MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bestel er zo een combi pack
nu voor 2 de keer besteld eerste was vanille whey en banaan caseine , allebei echt lekker
nu verwachtende thuis zijn Whey cookie en cream en Berry blast caseine . Hopelijk zijn ze ook zo lekker !

Ik bestel er zo een combi pack
nu voor 2 de keer besteld eerste was vanille whey en banaan caseine , allebei echt lekker
nu verwachtende thuis zijn Whey cookie en cream en Berry blast caseine . Hopelijk zijn ze ook zo lekker !

Dank je, voor de bestelling. Dat wordt 100% genieten!:zuip:

Bestelling weer mooi binnen! Bedankt B&F :D

Wederom een kleine bestelling geplaatst.

ref: 419397

Maak er maar iets leuks van!

(heb in privé bericht een extra opmerking)

Dank je, voor de bestelling. Dat wordt 100% genieten!:zuip:

De dank u komt ook van deze kant ! als ik jullie shake met water maak is hij echt de smaak die erop staat in tegen stelling tot die in de gym smaakt die vaak naar een afgeleide smaak ervan :( en daar krijg ik nooit geen gratis staaltjes en shake bekers !
:D

Die sauzen van Walden Farm klinken mij wel goed in de oren! :)
Laar maar komen!!

Mijn nazending is binnen helemaal supper, bedankt voor de extra samples :)

Bestelling weer mooi binnen! Bedankt B&F :D
Graag gedaan! :thumbs:
Wederom een kleine bestelling geplaatst.

ref: 419397

Maak er maar iets leuks van!

(heb in privé bericht een extra opmerking)
Je hebt een reactie terug, bedankt voor je bestelling!:cool:
De dank u komt ook van deze kant ! als ik jullie shake met water maak is hij echt de smaak die erop staat in tegen stelling tot die in de gym smaakt die vaak naar een afgeleide smaak ervan :( en daar krijg ik nooit geen gratis staaltjes en shake bekers !
:D
Ja, na een shake Whey Perfection wil je eigenlijk nooit meer anders. Deze is zo goed kwa oplosbaarheid, smaak en structuur :thumbs: Een vaste keuze voor heel veel andere bodybuilders!
Mijn nazending is binnen helemaal supper, bedankt voor de extra samples :)
Blij dat het nu weer helemaal naar wens is!

Groetjes Ralf

Klein bestellinkje op de valreep :D

Ref: 419577

Hey B&F,

Ik had bij jullie bestelling gedaan voor XTEND New Formula, heb de oude gekregen. Nou had mijn vriendin pot al geopend, dus hoef geen nieuwe pot.. Prima, maar zit prijs verschil van 15eu tussen de nieuwe en oude Xtend. En ze bieden via info@bodyenfitshop.nl aan 5 euro korting op volgende bestelling...??? Kan iemand anders even contact opnemen met mij? Ilco bv?:)

Refnr: 418215

Link foto pot: http://imgur.com/2PnJw

Laatst bewerkt:
Je hebt een kikker in een ijsblok gekregen. Niceeeee ;)

Bedankt voor de supersnelleverzending van de huidplooi meter!

Gek idee:

Misschien niet slecht om eens een B&F opendeurdag te houden (weet dat jullie dit gaan doen bij het openen van het nieuwe pand maar toch).
Kennismaken met het team achter B&F, jullie met wat klanten.
Kennismaken met enkele producten van B&F en eventueel wat train-en voedingstips uitwisselen. Eventueel ook een training inlassen?

Iets event-achtig, een BBQ is anders ook wel geinig...

Gek idee:

Misschien niet slecht om eens een B&F opendeurdag te houden (weet dat jullie dit gaan doen bij het openen van het nieuwe pand maar toch).
Kennismaken met het team achter B&F, jullie met wat klanten.
Kennismaken met enkele producten van B&F en eventueel wat train-en voedingstips uitwisselen. Eventueel ook een training inlassen?

Iets event-achtig, een BBQ is anders ook wel geinig...

Hopelijk geen bbq, dan gaat Eldert meer trainen en zie ik hem vaker in de sportschool..
mirin' :(

Maar er staat toch op dat schepje als je hem helemaal vol hebt 50 dus 50 gram? Ik doe altijd een randje onder de rand, bij de 40. Of kloppen deze getallen op het maatschepje niet?
weeg eens gewoon af met een keukenweegschaal en laat deze mensen hun werk doen :rolleyes: altijd dat gezeik met die scoops als je ook kunt afwegen :roflol: snap er het nut niet van :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven