XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe reageer jij op dergelijke producten?

Hoe reageer jij op dergelijke producten?

Nog nooit genomen.. Ik weet natuurlijk wel dat jullie niet kunne weten hoe mijn lichaam hierop reageert, maar ik weet het zelf ook niet ..

Daarom dat ik hier toch vraag wat mensen in mijn plaats zouden doen (omdat er hier WEL mensen zijn die ongeveer de werking van deze producten weten).

OMFG hard! staat wel erg scherp qua prijs :D
metteen potje bestellen !

Nog nooit genomen.. Ik weet natuurlijk wel dat jullie niet kunne weten hoe mijn lichaam hierop reageert, maar ik weet het zelf ook niet ..

Daarom dat ik hier toch vraag wat mensen in mijn plaats zouden doen (omdat er hier WEL mensen zijn die ongeveer de werking van deze producten weten).
Ik heb al enkele PWO's gebruikt, er zijn er die er voor zorgen dat ik knal tijdens m'n training en erna nog goed slaap (zoals Hard!). Maar dat hangt er echt vanaf wat je kan verdragen...ik zou het een kans geven, maar lukt het echt niet zonder om te gaan trainen?

vorige keer die amino capsules besteld en kreeg iets anders binnen omdat ze er niet meer waren nu terug in de aanbieding??

Ik heb al enkele PWO's gebruikt, er zijn er die er voor zorgen dat ik knal tijdens m'n training en erna nog goed slaap (zoals Hard!). Maar dat hangt er echt vanaf wat je kan verdragen...ik zou het een kans geven, maar lukt het echt niet zonder om te gaan trainen?

Neeh het lukt me niet.. Ik moet om 4u30 opstaan om 6u00 te kunnen beginnen tot 18.00 (12udagen) - en dan 20u00 te gaan trainen tot 21.00.

Laatste tijd val ik bijna in slaap om naar huis te gaan na men werk, dus ik wel echt wel iets nodig waar ik energie kan uithalen om naar men training te gaan. En om eerlijk te zijn maak ik me zorgen dat ik ooit eens ga in slaap vallen achter men stuur..

Neeh het lukt me niet.. Ik moet om 4u30 opstaan om 6u00 te kunnen beginnen tot 18.00 (12udagen) - en dan 20u00 te gaan trainen tot 21.00.

Laatste tijd val ik bijna in slaap om naar huis te gaan na men werk, dus ik wel echt wel iets nodig waar ik energie kan uithalen om naar men training te gaan. En om eerlijk te zijn maak ik me zorgen dat ik ooit eens ga in slaap vallen achter men stuur..
Shit man dat zijn wel vrij zware uren :s ik weet dat ik knettergek sta van Dexaprine (hele dag lang), Hard! en Jack3d doen het ook als PWO voor mij...en koffie? wat doet dat met je? Ik zou het eens proberen als ik van jou was...maar idd, dat achter je stuur, kijk daar maar voor uit!

OMFG hard! staat wel erg scherp qua prijs :D
metteen potje bestellen !

Een hele mooi aanbieding!:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 14:32 ----------

Heej B&F, welke potje met enzymen raden jullie aan om de eiwitvertering te bevorderen en de opgeblazen gevoel/winderigheid te minderen?

thnx

Super Enzymes :)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 14:32 ----------

Hebben jullie trouwens ook van dat grip poeder?
Magnesium heet het volgens mij.

Hebben we helaas niet.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 14:33 ----------

Ja, klopt helemaal!:)

Shit man dat zijn wel vrij zware uren :s ik weet dat ik knettergek sta van Dexaprine (hele dag lang), Hard! en Jack3d doen het ook als PWO voor mij...en koffie? wat doet dat met je? Ik zou het eens proberen als ik van jou was...maar idd, dat achter je stuur, kijk daar maar voor uit!

Wel het heeft zijn voordelen ook hoor, doordat ik 12uren doe moet ik maar 15-16 dagen per maand werken, de rest ben ik thuis :)

Koffie drink ik nooit, thee daarin tegen wel.

Zal maandag volgende bestellen: Hard! - caffeine capsules - zink tabletten - isolaat perfection

Zal wel zien wat het geeft :) Moet wel lukken!

Hard! ga je je zeker niet beklagen!

@Body en Fitshop: Lees uw privé-berichten aub.

Bij mijn bestelling (408985) had ik gevraagd om een chocolate bounty WP sample als die er zou zijn (voor m'n vriendin). En of cadeau 2 geruild kon worden voor een extra sample. Normaal komt dat altijd wel goed :)

Nu is op de bon met de hand geschreven 3 WP sachet, 2 isolaatsamples. Maar er zitten helemaal geen samples in de doos!

Wil je die nasturen? Of hou ik ze tegoed bij de volgende bestelling.

Hey B&F,

Bij mijn vorige bestelling heb ik aangegeven dat ik graag een keer een setje straps zou willen ipv de geselecteerde samples. Jullie gaven toen aan dat dit wel had gekund, maar dat de bestelling al verzonden was.

Nu nieuwe bestelling, dus nieuwe kansen.
bestelnr 410295

P.S. indien jullie pre-workout samples over hebben, houd ik me daarvoor ook wel aanbevolen. Heb ik nog nooit geprobeerd dus wil wel eens een poging doen!

Dank weer!

Volgens mij is er iets mis met mijn pakketje (referentienummer: 404297).
Ik heb zondagmiddag besteld en de bezorgdatum is ondertussen al 2 keer achteruit geschoven, nu staat die pas op donderdag 26 april...
Begint nu toch wat lang te duren, en net nu ik door mijn noxipro zit :rolleyes:

Ik hoop dus dat morgen ook effectief geleverd wordt...

Bezorgdatum is weer dagje uitgesteld... Het zou nu vrijdag worden geleverd.
Keep you posted.

Volgens mij zijn ze daar bij Post NL echt aan het doorslaan. Mijn pakketje is weer een dag verlaat en staat nu op 28/04. Dit zou morgen (zaterdag) zijn, leveren ze in het weekend überhaupt?
Een levertermijn van + een week begint wel wat lang te worden, zelfs met een reorganisatie...

Volgens mij zijn ze daar bij Post NL echt aan het doorslaan. Mijn pakketje is weer een dag verlaat en staat nu op 28/04. Dit zou morgen (zaterdag) zijn, leveren ze in het weekend überhaupt?
Een levertermijn van + een week begint wel wat lang te worden, zelfs met een reorganisatie...
Ik dacht dat ze in het weekend idd ook leveren...heb het zelf toch al meegemaakt, vervelende is ook dat er voor Belgie geen nr bestaat om ze te contacteren. PostNL is bij ons TNT maar die hebben zogezegd geen banden met elkaar...

Zelfde probleem die van mij is nu ook al naar zaterdag verplaatst.

Ik dacht dat ze in het weekend idd ook leveren...heb het zelf toch al meegemaakt, vervelende is ook dat er voor Belgie geen nr bestaat om ze te contacteren. PostNL is bij ons TNT maar die hebben zogezegd geen banden met elkaar...

Ik denk dat mijn pakketjes worden geleverd door DPD (geen idee of er veel verschil inzit). Nuja ik hou gewoon B&F op de hoogte en blijf hopen dat mijn pakketje zo snel mogelijk komt. Ik zal straks al maar weer bestellen zodat ik het volgende pakketje zeker op tijd heb :p.

Dan ben ik toch niet alleen :P
Ik zag dat er verschillende mensen met een dagje of 2 dagen vertraging hun pakketje kregen. Maar van zondagmiddag tot zaterdag (als ik het dan al krijg) is toch lang hoor:rolleyes:

Uw bestelling met referentienummer: 410354 is verzonden.

Morgen binnen ???

Uw bestelling met referentienummer: 410354 is verzonden.

Morgen binnen ???

Gaan we wel vanuit:) (alleen hopen dat Postnl geen vertraging heeft dit weekend) Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:10 ----------

Wel het heeft zijn voordelen ook hoor, doordat ik 12uren doe moet ik maar 15-16 dagen per maand werken, de rest ben ik thuis :)

Koffie drink ik nooit, thee daarin tegen wel.

Zal maandag volgende bestellen: Hard! - caffeine capsules - zink tabletten - isolaat perfection

Zal wel zien wat het geeft :) Moet wel lukken!

De Caffeine capsules van eigen merk zijn er nog niet maar die van Sci Fit zijn ook best een hele goede koop.

Met Hard! hebben we een SUPEr aanbieding!:)

***Hard! Pre-Workout***

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme pre-workout voor, energie spiergroei, pomp en prestaties!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

***Superaanbieding 40 doseringen voor 14,90!***

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:11 ----------

Hard! ga je je zeker niet beklagen!

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:11 ----------

@Body en Fitshop: Lees uw privé-berichten aub.

Gedaan:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:18 ----------

Bij mijn bestelling (408985) had ik gevraagd om een chocolate bounty WP sample als die er zou zijn (voor m'n vriendin). En of cadeau 2 geruild kon worden voor een extra sample. Normaal komt dat altijd wel goed :)

Nu is op de bon met de hand geschreven 3 WP sachet, 2 isolaatsamples. Maar er zitten helemaal geen samples in de doos!

Wil je die nasturen? Of hou ik ze tegoed bij de volgende bestelling.

Ik regel wel even wat voor je:)

Hey B&F,

Bij mijn vorige bestelling heb ik aangegeven dat ik graag een keer een setje straps zou willen ipv de geselecteerde samples. Jullie gaven toen aan dat dit wel had gekund, maar dat de bestelling al verzonden was.

Nu nieuwe bestelling, dus nieuwe kansen.
bestelnr 410295

P.S. indien jullie pre-workout samples over hebben, houd ik me daarvoor ook wel aanbevolen. Heb ik nog nooit geprobeerd dus wil wel eens een poging doen!

Dank weer!

Dank je!:) Het staat netjes bij opmerkingen zie ik dus dat moet goed gaan. Laat het mij maar even weten:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:24 ----------

Wat is het referentienummer? Dan ga ik even bellen:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:24 ----------

Geef mij het referentienummer even als je wilt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven