BeginnerB
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou ik even moeten checken
---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------
Volgens mij is alles wat we hebben nu met de ronde draaidop
Zal eens vragen of we die andere ook weer kunnen bestellen!
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------
Ik weetniet of dit de juiste plek is, maar miss kan B&F me helpen?
Vroeger kocht ik in de sportschool altijd een soort drankje (4jaar geleden) ook met fatburn functie en dat was heel zoet/zuur met cherry smaak (rood spul) en best lekker te drinken gewoon half liter flesje, maar zou me god niet meer weten wat het was of hoe het heette?
Volgensmij wel iets met burner ofzo weetniet of dat nog te koop is of het anders heet?
BVD
zijn/waren heel veel soorten..
mischien van performance?
http://www.performanceonline.nl/com...facturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,3/
THX!
Zou best kunnen ja.. Ik vond het altijd erg lekker na de training!
Zou dit hem dan gewoon zijn of zijn er meerdere?
zijn meer merken die het hebben.. maar grote kans dat het deze is als het in een nederlandse sportschool was. maar 4jr is lang geleden.. grote kans dat het inmiddels niet meer exact het zelfde is.. zal wel een verbeterde versie zijn..
Blijft iig duur dat spulKomen er van jullie nieuwe micellar casein ook samples die je kunt bestellen? Vind de smaken persoonlijk erg veel verschillen en de feedback van andere mensen is ook niet echt een goede indicator (krijgen een smaak die ik heel lekker vind 'niet door hun strot' maar zijn heel erg te spreken over een smaak die ik verschrikkelijk vind).
En hebben jullie mijn PM nog ontvangen? Ik zat ook al te kloten met e-mail maar volgens mij hebben jullie een systeem dat bepaalde extensies van bijlagen automatisch blokkeert (.rtf/.doc), dus ik heb het via de PM gedaan.

mijn god
wat is die nieuwe whey ****ing lekker zeg,
mijn complimenten
bestel gelijk een grote zodra mn huidige op is (:

dag B & F
mijn bestelling 108008 is gisterennacht betaald. kunnen jullie zsm sturen, mijn whey is op, zonet de doos in de vuilbak gesmeten...maw ik zit hier met een noodgeval
tussen haken, ik ga vanaf nu ook beginnen met s morgens mijn brinta in 1 shake met mijn whey te steken (de nieuwe)
welke smaak leent zich het best voor dit soort shakes in uw opinie?
ik heb voorlopig een klein doosje van 2 kilo van de berry smaak besteld. k zou moeten onderzoeken met welke smaak Perfection mijn brinta t beste smaakt...samples?![]()
gr
s

Heb net bestelling geplaatst
Referentie nummer: 108367
Faktuur datum: 19-04-2010
En had er bij gezegd bij de opmerkingen of je van elke smaak een sample van de whey perfection erbij kan doen.
Want hoor er best wel goede dingen over
Alvast bedankt Ilco.

@ B&F shop
Is de Micellar Casein Superior per direct leverbaar?

Eey superman bedankt Ilco een dikkevoor body en fitshop
---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------
en trouwens die result creatine begint goed ze werk te doen.
Begin nu al te merken dat ik voller wordt in de cut.
En mijn kracht gaat vooruit
Dank je!!