Knappe vent
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook de whey perfection besteld, eerste bestelling bij jullie. Ben benieuwd!

ff een vraagje
bij whey perfection staat 2 samples gratis kan je dit gewoon gratis bestellen of moet je perse een pot bestellen om dit samples te kunnen ontvangen>
ik heb ze al gehad maar ik dacht dat je ze gewoon gratis kon bestellen ofzo
ik heb ze al gehad maar ik dacht dat je ze gewoon gratis kon bestellen ofzo
ja niet alle smakenAls je weer wat besteld zou je ze er denk gewoon weer bij kunnen doen, maar je hebt ze toch al geprobeert?

Ook leuke reclame in muscle en fitness voor whey perfection![]()

bestelling geplaats
Referentie nummer: 108094
Perfection en pre-wo SAMPLES AUB![]()
![]()

Gaat Mitotropin uit de handel genomen worden omdat het nu op de zwartelijst staat ?
Of komt er een nu 2e europa versie die niet (zo goed) meer werkt...![]()
Ja, en ik denk beide. Alhoewel ik nog niet weet van een speciale EU versie, zal die er ongetwijfeld komen.
We krijgen overigens deze week de Mitotropin nog gewoon binnen en nog behoorlijk wat ook.
Dat zou ik even moeten checken

Zojuist whey perfection besteld.
Zouden jullie een oude shake beker willen toevoegen inplaats van die ronde draai dop?
Ref:108130
alvast bedankt.
mvg

wanneer komt jullie nieuwe miccelar casein uit.
want mijn isolaat is op en die moet ik gaan bestellen.
dus als die miccelar binnenkort uitkomt dan wacht ik wel en bestel ik ze allebei tegelijk.
en hoeveel gaat ie kosten eigenlijk?

Zojuist Cookies&Cream gehad. Shit hey smaakte echt goed![]()
Als mijn huidige whey op is toch eens bij jullie bestellen, gratis samples was echt goede actie!![]()
De respons is ook goed van jullie kant dus dat gaan we als het kan vaker doen!heb net weer een bestelling bij jullie gedaan ref:108135
samples zijn heel erg goed bevallen.samples voor pre workout zijn erg welkom ben ik nog naar op zoek ,ik heb al een keer hemorush gehad maar was niet helemaal mijn ding.alsvast bedankt en ga zeker zo door
Ik weet niet wat we hebben liggen maar wat we er is doen we erbij