StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
"sloopwaanzin"Wel een ideetje voor morgen. Ben een beetje uitgeblust na een DRUKKE week
![]()
Scoopje Crack + Total Muscle Solution. :evilnana:
Na de training als beloning dan een shake Whey Perfection, Cookies![]()
whahaha u read my mind!!! enkel is het whey perfection strawberry dat nu naast mij staat

en uiteraard terug een schepje TMS voor mn herstel extra te bevorderen zodat ik morgen weer kan knallen!!!
!!!---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------
ok, iets anders om meer focus te krijgen dat ik met men vetverbrander kan combineren is er dat?
hm ik kan enkel uit ervaring zeggen dat ik van WTF echt een zieke focus kreeg.. snapte het niet echt want dat staat niet in de informatie over het product maar tijdens de training betrapte ik me er soms op dan ik gwn dertig seconden zat te staren in de spiegel, terug mn volgende setje erdoor knalde, terug dertig seconde staarde, terug setje erdoor knalde, ... en dan ineens "wakker" schoot en besefte dat ik al aan mn 5de setje zat
(doe er normaal maar 3) dus ik vond toch wel dat ik grote focus had!!ik had toen 1 gratis sampeltje gepakt (op nuchtere maag/30min voor training denk) dus moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet of je zo elke training dan traint.. maar die eerste training was ik er erg positief over dus!
dusss.. ik zou bij je volgende bestelling gwn eens ff lief vragen of je ook zo een sampeltje kan krijgen en kan je zelf eens testen wat het met je doet
natuurlijk weet ik niet of dit bij je doelen aansluit aangezien het oorspronkelijk een pre-wo supp is.. naja je ziet maar.. tis maar gwn een tip 
Laatst bewerkt:

hoewel ik die zure smaak soms ook wel lekker vind