AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een sample Black Cats geprobeerd, 45 min voor training. Voel nog steeds niets, maar wel weer zon high gevoel na de training.

De sample whey perfection was top trouwens, Aardbei en Berry zijn echt zooooo lekker.

Hoppaaaaaa

Net No-Xplode gebruikt (sample) helemaal niks van gevoelt :D

Anadraulic pump. /fail
Crack. /fail
No-Xplode. /fail

:no::yawn:

Laatst bewerkt:
bestelling voor 2 x total muscle solution en 1x protien revolution komt binnenkort jullie kant op :D

Mijn samples Crack ook opgemaakt van de week. Werd 15 minuten na het nemen van het hele zakje een beetje zenuwachtig, heb geloof ik nog nooit zo snel mijn schoenen aangekregen in de kleedkamer. Maar toen ik eenmaal begon met trainen voelde ik niets meer van de crack. Was nog steeds aan het gapen in de gym. Niet echt wat ik ervan had verwacht.

Whey perfection samples ook ontvangen, vanmiddag de cookies & cream gehad en die was echt ontzettend lekker :) Heb al zin in de volgende smaak morgen :)

Hoppaaaaaa

Anadraulic pump. /fail
Crack. /fail
No-Xplode. /fail

Hopeloos:rolleyes: Volgens mij kun je je inderdaad beter niet meer wagen aan pre-workouts. Nog 1 voorzichtige;) suggestie..... Jack3D USP Labs

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

bestelling voor 2 x total muscle solution en 1x protien revolution komt binnenkort jullie kant op :D

:thumbs: Dank je.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Huh, maar ik snuif mijn creatine ook altijd, is veel effectiever. Moet je ook eens proberen.:D

:eek:

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Whey perfection is ook echt perfection :D man lekker en gezond dat vind je niet vaak :D

Dank je:) Whey Perfection valt goed in de smaak merk ik!

Wanneer verwacht je die whey perfection leverbaar?

Na aanleiding van je sample actie heb je er namelijk weer een klant bij ;)
Maar wel voor die whey perfection dus.....

Lach ne rot hier.

Allemaal 18jarige die niks voelen van pre-work out's

Beste mannen is geen drugs en ook geen wonder groei middel.
Ga eerst eens gewoon eten en trainen.

Sorry hoor, maar erger me rot.
Zijn stuk voor stuk goede producten, weet alleen wat je kunt verwachten.

:D We verwachten de Whey Perfection donderdag.

Wilde eigenlijk vandaag al whey bestellen, beetje lang uitgesteld..Maar vrijdag kan ik dus bestellen en dan heb ik het waarschijnlijk zaterdag toch?

Die protein matrix die je hebt is een beetje de tegenhanger van all day protein van xxl?

Wilde eigenlijk vandaag al whey bestellen, beetje lang uitgesteld..Maar vrijdag kan ik dus bestellen en dan heb ik het waarschijnlijk zaterdag toch?

Die protein matrix die je hebt is een beetje de tegenhanger van all day protein van xxl?

Ja, we versturen direct dus dan heb je de bestelling zaterdag thuis.

Klopt, Perfect Protein Matrix.

(in verhouding veel Caseine dus ook uitstekend voor 's avonds):cool:
merk je ook aan de "volle" structuur.

Hoppaaaaaa

Anadraulic pump. /fail
Crack. /fail
No-Xplode. /fail

Hopeloos:rolleyes: Volgens mij kun je je inderdaad beter niet meer wagen aan pre-workouts. Nog 1 voorzichtige;) suggestie..... Jack3D USP Labs

Heb je hemorush al gehad?
Die voel ik nog het meest.
No-explode n-tensity voel ik ook niet veel van.
Crack alleen de eerste 3 doseringen.

Laatst bewerkt:
Ja, we versturen direct dus dan heb je de bestelling zaterdag thuis.

Klopt, Perfect Protein Matrix.

(in verhouding veel Caseine dus ook uitstekend voor 's avonds):cool:
merk je ook aan de "volle" structuur.

Ok wellicht dat ik die ook nog bestel, ik haal bijna al mijn eiwitten uit shakes dus loont nogal om te switchen van dealer, in het geval van de whey in ieder geval vanwege de smaak en prijs ;)

Al moet ik zeggen dat die all day protein van xxl ook echt prima weg drinkt, veel beter dan die protein80 die ze eerst hadden. Dus ben benieuwd hoe dat met die protein matrix zit :)

Ok wellicht dat ik die ook nog bestel, ik haal bijna al mijn eiwitten uit shakes dus loont nogal om te switchen van dealer, in het geval van de whey in ieder geval vanwege de smaak en prijs ;)

Al moet ik zeggen dat die all day protein van xxl ook echt prima weg drinkt, veel beter dan die protein80 die ze eerst hadden. Dus ben benieuwd hoe dat met die protein matrix zit :)

Ik hoop natuurlijk dat het je goed bevalt;)

Heb nog 1 hoop hier.

Sample van NOX pump. Die doe ik denk morgen (Rug/triceps)
Zijn er van Jack3D samples te krijgen? Of zakjes los te koop?

Wel beetje jammer dat het gewoon niet aanslaat. Zijn daar verder nog alternatieven voor eigenlijk? Ik heb caffeine caps, maar dat is niet zo heel super. Daar wordt ik gewoon wakker van.

Laatst bewerkt:
Wanneer kunnen we de overheerlijke whey perfection bestellen, want wil ook de result creatine bestellen en hoop dat de result creatine actie dan nog loopt?!?!? :D Iemand overigens al ervaring met result creatine?

De Whey Perfection is er vanaf morgen! De Result actie loopt nog enkele weken, geen zorgen:)

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Heb nog 1 hoop hier.

Sample van NOX pump. Die doe ik denk morgen (Rug/triceps)
Zijn er van Jack3D samples te krijgen? Of zakjes los te koop?

Wel beetje jammer dat het gewoon niet aanslaat. Zijn daar verder nog alternatieven voor eigenlijk? Ik heb caffeine caps, maar dat is niet zo heel super. Daar wordt ik gewoon wakker van.

Van Jack3D zijn er helaas geen samples in omloop:cool:

Gaat Constant Muscle Growth Protein bij jullie uit het assortiment, ik zie nu namelijk dat ie alleen in 1 smaak en voor een lagere prijs als normaal beschikbaar is?.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven