bod en fit

Bij kre-alkalyn caps staat op jullie site 2 voor en 2 na maar op het potje zelf staat 1 voor en 1 na wat moet ik aan houden

en op andere sites staat ook 2 per dag

alvast bedankt

Wij houden 3 gram per dag aan. Bij 2 caps neem je 1500 mg per dag.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 18:02 ----------

Wat is eigenlijk de meerwaarde die whey perfection geeft tov de protein perfection mix? (behalve smaak?)

Protein perfection mix geeft direct tot 8u na inname proteine af afaik, dan is het beter om deze te nemen of zie ik dat verkeerd?:D

De smaak van de Mix is net zo goed als die van Whey Perfection, dat maakt eigenlijk niks uit:) De Mix is een product welke je eigenlijk op elk tijdstip perfect kunt nemen inderdaad. Of het nu 's ochtends is, tussen de maaltijden, na de training of voor het slapen.:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 18:02 ----------

Zojuist binnengekregen, 1 minuut nadat ik een oude shake had gemaakt haha.
Heb de shaker meteen weggegooit, lekte enorm. Had gehoopt op een shakerbal maar helaas :(.
Ik zal binnenkort mijn favoriete smaken vertellen!

Dank je!:) (De shaker Pro's zijn nu op maar komen over enkele weken weer binnen:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 18:03 ----------

weern een bestelling geplaatst bij jullie:D

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 18:03 ----------

Leon/Ilco/Ralf,
Bestelling binnen gekregen, helaas niet alles wat ik in de beschrijving had gezet, maar toch bedankt voor de snelle levering.

Fijn weekend.
gr

Jij ook een fijn weekend!:)

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 18:04 ----------

Even een update. Pakje is zojuist bezorgd, maar ik had aangegeven dat ie via Pakjegemak bezorgd moest worden.

Nu is het in dit geval niet erg omdat ik thuis was, maar lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Overigens het opmerkingen veld prima gelezen, super ;)

Nee, vreemd. Daar doen we handmatig niets aan dus hoe dat kan snap ik ook niet helemaal:) Ok:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo B&F,

Van de week ga ik jullie combi Nr.1 en Magnificent bestellen om dit 6 weken te proberen. Nu was mijn vraag of ik deze periode ook creatine kan gebruiken? Ik zag dat er in Nr.1 en Magnificent ook creatine zit dus vroeg me af of het dan geen overkill aan creatine word. Als het wel kan, welke creatine kan ik dan het beste nemen? Jullie super creatine of jullie Creatinol-O-Phosphate (COP)? Ik las bij de lap tekst van Nr.1 dat COP creatine 1 van de betere is.
Het is btw de eerste keer in m'n 5 trainingsjaren dat ik creatine ga gebruiken..

Groet Vic150

Als je Nr 1 en Magnificent neemt dan absoluut geen losse creatine meer erbij gebruiken. Beide producten bevatten samen echt meer als voldoende:)

Hoeveel gram creatine bevat 1 scoop noxipro ? Verder niks van te vinden op de pot/internet.

Welk supplement onderdrukt het hongergevoel?
Ik zit in de cut & heb moeite met aan het schema te houden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven