originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag 2 potten omega 3 en noxipro ontvangen, maximize sample die ik er bij had gevraagd zat er keurig bij alleen de shakebeker ontbrak!
referentie nummer van de bestelling was 407745

Ja deze bekers zijn stukken beter als die met die donkerblauwe zachte dop! hele verbetering!!

Heb vandaag het verkeerde product ontvangen, heb een pm gestuurd![]()

Net straciatella geproefd, moet zeggen dat het goed smaakt. Miss de stukjes chocola iets groter maken.

Thnx voor de straciatella en coconut bounty samples!! Durfde geen hele pot ervan te bestellenGa ze volgende week proberen. Ben ook benieuwd naar de 'Ideal Body'
![]()
Het zijn echt heerlijke smaken. We hebben een leuke intro aanbieding op de Ideal Body!
Watvoor chocola is het in die straciatella? Pure? dan heb je ook nog winst bij het feit dat cacao gezond is
Hebben jullie trouwens al gekeken naar smartshaker of spiderbottle?
Een collega heeft een mail gezonden, hij is morgen vrij maar ik zal het maandag direct even vragen!

vandaag 2 potten omega 3 en noxipro ontvangen, maximize sample die ik er bij had gevraagd zat er keurig bij alleen de shakebeker ontbrak!
referentie nummer van de bestelling was 407745

Bij mij zat die oude beker er in en brak meteen af toen ik hem openmaakte, die shakebeker pro is een stuk degelijker

Vraagje: Waarom verkopen jullie (B&F) nog steeds Mammoth 2500?
Iedereen zegt dat het troep is en dat het niet werkt (gebruik het nu 5 weken en er gebeurt ook werkelijk niets), waarom verkopen jullie het dan alsnog?
Is hetzelfde als dat ik een groentekraam begin en tussen de mooie ijsberg slaatjes een paar rotte spruiten ga leggen...
Superior Amino Capsules
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
300 capsules NU 9,90!!!!! (normaal 29,90)
Dat is niet duur!
Is het een beetje te combineren met whey?
Ik neem gelijk na het opstaan whey en voor of na de training whey.
Ik heb dan zo iets in de gedachten:
's Ochtends whey
Voor training Amino
Gelijk na de training Dextrose
20 min. na de training whey
Zou ik hierdoor sneller herstellen?
Het schema is dus prima zo
Jij ook een prettig weekend!!Een heeeeele mooi actie! Je kunt de amino's eigenlijk op elk moment nemen dat je aminozuren wilt aanvullen in je voeding. Voor de training kan met capsules prima. Ze worden snel opgenomenHet schema is dus prima zo
![]()
Vandaag me bestelling ontvangen.
Muscle protect fruit punch is echt lekker, de vorige die ik had was lemon, maar die was echt ranzig.
Morgen eens beginnen Dexaprine, kijken wat dat doet *D
Muscle protect fruit punch is echt lekker, de vorige die ik had was lemon, maar die was echt ranzig.
Jammer dat je geen 2keer 2kg whey kan bestellen voor dezelfde prijs als de 4kg pot.
of nog beter 2 1kg potten voor de prijs van een 2kg pot!

@B&F
Als het pure chocola is, zet het dan ook ff bij de productinformatie met de voordelen van cacao erbij, zal vast wel iemand aantrekken! haha.

Jammer dat je geen 2keer 2kg whey kan bestellen voor dezelfde prijs als de 4kg pot.

Of gewoon allemaal samples voor dezelfde prijs als een pot !!!!!!!!1111111einz