AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gisterenmiddag betaald voor mijn bestelling, normaal zou het toch vandaag moeten aangekomen zijn, niet?

Maar ok, nog een dagje geduld dan maar :D

Heb CreaPure binnen, op achterkant staat oplaadfase 4x op een dag , 4 dagen lang, één maatschep.
Is de oplaadfase nog achterhaald of wat? Volgens mij wel namelijk...

Heb CreaPure binnen, op achterkant staat oplaadfase 4x op een dag , 4 dagen lang, één maatschep.
ja.

5gr s'ochtends voor ontbijt op rustdagen

2,5 gr voor trainen + 2,5 gr na het trainen. (op trainingsdagen..)

Wanneer komen de shakers pro terug binnen?

Pas over 4-5 weken hoor ik net.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 15:46 ----------

En weeral is mijn bestelling perfect geleverd zonder maar 1 fout. Top service !
En man man man die chocolade coconut bounty smaakt zo lekker, mijn vader wou de pot voor zijn eigen houden haha! Ik vind jullie smaken zelfs beter dan de ON Whey Gold Standard!
EENMAAL AAN DE WHEY PERFECTION............ :p

Super! Dank je, voor de complimenten. :)
.... dan wil je echt geen ON Gold whey meer!:D

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 15:47 ----------

Ik heb gisterenmiddag betaald voor mijn bestelling, normaal zou het toch vandaag moeten aangekomen zijn, niet?

Maar ok, nog een dagje geduld dan maar :D

Feitelijk wel:) Wacht morgen nog even af en laat het mij anders maar weten. Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 15:48 ----------

Nee, het is meer wat je zelf wilt eigenlijk. Doe je de oplaadfase dan bereik je sneller het max. niveau. Doe je het niet dan duurt dat ongeveer 10 dagen langer.:)

Ik vind jullie whey isolaat naturel ook lekker, drinkt makkelijker weg dan die van een concurrent. Miniem verschil maar mooi meegenomen :D.

Ref:388615 netjes ontvangen, gister op de valreep nog verzonden zag ik, goed werk! Ik denk dat m'n postbode nog net geen hernia aan het pakket heeft overgehouden :D

Enige wat opviel was dat er op de bon wel +Hemavol sample stond, alleen zat die er niet in. Compenseer het (eventueel) maar bij een volgende bestelling :thumb:

Ik vind jullie whey isolaat naturel ook lekker, drinkt makkelijker weg dan die van een concurrent. Miniem verschil maar mooi meegenomen :D.

Dank je! Je merkt inderdaad dat de structuur en oplosbaarheid net iets fijner is en de smaak iets "frisser" . Dat was voor ons de keuze om voor Carbery te kiezen voor de Isolaat Perfection!:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 18:42 ----------

Ref:388615 netjes ontvangen, gister op de valreep nog verzonden zag ik, goed werk! Ik denk dat m'n postbode nog net geen hernia aan het pakket heeft overgehouden :D

Enige wat opviel was dat er op de bon wel +Hemavol sample stond, alleen zat die er niet in. Compenseer het (eventueel) maar bij een volgende bestelling :thumb:

Dank je! PM mij even bij een volgende order dan regel ik het:)

Krijgen jullie NOS ether nog?

Zijn er geen shakebekers pro meer? Welke krijg je dan nu als cadeau, gewoon de oude terug?

Krijgen jullie NOS ether nog?

Nee, daar is/was echt bijna geen vraag meer na.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 19:24 ----------

Zijn er geen shakebekers pro meer? Welke krijg je dan nu als cadeau, gewoon de oude terug?

De Shaker Pro Shakers zijn op. Deze komen wel weer terug. (de vraag is enorm) Zodra ze er weer zijn doen we direct weer een leuke actie.:) Reken even op 3-4 weken.

(nu een " normale" shaker)

Bedankt voor het antwoord, spijtig genoeg kan ik niet wachten met bestellen haha!

Nee, daar is/was echt bijna geen vraag meer na.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 19:24 ----------

De Shaker Pro Shakers zijn op. Deze komen wel weer terug. (de vraag is enorm) Zodra ze er weer zijn doen we direct weer een leuke actie.:) Reken even op 3-4 weken.

(nu een " normale" shaker)

Wat is een vergelijkend product in jullie ogen?

Zoooo, ik ben weer 117 e lichter :D. 9 kilo whey ftw! En ik heb ook maar 2 paar straps besteld, ben benieuwd of het wat is

Zo, net weer een potje Whey Perfection met Lemon Ice besteld. Voor 22.00 uur besteld is volgende dag in huis, dus op de valreep. Maar goed, zie 'm wel verschijnen, is de vierde keer dat ik iets bij jullie bestel en tot nu is de service en kwaliteit prima.

Ik begin die smaakjes van IP een beetje zat te worden. Ik heb ook al meerdere malen variety packs geprobeerd; ik heb nu alle smaken geprobeerd, op 1 na: naturel!

@ B&F,
Is hier ook een sample van beschikbaar of iets dergelijks? Ik wil graag de naturel proberen. Indien er geen sample van beschikbaar is, waar is de smaak mee te vergelijken? Ik heb echt geen flauw idee.

Mijn god proef net chocolate bounty.......enorm lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven