MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam thuis lag er een briefje op de mat.
Nu kan ik een keuze maken via www.postnl.nl/ontvangen, ik typ dus mijn code in krijg ik deze melding.

Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de KG-code en probeer het opnieuw. Is de pakketbezorger net geweest? Probeer het over 30 min. nog eens.

2 uur geleden al thuisgekomen.

Kijk even goed naar evt. opmerkingen. Misschien is het pakketje wel bij de buren afgegeven.

Ik kwam thuis lag er een briefje op de mat.
Nu kan ik een keuze maken via www.postnl.nl/ontvangen, ik typ dus mijn code in krijg ik deze melding.

Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de KG-code en probeer het opnieuw. Is de pakketbezorger net geweest? Probeer het over 30 min. nog eens.

2 uur geleden al thuisgekomen.
Wat is je referentienummer van de bestelling? Kijk ik even met je mee.

Groetjes Ralf

...

Laatst bewerkt:
Wat is je referentienummer van de bestelling? Kijk ik even met je mee.

Groetjes Ralf

416446

Nu staat er dat die morgen wordt bezorgd van 13.15 tot 15.45 uur.
Dat staat er inderdaad ook bij mij. Als het goed is kun je dit met de NIET thuis code aanpassen naar wat jij wilt. Mocht dat niet lukken, laat het even weten. Dan kan ik een poging voor je doen bij de PostNL.

Ralf

Dat staat er inderdaad ook bij mij. Als het goed is kun je dit met de NIET thuis code aanpassen naar wat jij wilt. Mocht dat niet lukken, laat het even weten. Dan kan ik een poging voor je doen bij de PostNL.

Ralf

Opnieuw geprobeerd,

naja ik zie hem morgen wel verschijnen :)

Inderdaad! als jullie deze kunnen regelen zou top zijn!

b6byir.jpg

flesjes zijn 350ml, 5 euro is wel mooi prijsje :D

We gaan ons best doen!!:) Hou wel even rekening met 3-4 weken:)

De voedingswaarden van Whey Perfection zijn per maatschep, is dit afgestreken of met een bergje erop?

De voedingswaarden van Whey Perfection zijn per maatschep, is dit afgestreken of met een bergje erop?
Een afgestreken maatschep is 28gr. De voedingswaarden zijn:

Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Samenstelling per 100 gram:
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr

Groetjes Ralf

Gaat lekker bij post-nl.
Gister is mijn pakketje nog naar hun toe verzonden. De hele dag staat er al "Zending wordt voorbereid".
Ondanks dat het 6 uur is geweest staat er nog steeds dat ik 'm vandaag nog kan verwachten voor 12:30... yea right!

Gaat lekker bij post-nl.
Gister is mijn pakketje nog naar hun toe verzonden. De hele dag staat er al "Zending wordt voorbereid".
Ondanks dat het 6 uur is geweest staat er nog steeds dat ik 'm vandaag nog kan verwachten voor 12:30... yea right!
Ik zie hier ook al de hele dag staan dat het vandaag zal worden geleverd...Enkel nog geen pakje gezien...ach, Lang leve B&F, vervloek jullie PostNL

Gaat lekker bij post-nl.

Ik zie hier ook al de hele dag staan dat het vandaag zal worden geleverd...Enkel nog geen pakje gezien...ach, Lang leve B&F, vervloek jullie PostNL
Houd ons even op de hoogte:rolleyes:

Ralf

Een afgestreken maatschep is 28gr. De voedingswaarden zijn:

Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Samenstelling per 100 gram:
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr

Groetjes Ralf

Maar er staat toch op dat schepje als je hem helemaal vol hebt 50 dus 50 gram? Ik doe altijd een randje onder de rand, bij de 40. Of kloppen deze getallen op het maatschepje niet?

Maar er staat toch op dat schepje als je hem helemaal vol hebt 50 dus 50 gram? Ik doe altijd een randje onder de rand, bij de 40. Of kloppen deze getallen op het maatschepje niet?
Dat komt door het soortelijk gewicht. Die schepjes worden voor meerdere producten gebruikt. Bij de whey Perfection is de 1 afgestreken scoop is 28gram.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven