AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb afgelopen zaterdag Xtend bij jullie besteld, en dinsdag heeft mijn zus die ook ontvangen toen ik niet thuis was, na mijn 2 nachtdiensten heb ik vanochtend de pot geopend en wat bleek? ER ZAT EEN KLEIN MOERTJE IN!

De plastic 'papier' wat op de pot zit bleek ook los te zitten, normaal hoort die altijd aan de pot vast te zitten!?!?!?

Wat moet ik nu met me xtend? Lijkt me niet echt smakelijk.???

Is overigens me eerste keer dat ik bij jullie heb besteld na goeie verhalen te hebben gehoord.. maar dit kan echt niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen zaterdag Xtend bij jullie besteld, en dinsdag heeft mijn zus die ook ontvangen toen ik niet thuis was, na mijn 2 nachtdiensten heb ik vanochtend de pot geopend en wat bleek? ER ZAT EEN KLEIN MOERTJE IN!

De plastic 'papier' wat op de pot zit bleek ook los te zitten, normaal hoort die altijd aan de pot vast te zitten!?!?!?

Is overigens me eerste keer dat ik bij jullie heb besteld na goeie verhalen te hebben gehoord.. maar dit kan echt niet.

Waar vind je die dan? Lag die helemaal bovenop of heb je de pot doorgegraaid?

Iemand had er een poosje geleden ook een gevonden.

Waar vind je die dan? Lag die helemaal bovenop of heb je de pot doorgegraaid?

Iemand had er een poosje geleden ook een gevonden.

Nee. Hij lag niet helemaal bovenop zeg maar, ik haalde de scoop eruit (want die zat niet helemaal diep in de pot) en dat moertje lag ergens vrolijk in t midden.

Hebben meerdere mensen dit ook gehad dan? :s

Zeer vreemd, deze kopen we met grote aantallen bij Scivation in. Doen we zelf natuurlijk niets aan.

Los ik natuurlijk direct voor je op!
Bel even met: 0513-683068
Vragen naar: Ilco

Je mag me ook het referentienummer van de bestelling geven dan bel ik jouw..

Zeer vreemd, deze kopen we met grote aantallen bij Scivation in. Doen we zelf natuurlijk niets aan.

Los ik natuurlijk direct voor je op!
Bel even met: 0513-683068
Vragen naar: Ilco

Je mag me ook het referentienummer van de bestelling geven dan bel ik jouw..

Oke prima, ik neem z.s.m contact met jullie op ;)

EDIT: Is opgelost! Ilco, bedankt ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb een tijd geleden Fast Diet bestelt op body&fitshop. Prima en goedkoop spul voor bij cardio en kracht-training. Ik krijg er echt flink wat energie van, kan er langer mee doorgaan (of uberhaupt zin om te trainen) en ik krijg een lekkere roes van, zoals van ephedra bijv. Ik gebruik alleen 1 capsule voor elke training (wat 3 keer per week is).

Alleen nu vroeg ik me laatst alleen af hoe slecht de ingrediënten hiervan zijn. Hoor de laatste verhalen dat dit soort supplementen enorm slecht is voor je lever en nieren. Verder kan ik me voorstellen dat het verder voor stofhuishouding in de hersenen (zal wel dopamine of serotonine vrijkomen neem ik aan?).

Ik speculeer dus flink, en weet het fijne er absoluut niet van. Iemand een idee hierover? Ben bang dat de voordelen die ik ervan heb, misschien niet afwegen tegen de nadelen, maw schade aan lichaam, door dit product.

Ingrediënten Fast Diet: Methylxanthine anhydrous, Geranamine (1,3-dimethylamylamine),
Methyl phenylethylamine, Acacia Rigidula, Schizandra, Gelatine, Magnesium stearaat, Silicum Dioxide.

Zijn die moertjes verhalen gewoon, omdat iemand ermee kwam een gratis pot kreeg dat nu iedereen moertjes vind of is dit gewoon mogelijk? :P Lijkt me erg raar eigenlijk.

Hierbij wil ik niet zeggen dat het niet kan of dat er gelogen word ofzo, maar hoe kan dat dan? :lol:

Zijn die moertjes verhalen gewoon, omdat iemand ermee kwam een gratis pot kreeg dat nu iedereen moertjes vind of is dit gewoon mogelijk? :P Lijkt me erg raar eigenlijk.

Hierbij wil ik niet zeggen dat het niet kan of dat er gelogen word ofzo, maar hoe kan dat dan? :lol:

Overmorgen vinden mensen ineens de bijpassende boutjes.:o
Het viel mij inderdaad ook al op.

Vandaag de eerste keer Whey Gold Standard chocolate smaak geprobeerd, prima te drinken met water! Ook de Blast BCAA is héérlijk :)

Twee minpuntjes:
- de shakebeker die ik gratis bijgekregen heb sluit niet goed af en is bijgevolg lek
- er zat geen drinkbus bij de Cellmass... :(

Vandaag de eerste keer Whey Gold Standard chocolate smaak geprobeerd, prima te drinken met water! Ook de Blast BCAA is héérlijk :)

Twee minpuntjes:
- de shakebeker die ik gratis bijgekregen heb sluit niet goed af en is bijgevolg lek
- er zat geen drinkbus bij de Cellmass... :(

Stuur mij maar even een mailtje met het referentienummer en de volgende opmerking:
bidon+shaker

Dan stuur ik het morgen naar je toe, heb je het zaterdag netjes thuis.

mail; office@bodyenfitshop.nl

Ik geloof niks van die moertjes verhalen, want de xtend komt van scivation en de exclusive whey niet, dus lijkt me HEEEEEL sterk dat zoiets 2 x gebeurd in een week tijd. Ik bestel altijd bij B&F en tot zover nog nooit problemen gehad.

Laatst bewerkt:
een snelle vraag ik neem nu hydroxycut die ik bij jullie heb besteld

maar aangezien ik hiervoor gewoon was pre workouts te nemen is nu men focus tijdens de training beneden alle peil, mag ik anadraulic pump samen nemen met hydroxycut (hadcore X)

ik neem van hydroxycut 3 caps voor de training (ook 3 voor ontbijt)
mag ik hierbij men 3 scoops anadraulic pump nemen?

een snelle vraag ik neem nu hydroxycut die ik bij jullie heb besteld

maar aangezien ik hiervoor gewoon was pre workouts te nemen is nu men focus tijdens de training beneden alle peil, mag ik anadraulic pump samen nemen met hydroxycut (hadcore X)

ik neem van hydroxycut 3 caps voor de training (ook 3 voor ontbijt)
mag ik hierbij men 3 scoops anadraulic pump nemen?

Nope, zou ik niet doen. Veel te veel stimulanten. Als je bv. 's avonds traint zou je de Hydroxycut wel overdag kunnen nemen en de Anadraulic Pump voor de training. Maar ik vindt eigenlijk dat het samen teveel is.. in ieder geval heel voorzichtig mee zijn.

Nope, zou ik niet doen. Veel te veel stimulanten. Als je bv. 's avonds traint zou je de Hydroxycut wel overdag kunnen nemen en de Anadraulic Pump voor de training. Maar ik vindt eigenlijk dat het samen teveel is.. in ieder geval heel voorzichtig mee zijn.

ok, iets anders om meer focus te krijgen dat ik met men vetverbrander kan combineren is er dat?

vandaag even zot gedaan had nog half zakje crack liggen en dit gecombineerd met 1 schepje TMS.. Tijdens de training ging ik echt als een speer! bleef echt krachtig en veel pomp! Na de training oogden mn borst en biceps ook echt voller dan normaal :D wel heel eventjes een dipje gehad toen ik in mn laatste setje te diep ging maar erna kwam ik in de sauna echt tot rust en keerde mijn "sloopwaanzin" om naar innerlijke rust (haha ik word nog filosoof!! :roflol:) ga dit wel niet elke keer doen wnt denk dat je met zo een combi wel to the limits zit van % adh enzo :D

Laatst bewerkt:
Mocht het zogenaamd vaker voorkomen dan idd pot terug sturen

"sloopwaanzin":D Wel een ideetje voor morgen. Ben een beetje uitgeblust na een DRUKKE week:cool:
Scoopje Crack + Total Muscle Solution. :evilnana:

Na de training als beloning dan een shake Whey Perfection, Cookies:zuip:

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

ok, iets anders om meer focus te krijgen dat ik met men vetverbrander kan combineren is er dat?

Je zou de True Focus van Now Foods eens kunnen proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven