AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey jongens, dinsdag in de middag bestelling geplaatst, keurig verzendbericht van jullie gehad, maar nog niks ontvangen.. Gewoonlijk krijg ik ook een mailtje van PostNL als het pakket onderweg is maar ook dat heb ik nog niet ontvangen. Ik check het maar even want dit is echt voor het eerst dat ik het niet een dag later heb!

Refnr 406513

Hey jongens, dinsdag in de middag bestelling geplaatst, keurig verzendbericht van jullie gehad, maar nog niks ontvangen.. Gewoonlijk krijg ik ook een mailtje van PostNL als het pakket onderweg is maar ook dat heb ik nog niet ontvangen. Ik check het maar even want dit is echt voor het eerst dat ik het niet een dag later heb!

Refnr 406513

Ik heb even voor je gekeken, je zal je bestelling vandaag ontvangen! Mijn excuses voor de vertraging:)

- Eldert

En mijn bestelling is verzonden! Dankjewel Bodyenfitshop

Ik wil net intimidate! kopen maar zie dat het uitverkocht is. Is er een verwachte datum wanneer deze terug in stock is?

Postnl is lekker bezig, m'n zending is nu al voor de 3e keer met een dag vertraagd.

Hey,

De ideal body om te testen is binnen, binnekort een complete review!

Is het ook een idee om eens een 2 + 1 gratis actie of iets dergelijks te doen ipv. alleen de weekaanbiedingen?
Of een B&F sporttas? :D

Volgens mij is er iets mis met mijn pakketje (referentienummer: 404297).
Ik heb zondagmiddag besteld en de bezorgdatum is ondertussen al 2 keer achteruit geschoven, nu staat die pas op donderdag 26 april...
Begint nu toch wat lang te duren, en net nu ik door mijn noxipro zit :rolleyes:

Ik hoop dus dat morgen ook effectief geleverd wordt...

Bezorgdatum is weer dagje uitgesteld... Het zou nu vrijdag worden geleverd.
Keep you posted.

Postnl is lekker bezig, m'n zending is nu al voor de 3e keer met een dag vertraagd.

Vervelend, wij hebben zelf ook erg veel last van de vertraging???

- Eldert

Hey,

De ideal body om te testen is binnen, binnekort een complete review!

Houd ons op de hoogte!

- Eldert:)

Is het ook een idee om eens een 2 + 1 gratis actie of iets dergelijks te doen ipv. alleen de weekaanbiedingen?
Of een B&F sporttas? :D

Ik ga het even voorleggen:rolleyes:

- Eldert

Bezorgdatum is weer dagje uitgesteld... Het zou nu vrijdag worden geleverd.
Keep you posted.

Helaas is TNT bezig met allemaal hervormingen binnen het bedrijf, we hopen dat het zsm opgelost wordt!:D

- Eldert

Is voornamelijk vervelend omdat m'n pot whey bijna op is :O (niet dat ik niet zonder kan ;p).

Is het messchien mogelijk om een combi topper te maken met whey isolaat?

wanneer komt carbonox er weer in? Was namelijk super chill om dat voor een training te drinken.

Is voornamelijk vervelend omdat m'n pot whey bijna op is :O (niet dat ik niet zonder kan ;p).

Ik begrijp dat dit erg vervelend voor je is.:mad:

- Eldert

Is het messchien mogelijk om een combi topper te maken met whey isolaat?

Helaas is de whey isolaat op zn scherpst geprijst. Goedkoper dan nu kan écht niet;)

- Eldert

wanneer komt carbonox er weer in? Was namelijk super chill om dat voor een training te drinken.

We vandaag weer bestellen, hopelijk eind volgende week:)

- Eldert

Hallo ik zit met een vraagje.

Ik gebruik al redelijk lang suplementen van jullie en ga ook wel redelijk als een tierelier.

Alleen eet ik altijd 1 soort eiwitten en dat is de wheyperfection.

nu lees ik hier dus boven ook whey isolaat.

Is het mischien ook beter om het te gaan combineren?

Wat zijn eigenlijk de voor en nadelen ten opzichte van elkaar?

Dankjewel

Hallo ik zit met een vraagje.

Ik gebruik al redelijk lang suplementen van jullie en ga ook wel redelijk als een tierelier.

Alleen eet ik altijd 1 soort eiwitten en dat is de wheyperfection.

nu lees ik hier dus boven ook whey isolaat.

Is het mischien ook beter om het te gaan combineren?

Wat zijn eigenlijk de voor en nadelen ten opzichte van elkaar?

Dankjewel

De Isolaat Perfection is iets ''schoner'', het eiwitgehalte ligt wat hoger en de koolhydraat- en vet gehaltes liggen wat lager. Je zou ze eventueel kunnen combineren ja;).

- Eldert

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 14:26 ----------

Superior Amino Capsules

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
300 capsules NU 9,90!!!!! (normaal 29,90)

Me isolaat is binnen bedankt voor de service, smaak is weer goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven