AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat Constant Muscle Growth Protein bij jullie uit het assortiment, ik zie nu namelijk dat ie alleen in 1 smaak en voor een lagere prijs als normaal beschikbaar is?.

kun je wel van uitgaan aangezien die bij uitverkoop staat!
denk dat er ook maar een select aantal mensen zijn die alleen pure micellar casein eiwitten willen..
Buiten dat zijn er van andere merken ook goede opties voor micellar...

zou natuurlijk kunnen dat er een nieuwe versie komt...

Ilco?

EDIT: laat maar... heb het ondertussen al gevonden;)

Laatst bewerkt:
Wanneer is de nieuwe versie beschikbaar en wat gaat het kosten?

Vanille shake van whey-perfection was net of ik een soort van lauw vanillleijs in mijn mond had. :) Zeker goed te doen denk dat het deze word of cookies and cream :D

En ilco waar heb ik dit aan te danken :

BODY EN FIT SPORTSNUT.BV
VERZENDKOSTEN EXCUSES
VOOR HET ONGEMAK 6,75
Is er wat fout gegaan zonder dat ik gemerkt heb ?:P

Laatst bewerkt:
Vanille shake van whey-perfection was net of ik een soort van lauw vanillleijs in mijn mond had. :) Zeker goed te doen denk dat het deze word of cookies and cream :D

En ilco waar heb ik dit aan te danken :

BODY EN FIT SPORTSNUT.BV
VERZENDKOSTEN EXCUSES
VOOR HET ONGEMAK 6,75
Is er wat fout gegaan zonder dat ik gemerkt heb ?:P

Geen idee (doet een collega):) Als je het hebt terug gehad dan zal je er wel recht op hebben:D

Het is altijd een leuk moment als je pakketje arriveert.

Wanneer kunnen we de overheerlijke whey perfection bestellen, want wil ook de result creatine bestellen en hoop dat de result creatine actie dan nog loopt?!?!? :D Iemand overigens al ervaring met result creatine?

Hey, ik heb hem ook besteld! echt een knalprijs :eek: kijk eventjes in dit topic:
link
daar geef ik een paar links naar artikels over die Cordyceps Sinsensis.. Klinkt wel veel belovend :D maar als ik het wat langer heb gebruikt ga ik er een review over schrijven, ik hou je op de hoogte :cool:

Dat noemen ze transportschade! Ik stuur je een pot na..

Hadden jullie die pot BCAA Blast al verstuurd of doen jullie hem gewoon bij m'n volgende bestelling?! Maakt verder ook niet uit alleen dan weet ik dat, want had de TNT al bijna aan een boom gehangen:D

Hadden jullie die pot BCAA Blast al verstuurd of doen jullie hem gewoon bij m'n volgende bestelling?! Maakt verder ook niet uit alleen dan weet ik dat, want had de TNT al bijna aan een boom gehangen:D

???Mijn fout!! Ga ik direct alsnog even doen. Dacht dat ik het al gedaan had... niet dus:rolleyes:

Excuses:o, gaat nu weg en morgen in huis!:D

Laatst bewerkt:
???Mijn fout!! Ga ik direct alsnog even doen. Dacht dat ik het al gedaan had... niet dus:rolleyes:

Excuses:o, gaat nu weg en morgen in huis!:D

Absoluut geen probleem! Jullie leveren altijd uitstekend werk, nu TNT nog.. :cool:

edit: en als nog bedankt uiteraard

Laatst bewerkt:
Ik krijg net m'n pot BCAA Blast binnen! Blijkt dat je toch gewoon goed zat en het al netjes had verstuurd.. Ik had alleen geen bevestiging via mail daarvan ontvangen, vandaar dat ik het nog even vroeg. Maar onderschep dus even het pakketje wat je de deur wilde uitsturen met ref 106694, anders wordt het een beetje teveel van het goede;)

Ik krijg net m'n pot BCAA Blast binnen! Blijkt dat je toch gewoon goed zat en het al netjes had verstuurd.. Ik had alleen geen bevestiging via mail daarvan ontvangen, vandaar dat ik het nog even vroeg. Maar onderschep dus even het pakketje wat je de deur wilde uitsturen met ref 106694, anders wordt het een beetje teveel van het goede;)

Dank je!!! Ik dacht al... :D

Had gister die samples binnen gehad van whey perfection en ik kan niet anders zeggen dan dat je 100 % gelijk had toen je zei dat ik die echt moest proberen ! Wat is dat lekker zeg :d ik maak me andere whey op en dan bestel ik zeker whey van B&F !!

Had gister die samples binnen gehad van whey perfection en ik kan niet anders zeggen dan dat je 100 % gelijk had toen je zei dat ik die echt moest proberen ! Wat is dat lekker zeg :d ik maak me andere whey op en dan bestel ik zeker whey van B&F !!

Super! We krijgen heel veel positieve reacties en daar doen we het voor!:)
Dank je:D

Misschien een idee om ook een superdeal voor de whey perfection te hebben? Bijvoorbeeld bij aanschaf van 4 potten? Denk dat het product namenlijk goed zal lopen, de smaak liegt er niet om, want het is erg lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven