MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo B & F

wanneer kan die whey perfection besteld worden?

whey perfection berry blast = Flawless Victory :pepsi:

(en hij lost ongelooflijk op, ongezien)

is de grote verpakking in een emmer? (ik ben nogal ouderwets :D )

Dat klinkt goed!
We hopen donderdag te kunnen versturen (kan misschien vrijdag worden, dit laten ik direct weten) Groot = emmer inderdaad:D

106626 en 104949

Kan je eens kijken of deze bestellingen beiden al verstuurd zijn, indien mogelijk ook de trackingnrs of pakketnrs of wat dan ook, want bij DPD weten ze het zelf niet meer... Echt, constant problemen met afleveringen, met informatie aan te vragen...

Kan je dit eens nakijken aub? Bedankt!

Kan je dit eens nakijken aub? Bedankt!

Pakket is op 1 April verzonden. Ze hebben het 2 maal bij je aangeboden maar je was niet aanwezig. Toen is er een briefje in je bus gedaan met het verzoek te bellen met het depot van de DPD in Mechelen zodat ze het alsnog kunnen afleveren... Deze ligt dus al even in Mechelen bij de DPD op je te wachten:cool: Het 2e pakket is 12 april verzonden. (pakketnummer en telefoonnummer van de DPD in Mechelen heb ik je voor de zekerheid net door gemailt)

Laatst bewerkt:
Kijk, hier heb ik nu wat aan.

Bedankt!

Kijk, hier heb ik nu wat aan.

Bedankt!

Ok.:cool:
Als het goed is kun je het pakket daar dus zo afhalen of komen ze het brengen. Het andere pakket moet er vandaag ook zijn. Als er er iets is dan kun je altijd contact met mij opnemen.

Dank je, voor de bestellingen:)

Er staat nu dat mijn zending is verzonden.
Maar ik weet niet waar ik een barcode kan aflezen en betekend het dat ik vandaag mijn pakketje krijg ?

Werd er net gebeld staat er een kerel voor de deur met een leuk petje op :d paketje zegt i dus ik meteen blij !! Ik doe de doos open een dikke emer mass en muscle van dik 4 kilo banaan smaak:d helaas geen samples maar dat hindert niet ! Heb natuurlijk meteen een shake geprobeert en het is echt heerlijk ! Bedankt voor het goede advies laatst en de volgende bestelling zal niet lang op zich laten wachten !

Werd er net gebeld staat er een kerel voor de deur met een leuk petje op :d paketje zegt i dus ik meteen blij !! Ik doe de doos open een dikke emer mass en muscle van dik 4 kilo banaan smaak:d helaas geen samples maar dat hindert niet ! Heb natuurlijk meteen een shake geprobeert en het is echt heerlijk ! Bedankt voor het goede advies laatst en de volgende bestelling zal niet lang op zich laten wachten !

Mooi!:)
PM anders je naam nog even dan stuur ik de samples door per post.
De Whey Perfection MOET je echt even proberen;)

Haha dankje!! Maar krijg ze geloof ik vandaag via de post al binnen :d had me zaterdag via het topic van de samples al ingeschreven ! Als ze er vandaag nog niet zijn pm ik je even bedankt iig ! wat me trouwens opviel is dat die shake helemaal niet zo zwaar op de maag ligt ! Echt ideaal om veel cal binnen te krijgen !

Haha dankje!! Maar krijg ze geloof ik vandaag via de post al binnen :d had me zaterdag via het topic van de samples al ingeschreven ! Als ze er vandaag nog niet zijn pm ik je even bedankt iig ! wat me trouwens opviel is dat die shake helemaal niet zo zwaar op de maag ligt ! Echt ideaal om veel cal binnen te krijgen !

:thumbs:Ja, Mass & Muscle is een aanwinst als gainer en ook goed te gebruiken als maaltijdvervanger met veel vezels en 34 gram eiwit en 51 gram voornamelijk complexe carbs per 100 gram. De vetten komen voor een groot deel uit MCT.:cool:

De Whey die ik altijd probeerde vond ik heel lekker en was mijn duidelijke n1 geworden. Nu net de Whey perfection van body en fit shop geprobeerd en zie meteen een groot nadeel. De smaak die ik koos (heb nog 3 andere) was Cookie en Cream. Bij de eerste slok viel het mij meteen op hoe dik het was, het leek wel vanillie vla. De smaak is dus het grote nadeel. Hij is zo debiel lekker dat ik moet oppassen dat ik niet meer ga gebruiken dan nodig. De poeder is heel fijn, mengt snel en bindt geweldig (met melk). Ben benieuwd of de andere smaken net zo lekker zijn. Enige wat beter/hoger kan is de 78% eiwitten.

ps:

Ik zie op jullie site nog geen prijzen van de whey perfection. Waarschijnlijk zal het hier wel ergens eerder zijn gevraagd maar wat zijn de prijzen voor 1 emmer (22xx gram)

thx

Laatst bewerkt:
Ilco

Heb gisteren gemaild om het juiste retour-adres te krijgen:

Perfect Protein Matrix retour‏
Van: Jeroen Debleser (jeroendebleser49@msn.com)
Verzonden: maandag 12 april 2010 16:47:33
Aan: office@bodyenfitshop.nl
Hoi

Bij deze mail ik effe voor het retourneren van 1 2kg emmer PPP Vanille (besproken via Dutchbodybuilding forum). Als het voor jullie ok is stel ik voor dat jullie 1 908 gr pot 100% Whey van ON (smaak Rocky Road) terugsturen dan zitten we exact op hetzelfde bedrag?

Zeg maar naar waar ik het moet opsturen en indien er iets van verzendkosten moet betaald worden steek ik dat er wel gewoon cash bij. Wacht ook gerust tot het pakket terug bij jullie is alvorens jullie iets sturen er is geen haast bij

Bedankt en groeten!

De Whey die ik altijd probeerde vond ik heel lekker en was mijn duidelijke n1 geworden. Nu net de Whey perfection van body en fit shop geprobeerd en zie meteen een groot nadeel. De smaak die ik koos (heb nog 3 andere) was Cookie en Cream. Bij de eerste slok viel het mij meteen op hoe dik het was, het leek wel vanillie vla. De smaak is dus het grote nadeel. Hij is zo debiel lekker dat ik moet oppassen dat ik niet meer ga gebruiken dan nodig. De poeder is heel fijn, mengt snel en bindt geweldig (met melk). Ben benieuwd of de andere smaken net zo lekker zijn. Enige wat beter/hoger kan is de 78% eiwitten.

ps:

Ik zie op jullie site nog geen prijzen van de whey perfection. Waarschijnlijk zal het hier wel ergens eerder zijn gevraagd maar wat zijn de prijzen voor 1 emmer (22xx gram)

thx

:)

De prijzen;
2270 gram 32,90
4540 gram 54,90

De andere smaken zijn net zo lekker:D

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Heb gisteren gemaild om het juiste retour-adres te krijgen:

Perfect Protein Matrix retour‏
Van: Jeroen Debleser (jeroendebleser49@msn.com)
Verzonden: maandag 12 april 2010 16:47:33
Aan: office@bodyenfitshop.nl
Hoi

Bij deze mail ik effe voor het retourneren van 1 2kg emmer PPP Vanille (besproken via Dutchbodybuilding forum). Als het voor jullie ok is stel ik voor dat jullie 1 908 gr pot 100% Whey van ON (smaak Rocky Road) terugsturen dan zitten we exact op hetzelfde bedrag?

Zeg maar naar waar ik het moet opsturen en indien er iets van verzendkosten moet betaald worden steek ik dat er wel gewoon cash bij. Wacht ook gerust tot het pakket terug bij jullie is alvorens jullie iets sturen er is geen haast bij

Bedankt en groeten!

Mail mij nog eens, ik kan de mail niet vinden. Graag ook even het referentienummer erbij als je wilt dan heb ik meteen je adres. Ik laat het je weten als ik de mail heb..

Bedankt voor de 4 proefzakjes.
Heerlijk van smaak en samenstelling.
Jullie hebben er een klant bij:D

Ook een bestelling geplaatst: Referentie nummer: 107228
Opmerkingen heb ik er bij getypt:)

Grtz

Whey perfection is ook echt perfection :D man lekker en gezond dat vind je niet vaak :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven