Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen de B&F shake bekers trouwens in de vaatwasser? (sinds kort een vaatwasser:P)

Hallo,
vandaag me bestelling opgehaald bij TNT.
Helaas constateerde ik bij opening van de doos een breuk.
De helft van me perfect protein matrix lag eruit in de doos.Zat een barst in de deksel
zie mijn mail voor verdere uitleg.

Ok, we sturen je dan een nieuwe. Als je de mail naar"info" hebt gestuurd dan zal mijn collega deze behandelen en nasturen morgen. Strafpunten voor de TNT!!

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Kunnen de B&F shake bekers trouwens in de vaatwasser? (sinds kort een vaatwasser:P)

:D kan wel, is niet bevordelijk voor de "levensduur";)

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Chocolade whey perfection krijgt van mij 4 rotjochies :P
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection.

Smaak was goed te doen en lekker zoet :P

:) Nice!!

106626 en 104949

Kan je eens kijken of deze bestellingen beiden al verstuurd zijn, indien mogelijk ook de trackingnrs of pakketnrs of wat dan ook, want bij DPD weten ze het zelf niet meer... Echt, constant problemen met afleveringen, met informatie aan te vragen...

Ok, we sturen je dan een nieuwe. Als je de mail naar"info" hebt gestuurd dan zal mijn collega deze behandelen en nasturen morgen. Strafpunten voor de TNT!!
Heb ik gedaan! alvast bedankt:)

Ilco, jij kan toch dingen op de site veranderen?
Er staat een haakje bij de bij de leucine van whey perfection, niet dat ik er last van heb.
Maar het staat wel weer netter :P

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:

Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg}
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg

Ilco, jij kan toch dingen op de site veranderen?
Er staat een haakje bij de bij de leucine van whey perfection, niet dat ik er last van heb.
Maar het staat wel weer netter :P

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg}
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg

Dank je:) Doe ik nu direct!!

Hey body en fit! Om ff terug te komen op vorig week als je het je nog herinnert.

Kreeg mooi van jullie de Crack samples en na Anadraulic pump waar ik niet op reageer nu mezelf dus gewaagt aan crack.

Er werd mij aangeraden eerst een half zakje te gebruiken, maar aangezien ik stront eigenwijs ben dus het hele zakje (30mg) erin gepleurt en na het bruizen opgedronken. (lege maag) En echt helemaal niks :P geen energie geen focus geen pump geen krachttoename :P

Ik ben echt bang dat ik nergens op ga reageren :S Heb nog 3 samples van Crack zal ik 2 samples doen of is dat gewoon niet verstandig?

Echt klote!

Hey body en fit! Om ff terug te komen op vorig week als je het je nog herinnert.

Kreeg mooi van jullie de Crack samples en na Anadraulic pump waar ik niet op reageer nu mezelf dus gewaagt aan crack.

Er werd mij aangeraden eerst een half zakje te gebruiken, maar aangezien ik stront eigenwijs ben dus het hele zakje (30mg) erin gepleurt en na het bruizen opgedronken. (lege maag) En echt helemaal niks :P geen energie geen focus geen pump geen krachttoename :P

Ik ben echt bang dat ik nergens op ga reageren :S Heb nog 3 samples van Crack zal ik 2 samples doen of is dat gewoon niet verstandig?

Echt klote!

Nee, je reactie op de energieke ingredienten in pre-workouts is nihil. Dat komt niet vaak voor maar kan wel. Ik vind 2 zakjes niet echt een aanrader. Gewoon teveel..

Nee, je reactie op de energieke ingredienten in pre-workouts is nihil. Dat komt niet vaak voor maar kan wel. Ik vind 2 zakjes niet echt een aanrader. Gewoon teveel..

Is toch raar? Heeft het niks te maken met gewicht? Dat iemand van 60kg met 20 gram al zit te stuiteren en iemand van 100kg met 40 gram pas net komt kijken?

Ik ben dus het tweede en dacht daar dus aan. Maargoed heb nog No-Xplode en NOX PUMP.:D

Daarna kap ik er toch echt mee met die gekke boosters;)

Is toch raar? Heeft het niks te maken met gewicht? Dat iemand van 60kg met 20 gram al zit te stuiteren en iemand van 100kg met 40 gram pas net komt kijken?

Ik ben dus het tweede en dacht daar dus aan. Maargoed heb nog No-Xplode en NOX PUMP.:D

Daarna kap ik er toch echt mee met die gekke boosters;)

Nee, heeft niets met gewicht te maken. Beetje rare vergelijking maar vergelijk het met alcohol. Er zijn mensen die na 2 biertjes dronken zijn maar ook mensen die zelfs na de meest belachelijke hoeveelheden nog weinig merken. Een rare vergelijking maar de meeste weten dan wat ik bedoel;) Je kunt altijd uit gaan van een gemiddelde maar ieder lichaam is anders en je kan soms ergens uitzonderlijk gevoelig of juist niet op reageren..

Laatst bewerkt:
Nee, heeft niets met gewicht te maken. Beetje rare vergelijking maar vergelijk het met alcohol. Er zijn mensen die na 2 biertjes dronken zijn maar ook mensen die zelfs na de meest belachelijke hoeveelheden nog weinig merken. Een rare vergelijking maar de meeste weten dan wat ik bedoel;) Je kunt altijd uit gaan van een gemiddelde maar ieder lichaam is anders en je kan soms ergens uitzonderlijk gevoelig of juist niet op reageren..

Ghehe oke ja ik vat hem.

Dan heb ik hem dubbel, want met alcohol moet ik ook idd altijd ziek veel weggieten haha om de vergelijking maar even voor te zetten:P

Maargoed ik ga No-Xplode en NOX pump nog een kans geven en als 1 van die werkt komt er een bestellinkje van dus je hoort me nog;) haha

Ghehe oke ja ik vat hem.

Dan heb ik hem dubbel, want met alcohol moet ik ook idd altijd ziek veel weggieten haha om de vergelijking maar even voor te zetten:P

Maargoed ik ga No-Xplode en NOX pump nog een kans geven en als 1 van die werkt komt er een bestellinkje van dus je hoort me nog;) haha

OK!:cool:

Hallo body en fitshop,
ik ben een trouwe klant en ben zeer tevreden met bodyenfitshop als mijn leverancier.
Nu was mijn vraag of ik een gratis shake beker kan krijgen omdat mijn vriendin al mijn bekers heeft weg gegooit.
Dankjewel.

107145 referentienummer

Hallo body en fitshop,
ik ben een trouwe klant en ben zeer tevreden met bodyenfitshop als mijn leverancier.
Nu was mijn vraag of ik een gratis shake beker kan krijgen omdat mijn vriendin al mijn bekers heeft weg gegooit.
Dankjewel.

107145 referentienummer

Tuurlijk:D Regel ik...

hallo B & F

wanneer kan die whey perfection besteld worden?

whey perfection berry blast = Flawless Victory :pepsi:

(en hij lost ongelooflijk op, ongezien)

is de grote verpakking in een emmer? (ik ben nogal ouderwets :D )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven