Koekjesdeeg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net weer een sample Black Cats geprobeerd, 45 min voor training. Voel nog steeds niets, maar wel weer zon high gevoel na de training.
De sample whey perfection was top trouwens, Aardbei en Berry zijn echt zooooo lekker.

Ook een bestelling geplaatst: Referentie nummer: 107228
Opmerkingen heb ik er bij getypt
Grtz
Dank je voor de bestelling.. komt goed!Huh, maar ik snuif mijn creatine ook altijd, is veel effectiever. Moet je ook eens proberen.

Heb al zin in de volgende smaak morgen 
Hoppaaaaaa
Net No-Xplode gebruikt (sample) helemaal niks van gevoelt
Anadraulic pump. /fail
Crack. /fail
No-Xplode. /fail
![]()
Volgens mij kun je je inderdaad beter niet meer wagen aan pre-workouts. Nog 1 voorzichtige
suggestie..... Jack3D USP Labsbestelling voor 2 x total muscle solution en 1x protien revolution komt binnenkort jullie kant op![]()
Huh, maar ik snuif mijn creatine ook altijd, is veel effectiever. Moet je ook eens proberen.![]()

Whey perfection is ook echt perfectionman lekker en gezond dat vind je niet vaak
![]()
Whey Perfection valt goed in de smaak merk ik!Wanneer verwacht je die whey perfection leverbaar?
Na aanleiding van je sample actie heb je er namelijk weer een klant bij
Maar wel voor die whey perfection dus.....
We verwachten de Whey Perfection donderdag.Wilde eigenlijk vandaag al whey bestellen, beetje lang uitgesteld..Maar vrijdag kan ik dus bestellen en dan heb ik het waarschijnlijk zaterdag toch?
Die protein matrix die je hebt is een beetje de tegenhanger van all day protein van xxl?

Hoppaaaaaa
Net No-Xplode gebruikt (sample) helemaal niks van gevoelt
Anadraulic pump. /fail
Crack. /fail
No-Xplode. /fail
![]()
HopeloosVolgens mij kun je je inderdaad beter niet meer wagen aan pre-workouts. Nog 1 voorzichtige
suggestie..... Jack3D USP Labs
Ja, we versturen direct dus dan heb je de bestelling zaterdag thuis.
Klopt, Perfect Protein Matrix.
(in verhouding veel Caseine dus ook uitstekend voor 's avonds)
merk je ook aan de "volle" structuur.

Ok wellicht dat ik die ook nog bestel, ik haal bijna al mijn eiwitten uit shakes dus loont nogal om te switchen van dealer, in het geval van de whey in ieder geval vanwege de smaak en prijs
Al moet ik zeggen dat die all day protein van xxl ook echt prima weg drinkt, veel beter dan die protein80 die ze eerst hadden. Dus ben benieuwd hoe dat met die protein matrix zit![]()

Iemand overigens al ervaring met result creatine?HopeloosVolgens mij kun je je inderdaad beter niet meer wagen aan pre-workouts. Nog 1 voorzichtige
suggestie..... Jack3D USP Labs
Wanneer kunnen we de overheerlijke whey perfection bestellen, want wil ook de result creatine bestellen en hoop dat de result creatine actie dan nog loopt?!?!?Iemand overigens al ervaring met result creatine?

Heb nog 1 hoop hier.
Sample van NOX pump. Die doe ik denk morgen (Rug/triceps)
Zijn er van Jack3D samples te krijgen? Of zakjes los te koop?
Wel beetje jammer dat het gewoon niet aanslaat. Zijn daar verder nog alternatieven voor eigenlijk? Ik heb caffeine caps, maar dat is niet zo heel super. Daar wordt ik gewoon wakker van.