AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hebben jullie ook iets in de richting van anti allergie whey shakes?
me buik reageert nogal k*t op de normale :(

jammer dat die shirts pas bij 99 euro gratis zijn

Nee, momenteel niet echt. Je zou eventueel kunnen opteren voor de Muscle Protect tijdens en na de training. Dat is een heel goed product. Daarnaast zoveel mogelijk uit je voeding pakken dan:)

hebben jullie ook iets in de richting van anti allergie whey shakes?
me buik reageert nogal k*t op de normale :(

jammer dat die shirts pas bij 99 euro gratis zijn

Anti-allergie?

Bij last van vertering misschien probiotica overwegen (apart bij je huidige shake of myofusion probiotic series ofzo)

Komt er ook isolaat straciatella?

Weer een bestelling geplaatst met de opmerking of ik ipv. de bidon weer wat extra samples zou kunnen krijgen! Vorige keer was dit top geregeld! :)
Ref. 390592

Ik zie onder het kopje 'Verwacht' op jullie site Caffeine Capsules staan, is de prijs daar al van bekend? Ik zat te denken aan een stack van Caffeine (dagelijks), Green Tea Extract (dagelijks) en Omega 3 (op dagen dat ik geen tonijn eet).
Dit leek me wel een mooie combinatie voor o.a. spierherstel, stimulerende vetverbranding en een gezonde levensstijl. Ik bulk momenteel wel, misschien dat dit meer iets is voor in de cut.

Zo net weer een pot Whey besteld,dit keer Bitterkoekies Amaretto.
Vond ik verre weg de lekkerste van de nieuwe smaken........voel weer een nieuwe verslaving aan komen :D

site ligt eruit denk ik ?

Wou net gaan bestellen maar jullie site ligt er uit blijkbaar :(

jup hadk ook, nu wss tot dinsdag geen whey haha

doet het prima ..

Heb net 4 Whey Perfection Single Serving Variety Pack binnengekregen.
Smaken van de eiwitten zijn gewoon perfect en wat voor een prijs.

Moet altijd maar 2 dagen wachten tot mijn bestelling als Belg er is.
Voor de prijzen en de producten die ze hebben in Nederland vind ik dit super!

Weer een bestelling geplaatst met de opmerking of ik ipv. de bidon weer wat extra samples zou kunnen krijgen! Vorige keer was dit top geregeld! :)
Ref. 390592

Ik zie onder het kopje 'Verwacht' op jullie site Caffeine Capsules staan, is de prijs daar al van bekend? Ik zat te denken aan een stack van Caffeine (dagelijks), Green Tea Extract (dagelijks) en Omega 3 (op dagen dat ik geen tonijn eet).
Dit leek me wel een mooie combinatie voor o.a. spierherstel, stimulerende vetverbranding en een gezonde levensstijl. Ik bulk momenteel wel, misschien dat dit meer iets is voor in de cut.
Bedankt voor je bestelling. Ik ga er vanuit dat mijn collega's er iets mee gedaan hebben :) Wat betreft de Caffeine Capsules, ik verwacht dat deze omstreeks de 8 euro gaan liggen.
Zo net weer een pot Whey besteld,dit keer Bitterkoekies Amaretto.
Vond ik verre weg de lekkerste van de nieuwe smaken........voel weer een nieuwe verslaving aan komen :D
HAha, bedankt voor je bestelling. Eenmaal aan de Whey Perfection.....:zuip:

Wou net gaan bestellen maar jullie site ligt er uit blijkbaar :(
Dat is vreemd! Gelukkig doet hij het weer en voor 22u besteld is alsnog morgen geleverd. Ik heb niets gehoord over een storing. IN ons systeem hebben we ook geen gat gehad met bestellingen dat bijvoorbeeld tussen 9-10 geen bestellingen binnen kwamen. Gister zijn alle orders verzonden die geplaatst en betaald zijn;)
Heb net 4 Whey Perfection Single Serving Variety Pack binnengekregen.
Smaken van de eiwitten zijn gewoon perfect en wat voor een prijs.

Moet altijd maar 2 dagen wachten tot mijn bestelling als Belg er is.
Voor de prijzen en de producten die ze hebben in Nederland vind ik dit super!
Super dankjewel! De Whey Perfection SIngle Serving Packs zijn echt niet aan te slepen. Echt dé kans voor iedereen om te proberen welke smaak hij/zij het lekkerst vind!

Probeer nu de Whey Perfection Variety met gratis shakebeker!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Groetjes Ralf

Bestel er al een tijdje, en moet je zeggen mn kast puilt uit van de shakebekers!!! ben zeer tevreden en zal hier ook blijven bestellen!! en btw ik vind dat als hun een aanbieding hebben het ook echt een aanbieding is!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven