AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een bestelling geplaatst, rond 21.30 uur maar ik heb vanochtend om 7.06 uur pas een mail kregen met als onderwerp 'uw bestelling is verzonden'. Betekent dit dat deze morgen dan bij mij bezorgd wordt? Dagje later maakt me in principe weinig uit, maar dan hoef ik er vandaag geen rekening meer mee te houden i.i.g..

;)Bedankt voor de reactie B&F

Ik heb ook via vooruitbetaling gewerkt, maar het de zaterdag al overgeschreven, mischien heb ik een verkeerd referentienummer gebruikt? Maar dacht het niet, kunnen jullie is nakijken zodat ik het pakketje toch zeker voor eht weekend nog heb:o
Ik heb wel al 2 keer een bevestigingsmail gehad dat het verzonden was maar de datum blijft maar uitgesteld worden;)
386412

thx

Mijne komt er ook pas morgen ipv vandaag, blijkbaar heeft postnl niet veel zin om te werken :p

Hopelijk komen ze morgen, heb nog maar 1 zakje whey en dan is alles op :(

'k heb zojuist mijn beselling binnengekregen:D
echt super
alvast bedankt B&F;)

Ik gebruik nu al een 2 maand craze als pre samen met tms als post en direct nadat tms op was ben ik direct overgeschakeld op nr1. Moet ik een pauze inlassen? Nr 1 heeft 3gr creatine en hoeveel craze? Bedankt

Je hebt besteld met vooruitbetaling. Dan versturen we direct nadat de betaling binnen is:) Het zou nog best kunnen dat dit vandaag is. De vooruitbetalingen worden straks verwerkt.:)

Krijg net mail dat het verzonden is, bedankt voor de snelle reply !

greets[/QUOTE]

Super!:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 16:04 ----------

Gisteren een bestelling geplaatst, rond 21.30 uur maar ik heb vanochtend om 7.06 uur pas een mail kregen met als onderwerp 'uw bestelling is verzonden'. Betekent dit dat deze morgen dan bij mij bezorgd wordt? Dagje later maakt me in principe weinig uit, maar dan hoef ik er vandaag geen rekening meer mee te houden i.i.g..

Ja, dat zal dan morgen worden dan. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 16:06 ----------

Ik heb ook via vooruitbetaling gewerkt, maar het de zaterdag al overgeschreven, mischien heb ik een verkeerd referentienummer gebruikt? Maar dacht het niet, kunnen jullie is nakijken zodat ik het pakketje toch zeker voor eht weekend nog heb:o
Ik heb wel al 2 keer een bevestigingsmail gehad dat het verzonden was maar de datum blijft maar uitgesteld worden;)
386412

thx

Deze zal morgen bij je worden aangeboden:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 16:06 ----------

'k heb zojuist mijn beselling binnengekregen:D
echt super
alvast bedankt B&F;)

Top!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 16:07 ----------

Ik gebruik nu al een 2 maand craze als pre samen met tms als post en direct nadat tms op was ben ik direct overgeschakeld op nr1. Moet ik een pauze inlassen? Nr 1 heeft 3gr creatine en hoeveel craze? Bedankt

Je hoeft geen pauze in te lassen. Nr 1 is eigenlijk de nieuwe sterkere versie van TMS.:) Craze zal denk ik rond de 2gr creatine bevatten:)

Merci. En nog een vraagje. De laatste tijd ben ik beetje misselijk van whey. Kan dit door lang dezelfde smaak. Had direct grote emmer chocolade genomen. Of iets anders?

Ik wil heel graag direct voor je kijken maar dit is geen correct referentienummer. Zou je mij een correct referentienummer willen doorgeven? Dan kijk ik meteen voor je natuurlijk!:)

Het gekke is dat ik dit referentienummer 233801 tot driemaal toe per e-mail heb ontvangen, terwijl ik niks besteld heb. Was er wellicht sprake van een e-mailstoring toendertijd?

Zodadelijk een bestelling plaatsen:
Super Duo, 2x fruit punch
Must Have Duo, Strawberry Kiwi en Lemon Bubblegum
PAM Cooking Spray

Heb nog wat bij de opmerkingen gezet. Zou je mij van leuke samples kunnen voorzien Leon/Ilco/Ralf? Iets anders dan jullie eigen eiwitten het liefste!
Je ziet de bestelling wel komen, alvast bedankt!

hoe komt het dat ik niet reageer op hard!
ik neem het 2 uur na me laatste maaltijd
1 maatschep geprobeerd
2 maatschep ook merkte ik ook niet veel van

hoe komt het dat ik niet reageer op hard!
ik neem het 2 uur na me laatste maaltijd
1 maatschep geprobeerd
2 maatschep ook merkte ik ook niet veel van

Bij mij werkte het ook pas bij 3, ligt aan je lichaam. Als je eerst een wat over het product had gelezen wist je dit misschien.

Wat is de reden dat geadviseerd Magnificient wordt ook op niet-trainingsdagen in te nemen. Alleen voor de creatine heb ik niet nodig die heb ik ook al apart liggen.

B&F kan iemand mijn PM mss eventjes beantwoorden? :-)
Grtz!

Merci. En nog een vraagje. De laatste tijd ben ik beetje misselijk van whey. Kan dit door lang dezelfde smaak. Had direct grote emmer chocolade genomen. Of iets anders?

Kan misschien komen omdat de smaak je niet ligt inderdaad of iets in de smaakstof. Je kunt een " lichtere smaak" proberen als banaan of anders een de naturel versie:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 18:37 ----------

Het gekke is dat ik dit referentienummer 233801 tot driemaal toe per e-mail heb ontvangen, terwijl ik niks besteld heb. Was er wellicht sprake van een e-mailstoring toendertijd?

Een storing in ons/parcelware systeem inderdaad:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 18:38 ----------

Zodadelijk een bestelling plaatsen:
Super Duo, 2x fruit punch
Must Have Duo, Strawberry Kiwi en Lemon Bubblegum
PAM Cooking Spray

Heb nog wat bij de opmerkingen gezet. Zou je mij van leuke samples kunnen voorzien Leon/Ilco/Ralf? Iets anders dan jullie eigen eiwitten het liefste!
Je ziet de bestelling wel komen, alvast bedankt!

Dank je:) Gaan we weer direct netjes voor elkaar maken!

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 18:38 ----------

Wat is de reden dat geadviseerd Magnificient wordt ook op niet-trainingsdagen in te nemen. Alleen voor de creatine heb ik niet nodig die heb ik ook al apart liggen.

Dan hoef je inderdaad op je rustdagen de Magnificent niet meer te nemen.:)

Zojuist besteld, ref. nummer 390448.

Graag zie ik wat extra samples zoals ik al eerder zei! :D

hebben jullie ook iets in de richting van anti allergie whey shakes?
me buik reageert nogal k*t op de normale :(

jammer dat die shirts pas bij 99 euro gratis zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven