Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin die smaakjes van IP een beetje zat te worden. Ik heb ook al meerdere malen variety packs geprobeerd; ik heb nu alle smaken geprobeerd, op 1 na: naturel!

@ B&F,
Is hier ook een sample van beschikbaar of iets dergelijks? Ik wil graag de naturel proberen. Indien er geen sample van beschikbaar is, waar is de smaak mee te vergelijken? Ik heb echt geen flauw idee.

Ik ben geen B&F maar neem wel altijd de naturel whey. Het smaakt naar.. whey. Heel klein beetje melk-achtig. Moeilijk te beschrijven hoor.
Als er geen samples zijn (naar mijn weten niet) kun je die bij een concurrent halen en daarna natuurlijk weer terug naar B&F ;).
Of je koopt gewoon 2kg en als je het niet lekker vindt gooi je er zelf smaakje doorheen! Cacao bijvoorbeeld.. ik noem maar wat.

Zo, net weer een potje Whey Perfection met Lemon Ice besteld. Voor 22.00 uur besteld is volgende dag in huis, dus op de valreep. Maar goed, zie 'm wel verschijnen, is de vierde keer dat ik iets bij jullie bestel en tot nu is de service en kwaliteit prima.
Bedankt voor je bestelling en graag gedaan!:cool:
Ik begin die smaakjes van IP een beetje zat te worden. Ik heb ook al meerdere malen variety packs geprobeerd; ik heb nu alle smaken geprobeerd, op 1 na: naturel!

@ B&F,
Is hier ook een sample van beschikbaar of iets dergelijks? Ik wil graag de naturel proberen. Indien er geen sample van beschikbaar is, waar is de smaak mee te vergelijken? Ik heb echt geen flauw idee.
Helaas hebben we op dit moment geen samples van de Whey Perfection smaak naturel.
Mijn god proef net chocolate bounty.......enorm lekker.
De nieuwe Whey Perfection smaken zijn gewoon echte perfection. Elke shake is weer genieten :zuip:
Das de enige waar ik benieuwd naar ben nog :D ben zeer tevreden over de Nutella en de Bitterkoekjes! :)
Dankjewel!

Groetjes Ralf

Bedankt weer voor de snelle levering en extra shakebeker :)

Alleen ik had Isolaat Perfection Naturel besteld en heb de Vanilla Sensation gekregen..
Is ook lekker, alleen raak de smaken altijd snel beu, vandaar naturel :)

Ben ook wel benieuwd hoe naturel smaakt.
Altijd als ik een shake koop en ga de lijst af om een smaak uit te kiezen dan blijf ik altijd even hangen bij naturel en denk;
...dafuq, hoe smaakt dat! o________O

zouden jullie kunnen kijken naar bestelling: 388609
Hij ligt sinds maandag voor 22:00 al bij de tnt alleen hij staat nog steeds op zending word voorbereid.

Vanochtend stond er dat hij vandaag afgeleverd zou worden alleen dat is inmiddels ook weer doorgeschoven naar donderdag.

mijn dank is groot

Bedankt weer voor de snelle levering en extra shakebeker :)

Alleen ik had Isolaat Perfection Naturel besteld en heb de Vanilla Sensation gekregen..
Is ook lekker, alleen raak de smaken altijd snel beu, vandaar naturel :)
Graag gedaan, ik heb je even een PM gestuurd :)
zouden jullie kunnen kijken naar bestelling: 388609
Hij ligt sinds maandag voor 22:00 al bij de tnt alleen hij staat nog steeds op zending word voorbereid.

Vanochtend stond er dat hij vandaag afgeleverd zou worden alleen dat is inmiddels ook weer doorgeschoven naar donderdag.

mijn dank is groot
Dat is inderdaad vreemd. Ik ga er even voor je achteraan en stuur je een persoonlijk bericht.

Groetjes Ralf

Beste B&F,

Ik heb mijn bestelling (385162) van donderdag inmiddels nog steeds niet ontvangen. Omdat ik geen mail met een Track & Trace toegestuurd heb gekregen, heb ik ook geen idee wanneer mijn bestelling gaat toekomen. Kunnen julie hier eens naar kijken en me een link naar de Track & Trace doorsturen? Bedankt!

B&F sjonge, jonge, jonge, ik dacht dat ik er bijna was met het uit testen van alle smaken... verzinnen ze er weer een hoop bij, nu wordt het wel erg moeilijk te onthouden welke goed was en welke niet, misschien toch maar eens overstappen naar een andere supplementenboer :D

Beste B&F,

Ik had een vraagje over Lean Gain.

Dit staat op jullie site: Aanbevolen gebruik Lean Gain:

Extra eetmoment voor meer gewicht en spiermassa:
1 tot 3 maal per dag 2 scoops Lean Gain

Ter vervanging van een maaltijd:
2-3 scoops Lean Gain.

40 gram eiwit per 100 gram
Meer spiermassa door 40 gram eiwitten per dosering.

Dus 1 dosering is 100 gram lean gain? of te wel 2 scoops is 100 gram?

Dat leek mij nogal erg veel.. klopt dit wel?

Alvast bedankt!

3 scoops is +/- 100 gram.

Beste B&F,

Ik had een vraagje over Lean Gain.

Dit staat op jullie site: Aanbevolen gebruik Lean Gain:

Extra eetmoment voor meer gewicht en spiermassa:
1 tot 3 maal per dag 2 scoops Lean Gain

Ter vervanging van een maaltijd:
2-3 scoops Lean Gain.

40 gram eiwit per 100 gram
Meer spiermassa door 40 gram eiwitten per dosering.

Dus 1 dosering is 100 gram lean gain? of te wel 2 scoops is 100 gram?

Dat leek mij nogal erg veel.. klopt dit wel?

Alvast bedankt!

Heb het ook overlaatst gevraagd en 50gram is een normale dosering :)

Beste B&F,
ik heb op maandag 2/03/2012 om 18u een bestelling gedaan en heb het nog niet binnengekregen.
mijn referentienummer:388315
nu is mijn vraag of dat mijn bestelling al verzonden is?
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hier ook een vraagje: Ik heb gisteravond rond half10 het Super Duo bestelt.
Ik kreeg vanochtend een email dat mijn bestelling is verzonden. Op Track&Trace staat dat er geen zending is gevonden. Het zou vandaag binnen moeten komen toch?

Zo niet baal ik wel omdat ik vanavond er mee wilde trainen, en morgenvroeg ga ik een lang weekend weg dus zal het pakketje niet aan kunnen nemen...

Referentienummer: 389734

Laatst bewerkt:
Hier ook nog niks :), referentienr 386687
Zouden jullie even kunnen kijken?

greets

Referentienummer: 233801
Er is een bestelling verstuurd op 26 maart 2012, maar nog niks ontvangen.
Geen reactie ontvangen op de e-mail die ik twee dagen geleden heb verstuurd.

Kan hier naar gekeken worden?

Gaat lekker met al die bestellingen xD
Gelukkig dat ik daar nog geen problemen mee heb gehad.
Nu maar hopen dat mijn potje No-Xplode thuis op me staat te wachten als ik terug kom van m'n werk.
Kan ik weer lekker knallen! :D

Beste B&F,

Ik heb mijn bestelling (385162) van donderdag inmiddels nog steeds niet ontvangen. Omdat ik geen mail met een Track & Trace toegestuurd heb gekregen, heb ik ook geen idee wanneer mijn bestelling gaat toekomen. Kunnen julie hier eens naar kijken en me een link naar de Track & Trace doorsturen? Bedankt!

Deze is inderdaad even onvindbaar.:rolleyes: Ik stuur je direct een nieuw pakketje:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:15 ----------

B&F sjonge, jonge, jonge, ik dacht dat ik er bijna was met het uit testen van alle smaken... verzinnen ze er weer een hoop bij, nu wordt het wel erg moeilijk te onthouden welke goed was en welke niet, misschien toch maar eens overstappen naar een andere supplementenboer :D

We zijn onverbeterlijk:D Er komt geen eind aan!

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:17 ----------

Beste B&F,
ik heb op maandag 2/03/2012 om 18u een bestelling gedaan en heb het nog niet binnengekregen.
mijn referentienummer:388315
nu is mijn vraag of dat mijn bestelling al verzonden is?
Alvast bedankt

Deze is al verzonden, de bezorgdatum staat op donderdag:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:19 ----------

Hier ook een vraagje: Ik heb gisteravond rond half10 het Super Duo bestelt.
Ik kreeg vanochtend een email dat mijn bestelling is verzonden. Op Track&Trace staat dat er geen zending is gevonden. Het zou vandaag binnen moeten komen toch?

Zo niet baal ik wel omdat ik vanavond er mee wilde trainen, en morgenvroeg ga ik een lang weekend weg dus zal het pakketje niet aan kunnen nemen...

Referentienummer: 389734

Normaliter wel. Dat je niets krijgt heeft er mee te maken dat er nog geen scan is denk ik. Het pakket is zeker verzonden maar ik durf je niet te garanderen dat het vandaag is dat het aankomt. Als ik dit zo lees dan kan het helaas ook wel morgen worden. Dank je, voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:22 ----------

Hier ook nog niks :), referentienr 386687
Zouden jullie even kunnen kijken?

greets

Je hebt besteld met vooruitbetaling. Dan versturen we direct nadat de betaling binnen is:) Het zou nog best kunnen dat dit vandaag is. De vooruitbetalingen worden straks verwerkt.:)

Referentienummer: 233801
Er is een bestelling verstuurd op 26 maart 2012, maar nog niks ontvangen.
Geen reactie ontvangen op de e-mail die ik twee dagen geleden heb verstuurd.

Kan hier naar gekeken worden?

Ik wil heel graag direct voor je kijken maar dit is geen correct referentienummer. Zou je mij een correct referentienummer willen doorgeven? Dan kijk ik meteen voor je natuurlijk!:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:24 ----------

Gaat lekker met al die bestellingen xD
Gelukkig dat ik daar nog geen problemen mee heb gehad.
Nu maar hopen dat mijn potje No-Xplode thuis op me staat te wachten als ik terug kom van m'n werk.
Kan ik weer lekker knallen! :D

We zijn er maar druk mee:D Dank je, voor de bestelling!!:)

Je hebt besteld met vooruitbetaling. Dan versturen we direct nadat de betaling binnen is:) Het zou nog best kunnen dat dit vandaag is. De vooruitbetalingen worden straks verwerkt.:)[/QUOTE]

Krijg net mail dat het verzonden is, bedankt voor de snelle reply !

greets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven