MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F

Ik vroeg me af als ik ga trainen neem ik voor het trainen me whey shake, kan ik daar dan gelijk ook glutamine bijgooien en dan opdrinken?
of heeft dat bijwerkingen in het versnelde proces van de apparte glutamine ofzo?

bedankt alvast :)

Ik zou eerste de glutamine nemen en 30 min later whey

B&F, gaan jullie walden farms producten in jullie assorti opnemen? :D

Beste B&F,
Welke van de sachets die je als eerste cadeau kan krijgen zijn verkrijgbaar in de smaak naturel?

En ik zit te kijken naar stevia, bijvoorbeeld Stevia Liquid Extract van NowFoods... Vind het alleen een beetje moeilijk voor te stellen de smaken. Is de lemon twist ook echt citroensmaak? En hazelnoot hazelnootachtig? :D Hoe moet ik me dat voorstellen?
Ander merk aanbevelen mag ook.
(Heb dit topic al gelezen, maar wilde het alsnog even vragen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-stevia-liquid-extract-now-foods-298886/ )
Oh als iemand anders ervaring heeft hoor ik het ook graag!

Alvast dank :).

Laatst bewerkt:
Gast niet praten als je geen verstand van hebt.

creatine is zeker van belang op trainingdagen omdat je door trainen ook creatine verbruikt. dus beste is om op trainignsdagen 5 gr voor trainen en 5 gr na het trainen te nemen en rustdagen gewoon sochtends. Creatine geeft je wel meer spieruithoudingsvermogen = dus meer energie....

Leg me ook eens uit hoe je spieren verzadigd houdt met creatine? :roflol:

verder is creatine monohydraat gewoon prima

While it has been proven that you can maximize creatine uptake by taking it with a 1:1 ratio of protein to carbs, no real evidence suggests that there's a best time to take creatine. As a supplement, creatine increases your body's pool of creatine. Whether you take it in the morning, afternoon, or evening probably won't make a significant difference.

Ik zie het inderdaad wel vaker terugkomen het "voor en na de training", maar niemand die goed onderbouwd bewijs hiervoor kan aandragen waarom dit effect zou hebben. Wat jij zegt klopt in ieder geval niet.

Deze dude legt het even uit voor je, als je wilt:

http://www.youtube.com/watch?v=uLFZcR-jNgU

Chronic effect = langdurig effect
Saturating tissue = (spier)weefsel verzadigen.

Feit is en blijft dat nog niemand heeft aangetoond dat er een beste timing voor creatine is. Maar laten we dit topic verder niet vervuilen.

Laatst bewerkt:
-Bij een bestelling vanaf 99,00 euro mag u ook nog een 3e kado kiezen -

En wat bij een bestelling over de 500euro ?

Vandaag geen vriendjes gemaakt op de sportschool, had me whey in me shake beker gedaan.. ( die fijne van b en f) haha not.. Ik stond in de kleedkamer te schudden toen vervolgens de hele dop van mijn beker af viel en bij een man naast mij over al ze kleren heen.. hahahaha fijne bekertjes ;)

:roflol: dan ben je gewoon echt een trieste gozer.

Tenzei het voor 10+ mensen is, maar zo dom zijn die burgers niet.
Of een slimme gozer. Je krijgt toch extra korting als je meer besteld. En je hebt er de rest van het jaar geen omkijken naar. (Of je moet elke maand zo'n bestelling doen, dan begint het inderdaad wel triest te worden :p)

B&F, gaan jullie walden farms producten in jullie assorti opnemen? :D

We overwegen het wel / zijn er wel mee bezig. Ik denk dat we in ieder geval wel enkele producten gaan doen. Had je voorkeur voor een specifiek product? Dan kan ik hier eventueel rekening mee houden voor je:)

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 11:32 ----------

Beste B&F,
Welke van de sachets die je als eerste cadeau kan krijgen zijn verkrijgbaar in de smaak naturel?

En ik zit te kijken naar stevia, bijvoorbeeld Stevia Liquid Extract van NowFoods... Vind het alleen een beetje moeilijk voor te stellen de smaken. Is de lemon twist ook echt citroensmaak? En hazelnoot hazelnootachtig? :D Hoe moet ik me dat voorstellen?
Ander merk aanbevelen mag ook.
(Heb dit topic al gelezen, maar wilde het alsnog even vragen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-stevia-liquid-extract-now-foods-298886/ )
Oh als iemand anders ervaring heeft hoor ik het ook graag!

Alvast dank :).

We hebben eigenlijk helemaal geen sachets in naturel (alleen in de smaken).

Qua smaken blijft het altijd lastig, denk ik. Toch een kwestie van testen en dan je voorkeur bepalen. Er zijn hier inderdaad vast wel mensen die in ieder geval hun eigen voorkeur willen aangeven.

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 11:35 ----------

-Bij een bestelling vanaf 99,00 euro mag u ook nog een 3e kado kiezen -

En wat bij een bestelling over de 500euro ?

Hetzelfde. We werken hard aan een upgrade voor het cadeau-systeem. Met nieuwe toevoegingen als bv een sporttas. Dan bij de hogere orders inderdaad.:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 11:36 ----------

Vandaag geen vriendjes gemaakt op de sportschool, had me whey in me shake beker gedaan.. ( die fijne van b en f) haha not.. Ik stond in de kleedkamer te schudden toen vervolgens de hele dop van mijn beker af viel en bij een man naast mij over al ze kleren heen.. hahahaha fijne bekertjes ;)

Ahum:rolleyes: Dat is geen reclame inderdaad. De nieuwe shakers zijn gelukkig weer perfect van kwaliteit. Zal ik je een nieuwe sturen?:)

haha nee man dat hoeft ook weer niet joh, maar goed aan geboden!

Als Gé Muscle protect gaat nemen. Moet je dan nog extra bcaa nemen en moet je dan nog post work out nemen?

We overwegen het wel / zijn er wel mee bezig. Ik denk dat we in ieder geval wel enkele producten gaan doen. Had je voorkeur voor een specifiek product? Dan kan ik hier eventueel rekening mee houden voor je:)

de pindakaas varianten, en de syrups! jumjum!
ik hoop ze eens tegemoet te komen in je assorti
thanks!

Of een slimme gozer. Je krijgt toch extra korting als je meer besteld. En je hebt er de rest van het jaar geen omkijken naar. (Of je moet elke maand zo'n bestelling doen, dan begint het inderdaad wel triest te worden :p)

is niet voormij aleen hoor, ik steek dan liever mijn geld in AAS dan supps...

Wat zijn de beste creatine pillen/capsules?

Oohh okee, bedankt pik!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven