MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nette aanbiedingen, ga eens naar die shots kijken, ziet er wel nice uit.

en ps, lees je karma bericht even aub.

Mooie weekaanbieding.
Dat wordt weer een bestelling doen :D

Waarom staan de before-prijzen er eigenlijk niet bij?

ps: Volgens mij gebruiken jullie Comic-Sans als lettertype voor de product beschrijving.
Dat kan toch niet jongens xD

Nette aanbiedingen, ga eens naar die shots kijken, ziet er wel nice uit.

en ps, lees je karma bericht even aub.

Shots zijn ook erg lekke voor je energie;)

- Eldert

Mooie weekaanbieding.
Dat wordt weer een bestelling doen :D

Waarom staan de before-prijzen er eigenlijk niet bij?

ps: Volgens mij gebruiken jullie Comic-Sans als lettertype voor de product beschrijving.
Dat kan toch niet jongens xD

Zie hier: http://www.bodyenfitshop.nl/weekaanbiedingen de normale prijzen en de korting:)

- Eldert

kunnen jullie geen sample pakket maken voor pre workout

niet iedereen reageert op elke pre workout
verschilt per persoon

Even wat shots kopen.
Ze veranderen wel veel van prijs zeg.
Eerst waren ze ook in de aanbieding voor 9,90
daarna 24,90 en nu weer voor 12,90 :D

Hard! blijft gwn goed, straks even bestellen :p

En die Ideal Body ook is uittesten!

Wat ben ik toch eigenlijk een domme lul dat ik die samples altijd gelijk uitprobeer, ipv ze te bewaren.

Ben voor m'n werk nl. vaak op reis en juist dan zijn die sachets superhandig. Is het mogelijk om er bij m'n volgende bestelling weer een paar extra te ontvangen?

En is het ook mogelijk om, naast de variety, sachets in 1 bepaalde smaak te bestellen? Voor mij gaat het dan om Whey Perfection en Micellar Casein, echt ideaal voor op reis.

Allemaal wel leuk die weekaanbiedingen maar ik heb gisteren de creapure + whey perfection combo besteld en die kostte me toen 41.90 euro? Hoe kan het dat die nu op 39.9 staat? Hier verwacht ik tog een degelijke uitleg voor..

Je zegt het zelf al. Hij zit deze week in de weekaanbieding. Loopt van vrijdag tot vrijdag.
Weekaanbieding overigens gisteren al aangekondigd in deze thread.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heej B&F, welke potje met enzymen raden jullie aan om de eiwitvertering te bevorderen en de opgeblazen gevoel/winderigheid te minderen?

thnx

Je zegt het zelf al. Hij zit deze week in de weekaanbieding. Loopt van vrijdag tot vrijdag.
Weekaanbieding overigens gisteren al aangekondigd in deze thread.

Ow das wat anders.. Negeer mn comment dan maar.. Eigen stomme fout :( had niet in de thread gekeken. Wel vreemd dat weekaanbiedingen vn vrijdag tot vrijdag lopen..

Vreemd, want ik krijg altijd wel mijn bestellingsbevestiging binnen op mijn mail, maar geen nieuwsbrief. Maar heb net via de site me weer aangemeld voor de nieuwsbrief, zag dat deze optie om aan te melden nu weer op jullie site staat.
Gaat goed komen!!

Ik snap er niets van, nog steeds geen nieuwsbrief. Het gaat echt mis op mijn ziggo mail. Heb nog maar een keer aangemeld voor de nieuwsbrief, maar nu met hotmail. Gelijk een bevestiging gekregen dat ik me aangemeld heb. Gaat nu alsnog goed komen! Eindelijk :D

Hebben jullie trouwens ook van dat grip poeder?
Magnesium heet het volgens mij.

Heb even gezocht om caffeine capsules op jullie site, maar ik vind er niet direct. Dit verkopen julie niet?

Thnx!

Nu heb ik ook dit product gevonden:
http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill

Wat is het best van toepassing op mijn probleem: Na 18.00 val ik bij in slaap na een lange werkdag en om 20.00 MOET ik nog gaan trainen, maar om 21.30 moet ik wel al kunnen slapen.

Wat denken jullie? Caffeine capsuls (2) verspreiden over de dag? Of z'n powerpill nemen omstreeks 16.00?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven