ALs het goed is heeft mijn collega zojuist op je mail gereageerd. Volgens mij is het zo opgelost en denk dat dat er sprake was van een communicatiefout. Als je er niet uit komt, kun je me altijd direct een berichtje sturen. Lossen wij het netjes voor je opHey B&F,
Ik had bij jullie bestelling gedaan voor XTEND New Formula, heb de oude gekregen. Nou had mijn vriendin pot al geopend, dus hoef geen nieuwe pot.. Prima, maar zit prijs verschil van 15eu tussen de nieuwe en oude Xtend. En ze bieden via info@bodyenfitshop.nl aan 5 euro korting op volgende bestelling...Kan iemand anders even contact opnemen met mij? Ilco bv?
Refnr: 418215
Link foto pot: http://imgur.com/2PnJw

Graag gedaan, jij ook bedanktBedankt voor de supersnelleverzending van de huidplooi meter!
In het andere pand hebben we de ruimte ervoor, aangezien we het zo ontzettend druk hebben denk ik niet dat het mogelijk is. Echter, ik zal het bij het overleg meenemen.Gek idee:
Misschien niet slecht om eens een B&F opendeurdag te houden (weet dat jullie dit gaan doen bij het openen van het nieuwe pand maar toch).
Kennismaken met het team achter B&F, jullie met wat klanten.
Kennismaken met enkele producten van B&F en eventueel wat train-en voedingstips uitwisselen. Eventueel ook een training inlassen?
Iets event-achtig, een BBQ is anders ook wel geinig...
Groetjes Ralf

Kan iemand anders even contact opnemen met mij? Ilco bv?

altijd dat gezeik met die scoops als je ook kunt afwegen
snap er het nut niet van