Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ook de whey perfection besteld, eerste bestelling bij jullie. Ben benieuwd!

Ook leuke reclame in muscle en fitness voor whey perfection :P

ff een vraagje

bij whey perfection staat 2 samples gratis kan je dit gewoon gratis bestellen of moet je perse een pot bestellen om dit samples te kunnen ontvangen>

Gaat Mitotropin uit de handel genomen worden omdat het nu op de zwartelijst staat ?
Of komt er een nu 2e europa versie die niet (zo goed) meer werkt... :)

bestelling geplaats

Referentie nummer: 108094

Perfection en pre-wo SAMPLES AUB :D :D

Ook leuke reclame in muscle en fitness voor whey perfection :P

Ja, we gaan er flink tegenaan met de Whey Perfection:D
Dank je:cool:

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

bestelling geplaats

Referentie nummer: 108094

Perfection en pre-wo SAMPLES AUB :D :D

Zal even kijken wat we hebben;)
Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Gaat Mitotropin uit de handel genomen worden omdat het nu op de zwartelijst staat ?
Of komt er een nu 2e europa versie die niet (zo goed) meer werkt... :)

Ja, en ik denk beide. Alhoewel ik nog niet weet van een speciale EU versie, zal die er ongetwijfeld komen.
We krijgen overigens deze week de Mitotropin nog gewoon binnen en nog behoorlijk wat ook.

Laatst bewerkt:
Zojuist whey perfection besteld.

Zouden jullie een oude shake beker willen toevoegen inplaats van die ronde draai dop?
Ref:108130

alvast bedankt.

mvg

Laatst bewerkt:
wanneer komt jullie nieuwe miccelar casein uit.

want mijn isolaat is op en die moet ik gaan bestellen.

dus als die miccelar binnenkort uitkomt dan wacht ik wel en bestel ik ze allebei tegelijk.

en hoeveel gaat ie kosten eigenlijk?

Zojuist Cookies&Cream gehad. Shit hey smaakte echt goed :)
Als mijn huidige whey op is toch eens bij jullie bestellen, gratis samples was echt goede actie! :thumbs:

heb net weer een bestelling bij jullie gedaan ref:108135
samples zijn heel erg goed bevallen.samples voor pre workout zijn erg welkom ben ik nog naar op zoek ,ik heb al een keer hemorush gehad maar was niet helemaal mijn ding.alsvast bedankt en ga zeker zo door

Oke, duidelijk....welk ingredient moet eruit dan ?
Dat zou ik even moeten checken:cool:

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Zojuist whey perfection besteld.

Zouden jullie een oude shake beker willen toevoegen inplaats van die ronde draai dop?
Ref:108130

alvast bedankt.

mvg

Volgens mij is alles wat we hebben nu met de ronde draaidop:rolleyes:
Zal eens vragen of we die andere ook weer kunnen bestellen!

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

wanneer komt jullie nieuwe miccelar casein uit.

want mijn isolaat is op en die moet ik gaan bestellen.

dus als die miccelar binnenkort uitkomt dan wacht ik wel en bestel ik ze allebei tegelijk.

en hoeveel gaat ie kosten eigenlijk?

We verwachten de nieuwe Micellar Casein vanaf woensdag te kunnen leveren. In ieder geval de eerste drie smaken (banaan, aardbei en vanilla)
De prijzen weet ik nu nog niet precies maar die weet ik als het goed is morgenmiddag wel. Ik zal de prijzen er dan direct bij zetten. Die worden vast heel netjes!:cool:

Dank je!

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Zojuist Cookies&Cream gehad. Shit hey smaakte echt goed :)
Als mijn huidige whey op is toch eens bij jullie bestellen, gratis samples was echt goede actie! :thumbs:

Dank je:) De respons is ook goed van jullie kant dus dat gaan we als het kan vaker doen!

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

heb net weer een bestelling bij jullie gedaan ref:108135
samples zijn heel erg goed bevallen.samples voor pre workout zijn erg welkom ben ik nog naar op zoek ,ik heb al een keer hemorush gehad maar was niet helemaal mijn ding.alsvast bedankt en ga zeker zo door

Dank je:) Ik weet niet wat we hebben liggen maar wat we er is doen we erbij;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven