XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
"sloopwaanzin":D Wel een ideetje voor morgen. Ben een beetje uitgeblust na een DRUKKE week:cool:
Scoopje Crack + Total Muscle Solution. :evilnana:

Na de training als beloning dan een shake Whey Perfection, Cookies:zuip:

whahaha u read my mind!!! enkel is het whey perfection strawberry dat nu naast mij staat :D
en uiteraard terug een schepje TMS voor mn herstel extra te bevorderen zodat ik morgen weer kan knallen!!! :wl:!!!

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

ok, iets anders om meer focus te krijgen dat ik met men vetverbrander kan combineren is er dat?

hm ik kan enkel uit ervaring zeggen dat ik van WTF echt een zieke focus kreeg.. snapte het niet echt want dat staat niet in de informatie over het product maar tijdens de training betrapte ik me er soms op dan ik gwn dertig seconden zat te staren in de spiegel, terug mn volgende setje erdoor knalde, terug dertig seconde staarde, terug setje erdoor knalde, ... en dan ineens "wakker" schoot en besefte dat ik al aan mn 5de setje zat :roflol: (doe er normaal maar 3) dus ik vond toch wel dat ik grote focus had!!
ik had toen 1 gratis sampeltje gepakt (op nuchtere maag/30min voor training denk) dus moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet of je zo elke training dan traint.. maar die eerste training was ik er erg positief over dus!

dusss.. ik zou bij je volgende bestelling gwn eens ff lief vragen of je ook zo een sampeltje kan krijgen en kan je zelf eens testen wat het met je doet :cool: natuurlijk weet ik niet of dit bij je doelen aansluit aangezien het oorspronkelijk een pre-wo supp is.. naja je ziet maar.. tis maar gwn een tip ;)

Laatst bewerkt:
whahaha u read my mind!!! enkel is het whey perfection strawberry dat nu naast mij staat :D
en uiteraard terug een schepje TMS voor mn herstel extra te bevorderen zodat ik morgen weer kan knallen!!! :wl:!!!

:thumb: uiteraard eerst ook de TMS na de training. Dat ik dat zelf vergeet;)
Het wordt morgen een heel drukke dag, veel Whey Perfection in te pakken!! Maar daarna gaan we wat er ook gebeurt de sportschool met een bezoekje vereeren. Dat wordt wel weer eens tijd deze week:D

Ik geloof niks van die moertjes verhalen, want de xtend komt van scivation en de exclusive whey niet, dus lijkt me HEEEEEL sterk dat zoiets 2 x gebeurd in een week tijd. Ik bestel altijd bij B&F en tot zover nog nooit problemen gehad.

Grapjas, denk je nou dat ik voor 18 euro Bcaa de boel ga lopen oplichten om een 2de pot in huis te krijgen? Doe normaal man. Dan moet je wel heel triest zijn wil je zoiets verzinnen om een extra pot binnen te krijgen..

Ik weet dat je graag had willen horen dat dit daadwerkelijk verzonnen is maar ik moet je helaas teleurstellen pik.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

+1, B&Fshop levert topwerk door zo een service aan te bieden, echt ****ed up dat mensen daar misbruik van gaan maken want als iedereen zo gaat doen dan gaan de prijzen uiteindelijk omhoog moeten en krijgt B&Fshop precies een slechte naam en dit enkel omdat ze zo een topservice leveren :fire:

mss moet je ze vanaf nu beter gwn de pot laten terugsturen ofzo, dan zullen er ineens geen moertjes meer gevonden worden hoor! :fire:

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

ow ja, on topic: vandaag even zot gedaan had nog half zakje crack liggen en dit gecombineerd met 1 schepje TMS.. Tijdens de training ging ik echt als een speer! bleef echt krachtig en veel pomp! Na de training oogden mn borst en biceps ook echt voller dan normaal :D wel heel eventjes een dipje gehad toen ik in mn laatste setje te diep ging maar erna kwam ik in de sauna echt tot rust en keerde mijn "sloopwaanzin" om naar innerlijke rust (haha ik word nog filosoof!! :roflol:) ga dit wel niet elke keer doen wnt denk dat je met zo een combi wel to the limits zit van % adh enzo :D

Wat een onzin zeg, dus jij suggereert dat ik misbruik loop te maken van B&F? Komt vaker voor bij mensen die bestellingen binnen krijgen geleverd en soms blijkt dat er soms zelfs een hele scheur zit in een whey-pot, daar gaat de helft van je geld, en als je zoiets dan aangeeft dan loop je zeker weer misbruik te maken he? Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.. jammer dat er figuren rond lopen die denken dat mensen de boel gaan oplichten voor 400 gram xtend. How low can you go? En als Ilco een voorstel had gedaan dat ie de xtend terug wilde, had dat ook gekund, simpel as that.

Laat het nu gwn vallen, of het nu is gebeurd ja of nee maakt niets uit, het is gwn een feit dat het wel "verdacht" over kwam zo twee keer op een week.. zeker omdat het vaak door een zeef/trechter in de potjes gaat, is een moer erg raar.. maar zoals ik al zei, verleden tijd & hopelijk in de toekomst allemaal leuke B&F klanten zonder problemen ;) we gaan dit topic niet beginnen bashen over wie nu wel of niet liegt :thumbs: trouwens tevreden over je BCAA? :D smaakt hij wat lekker? :D

Dat mensen je betiegelen van misbruik wekt woede op, is gewoon niet zo. Hoe die moer in hemelsnaam is terecht gekomen vraag ik me ook af, alleen het verdachte ervan is dat het plastic dingetje wat meestal op de pot zit al helemaal los bleek te zijn, vandaar. Maar je hebt idd gelijk, ik ga dit topic ook niet helemaal vol zeiken met wat er is gebeurd. Welles en nietes spelletje heb ik vroeger al gehad.

En ja hoor, ben absoluut tevreden over Xtend, smaakt erg zuur haha dat is dan weer wel minder. Maar het geeft me kracht en een goeie pomp dus ben er tevreden over:thumbs:

Laatst bewerkt:
iemand al ervaring met result creatine?

Laatst bewerkt:
Dat mensen je betiegelen van misbruik wekt woede op, is gewoon niet zo. Hoe die moer in hemelsnaam is terecht gekomen vraag ik me ook af, alleen het verdachte ervan is dat het plastic dingetje wat meestal op de pot zit al helemaal los bleek te zijn, vandaar. Maar je hebt idd gelijk, ik ga dit topic ook niet helemaal vol zeiken met wat er is gebeurd. Welles en nietes spelletje heb ik vroeger al gehad.

En ja hoor, ben absoluut tevreden over Xtend, smaakt erg zuur haha dat is dan weer wel minder. Maar het geeft me kracht en een goeie pomp dus ben er tevreden over:thumbs:

ja excuses nog daaromtrent!

neem je de xtend in met vruchtensap? of ...? want vruchtensap kan die zure smaak wel eens verminderen heb ik de indruk :) hoewel ik die zure smaak soms ook wel lekker vind :D lekker bitter in de mond :D en.. bitter in de mond maakt de spieren mooi rond ;) en nee dat is exclusief sperm enzo :roflol: (en ik weet dat dat soms bitter smaakt omdat mn vriendin dat zei, voordat jullie vreemde gedachten over me krijgen haha :roflol:)

Laatst bewerkt:
B&F is goed bezig! de whey perfect is heerlijk

Laatst bewerkt:
ja excuses nog daaromtrent!

neem je de xtend in met vruchtensap? of ...? want vruchtensap kan die zure smaak wel eens verminderen heb ik de indruk :) hoewel ik die zure smaak soms ook wel lekker vind :D lekker bitter in de mond :D en.. bitter in de mond maakt de spieren mooi rond ;) en nee dat is exclusief sperm enzo :roflol: (en ik weet dat dat soms bitter smaakt omdat mn vriendin dat zei, voordat jullie vreemde gedachten over me krijgen haha :roflol:)

Is al goed bro ;)

Nee geen vruchtensap, maar gewoon water haha.. ligt er eigenlijk aan hoeveel water je inneemt, ik doe gewoon 300 ml bij 2 scheppen Xtend en dat smaakt zúúúr! Hahah je vriendin of proef je het zelfs niet? Mischien proberen.. dan vul je je eiwitten wat aan:roflol:

Hehe genoeg erover, we zitten op het verkeerde forum:p

---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Only on internet grote vriend, als je snapt wat ik bedoel ;) en misschien werkt er een wel undercover medewerker bij Ilco die stieken moertjes in potjes doet.

Only on internet? Hehe PM ff.. kunnen we gezzelig wat drinken van t weekend. The sun is shining en heb toch niks te doen.

Of iemand het heeft gedaan ofniet, het zat erin. Verder wil ik het er ook niet over hebben, want we vernken deze hele topic met die beschuldigingen en onzin discussies, gaat nergens meer over.

Ik ben uitgesproken.

Oke dat wist ik dus niet. Zal het een keer proberen.. thnx Steven:thumbs:

wou het ff wat meer onderbouwen dus ff wat gezocht:

one of the reassons to take bcaa's with fruit juice is because bcaa's require virtually no digestion and are already for absorption. The sugar in the juice acts to initiate insulin secretion that shuttles the sugar and the bcaa's directly into the muscle tissue. Remember that bcaa's make up 30 to 35 %of our muscle tissue and account for up to 70% of the nitrogen that our muscles use for recovery.

lijkt mij een logische verklaring? is niet echt wetenschappelijk onderbouwd wnt heb het van het net gepikt ma bon..

Laatst bewerkt:

Ja, heb hem gekocht (nja voor die prijs kon ik hem niet laten staan :D) maar nog niet getest wnt pak nu TMS..
Een goede creatine blend die erin zit, kan nooit slecht zijn denk ik :)
Cordyceps Sinensis die erin zit is wel een leuke bonus erbij!!

vond er enkele artikeltjes over op ergogenics:
Cordyceps verbetert uithoudingsvermogen
Testosteronschimmel Cordyceps sinensis werkt als hCG

Supplementenexperts als Jan de Heij vertellen dat het verwante Cordyceps sinensis een 'hit' aan het worden is onder wielrenners. Aanvankelijk bedoeld als supplement dat het lichaam sneller laat herstellen, laat het renners betere tijden maken.

dus nee nog geen ervaring mee maar is wel dik in orde denk ik? ik ga trouwens een review posten zodra ik er goed en wel mee begonnen ben!

Ik geloof niks van die moertjes verhalen, want de xtend komt van scivation en de exclusive whey niet, dus lijkt me HEEEEEL sterk dat zoiets 2 x gebeurd in een week tijd. Ik bestel altijd bij B&F en tot zover nog nooit problemen gehad.

Ik ook niet, vooral niet zoiets specifieks als een moer.

En het is vanuit psychologisch oogpunt niet logisch om iets te vragen zoals "hoezo is dat vaker voorgekomen dan", maar om de topic eerst even door te zoeken. Die reactie is volgens zgh. neurolinguistische programmering een 'shoehorning pattern' waarmee je een eventuele redenatie (hier: 'het is al vaker voorgekomen') bevestigt, vaak gebruikt door leugenaars.

Ik vond een keer een goudstaaf in me whey, maar daar ga ik natuurlijk niet over klagen haha geintje hoor. B&F heeft gewoon top service laten we het daarop houden.

Maandag mee begonnen dus is nog te vroeg om te beoordelen, zal het je van de week wel even laten weten.

---------- Toegevoegd om 02:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:28 ----------

Ik ook niet, vooral niet zoiets specifieks als een moer.

En het is vanuit psychologisch oogpunt niet logisch om iets te vragen zoals "hoezo is dat vaker voorgekomen dan", maar om de topic eerst even door te zoeken. Die reactie is volgens zgh. neurolinguistische programmering een 'shoehorning pattern' waarmee je een eventuele redenatie (hier: 'het is al vaker voorgekomen') bevestigt, vaak gebruikt door leugenaars.

Ben jij een psychologiestudent? :D

Ben jij een psychologiestudent? :D

Nee :D sowieso een beetje nutteloos om op een Nederlandse universiteit psychologie/sociologie/filosofie te volgen... mijn ex-vriendin kreeg het een keer voor elkaar om me mee te slepen naar een hoorcollege en ik heb een uur van mijn leven verspild aan het luisteren naar een 'hoogleraar' die overal zijn mening in moest verwerken. Als klap op de vuurpijl waren er ook nog een paar tutjes (waarschijnlijk van het kaliber Rita Verdonk/'ik-wil-iets-met-mensen-doen') die per se in discussie moesten gaan met deze meneer. Namen zoals Weber, Durkheim en/of Marx zijn niet één keer gevallen. Een goede oude Disney-film zou nog informatiever geweest zijn qua sociale etiquette/normen en waarden overbrengen :rolleyes:

De Whey Perfection is zo goed bevallen dat ik jullie gisteren voor 100 euro gesponsord heb.
Kreeg vandaag gratis een tracktrace code :thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven