MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

Ik had bij jullie bestelling gedaan voor XTEND New Formula, heb de oude gekregen. Nou had mijn vriendin pot al geopend, dus hoef geen nieuwe pot.. Prima, maar zit prijs verschil van 15eu tussen de nieuwe en oude Xtend. En ze bieden via info@bodyenfitshop.nl aan 5 euro korting op volgende bestelling...??? Kan iemand anders even contact opnemen met mij? Ilco bv?:)

Refnr: 418215

Link foto pot: http://imgur.com/2PnJw
ALs het goed is heeft mijn collega zojuist op je mail gereageerd. Volgens mij is het zo opgelost en denk dat dat er sprake was van een communicatiefout. Als je er niet uit komt, kun je me altijd direct een berichtje sturen. Lossen wij het netjes voor je op;)
Bedankt voor de supersnelleverzending van de huidplooi meter!
Graag gedaan, jij ook bedankt :thumbs:
Gek idee:

Misschien niet slecht om eens een B&F opendeurdag te houden (weet dat jullie dit gaan doen bij het openen van het nieuwe pand maar toch).
Kennismaken met het team achter B&F, jullie met wat klanten.
Kennismaken met enkele producten van B&F en eventueel wat train-en voedingstips uitwisselen. Eventueel ook een training inlassen?

Iets event-achtig, een BBQ is anders ook wel geinig...
In het andere pand hebben we de ruimte ervoor, aangezien we het zo ontzettend druk hebben denk ik niet dat het mogelijk is. Echter, ik zal het bij het overleg meenemen.

Groetjes Ralf

Referentie nummer: 418045
Faktuur datum: 07-05-2012
Betaalmethode: iDeal

Wat korte informatie:
Bezorgdatum: Onbekend
Status zending:Zending wordt voorbereid. (Gister stond er nog dat het die dag zou worden bezorgt)

Alvast bedankt! :cool:

Net een bestelling gedaan, 20 minuten later al verzonden. Haha, B&F #1!!!

Zijn er ook samples van no shotgun?? zit er al een tijdje tegen aan dat te bestellen, maar aangezien het niet bij iedereen werkt wil ik geen jackpot betalen als het niet werkt..
Maja zijn meer met dit probleem:P

Net een bestelling gedaan, 20 minuten later al verzonden. Haha, B&F #1!!!
Bedankt voor je bestelling, graag gedaan :thumbs:
Zijn er ook samples van no shotgun?? zit er al een tijdje tegen aan dat te bestellen, maar aangezien het niet bij iedereen werkt wil ik geen jackpot betalen als het niet werkt..
Maja zijn meer met dit probleem:P
Nee, helaas niet. Momenteel alleen van NoxiPro en Maximize Intense.

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 11:29 ----------

Wat korte informatie:
Status zending:Zending wordt voorbereid. (Gister stond er nog dat het die dag zou worden bezorgt)

Ga ik uitzoeken. Kom er zo op terug:)

edit:
wordt vandaag nog bij je aangeboden:)

Laatst bewerkt:
Hey B&F, hebben jullie de Omega3 van jullie huismerk niet meer?

In mijn huidige pot is er 1 lek/geknapt.. echt super ranzig :-/

B&F, kunnen jullie niet nog een keer kijken naar Mucuna Puriens?
Ik weet dat ze er soms moeilijk overdoen, echter als je bijvoorbeeld hier kijkt:
http://www.dopingautoriteit.nl/nzvt/database/details/Cell+Care/Mucuna+Pruriens
Zie je gewoon dat het door andere bedrijven wordt ingevoerd, end at het zelfs bij de dopingautoriteit staat ???
Daarnaast is het nogal vaag dat bijvoorbeeld Activate Xtreme wel mag, daar zit ook Mucuna in. Weird.

Wat korte informatie:

Je hebt een PM.

Groetjes Ralf

Moet je ook niet zoveel bestellen he, haha :P

Ralf

Bij mij is een pot whey geleverd die helemaal opengebarsten is en de whey is er uitgevallen. Het zit allemaal in de doos. Het is bezorgt via postNL .

Wat kan ik nu het beste doen? Is er een oplossing mogelijk?

Krijg net een telefoontje van thuis dat er een "niet-te-tillen grote doos" voor me is binnen gekomen :D

Thanx voor de service!

Bij mij is een pot whey geleverd die helemaal opengebarsten is en de whey is er uitgevallen. Het zit allemaal in de doos. Het is bezorgt via postNL .

Wat kan ik nu het beste doen? Is er een oplossing mogelijk?

Kan altijd gebeuren heb het zelf ook eens gehad met koolhydraten, body en fit shop heeft alles super afgehandeld had ze foto's gestuurd en kreeg een ander.

ik heb hetzelfde probleem als frank92 , zaterdag een bestelling geplaatst , stond op post nl dat de leveringsdatum dinsdag 8/5/12 was. gisteren niet binnen gekomen . vandaag nogmaals op de site van postnl gekeken , nu staat er leveringsdatum : onbekend .

referentie : 416492

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven