Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
-Creapure Creatine.

-Creatine is geen middeltje dat je energie geeft. Ook werkt het niet snel. Het tijdstip dat je het pakt maakt weinig uit. Gewoon elke dag 3-5 gram innemen met water, waardoor dit (langzaam) in je spieren terecht komt.

Het punt is dat je je spieren over een lange tijd verzadigd houdt met creatine waardoor je kracht en uithoudingsvermogen toenemen.
Gast niet praten als je geen verstand van hebt.

creatine is zeker van belang op trainingdagen omdat je door trainen ook creatine verbruikt. dus beste is om op trainignsdagen 5 gr voor trainen en 5 gr na het trainen te nemen en rustdagen gewoon sochtends. Creatine geeft je wel meer spieruithoudingsvermogen = dus meer energie....

Leg me ook eens uit hoe je spieren verzadigd houdt met creatine? :roflol:

verder is creatine monohydraat gewoon prima

Als je begint met creatine lekker bij de mono houden idd..

Bij ons thuis word er ook gebruik gemaakt van Afslank Eiwit.
Kan ik dit ook nemen voor het slapen gaan? Ik probeer btw. gewicht aan te komen en de shake past in mijn voedingsschema.
Of is hier de dosering Casein te laag voor?
Ik snap dat de Miccellar Casein Perfection hier het beste voor is, maar ben gewoon even benieuwd. Zou namelijk een leuke afwisseling van kwark zijn en we hebben het toch staan.

En wat is precies het verschil tussen Afslank Eiwit en Protein Perfection? Want het zijn allebei eiwit mixen.

Laatst bewerkt:
Gast niet praten als je geen verstand van hebt.

creatine is zeker van belang op trainingdagen omdat je door trainen ook creatine verbruikt. dus beste is om op trainignsdagen 5 gr voor trainen en 5 gr na het trainen te nemen en rustdagen gewoon sochtends. Creatine geeft je wel meer spieruithoudingsvermogen = dus meer energie....

Leg me ook eens uit hoe je spieren verzadigd houdt met creatine? :roflol:

verder is creatine monohydraat gewoon prima

Op een gegeven moment (meestal aan het einde van loading fase) zijn je spieren "verzadigd" met creatine, dus alles wat je daarna gebruikt pis je er gewoon uit. Je hoeft het niet per se net voor trainen te gebruiken, behalve als het bijvoorbeeld AKG of Orotate enz. is, want dan kan je van die toevoegingen profiteren.
Je lichaam slaat creatine op in spieren(95%). Er kan maar zoveel opgeslagen worden en niet verder, dus dan is je lichaam op zich "verzadigd"

Kan ik dit ook nemen voor het slapen gaan? Ik probeer btw. gewicht aan te komen en de shake past in mijn voedingsschema.
Ik snap dat de Miccellar Casein Perfection hier het beste voor is, maar ben gewoon even benieuwd. Zou namelijk een leuke afwisseling van kwark zijn en we hebben het toch staan.

En wat is precies het verschil tussen Afslank Eiwit en Protein Perfection? Want het zijn allebei eiwit mixen.
Kan gerust. De verhouding Afslank is volgens mij (ooit eens gelezen 40 procent snel, 60 procent langzaam). Dus als je 2 scheppen neemt voor het slapen gaan, heb je genoeg langzame eiwitten binnen. Vooral zoals je zegt, voor variatie is dat prima.

Op een gegeven moment (meestal aan het einde van loading fase) zijn je spieren "verzadigd" met creatine, dus alles wat je daarna gebruikt pis je er gewoon uit. Je hoeft het niet per se net voor trainen te gebruiken, behalve als het bijvoorbeeld AKG of Orotate enz. is, want dan kan je van die toevoegingen profiteren.
Je lichaam slaat creatine op in spieren(95%). Er kan maar zoveel opgeslagen worden en niet verder, dus dan is je lichaam op zich "verzadigd"

Duurt ca 1 uur eer bloedwaarden pieken. Als je het dus enkel na de training neemt ben je eigenlijk te laat.

Neem je het voor de training dan kan je aan het eind van de training gebruik maken van de piek. De dosis na de training is dan bestemd om de waarden hoog te houden (window duurt uren). Dit is de reden achter voor-en na training creatine nemen.

Kan gerust. De verhouding Afslank is volgens mij (ooit eens gelezen 40 procent snel, 60 procent langzaam). Dus als je 2 scheppen neemt voor het slapen gaan, heb je genoeg langzame eiwitten binnen. Vooral zoals je zegt, voor variatie is dat prima.

Oké dankje!

Dan zit in de Afslank waarschijnlijk ook nog meer trage eiwitten dan in de Protein Perfection.

Ik heb aan één schep genoeg. :rolleyes:

Duurt ca 1 uur eer bloedwaarden pieken. Als je het dus enkel na de training neemt ben je eigenlijk te laat.

Neem je het voor de training dan kan je aan het eind van de training gebruik maken van de piek. De dosis na de training is dan bestemd om de waarden hoog te houden (window duurt uren). Dit is de reden achter voor-en na training creatine nemen.

Te laat waarvoor? Na training gebruik je creatine om voorraad aan te vullen, wat je tijdens training gebruikt had....hoeft ook niet per se direkt na training, kan ook paar uur later.

En dan nog L Carnitine tartraat er in ook nog .. Das volgens mij een prima shake voor een 'clean'-bulk :)

Waar ik weg kom(Leeuwarden) Verkopen ze deze in de sportschool, daar gebruiken ze ze allemaal :P

Ok.:) (kon het al niet vinden op internet)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 16:16 ----------

Maandag doe ik hem in de bus voor mij zullen er wel kosten zijn want ik woon in belgie maar dat regelen we wel ik stop brieje bij

Peace !

Doe er dan inderdaad maar een briefje bij, dan regelen we dat meteen.:) Vanuit Belgie wel naar het gewone adres versturen. Naar postbus kan alleen vanuit Nederland.

Body & Fit
Kuper 12
8447GK Heerenveen
Nederland

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 16:17 ----------

Welke creatine (alleen creatine, geen andere stoffen er bij) is het beste? Er zijn zo veel verschillende soorten.

En wat is het nut om creatine na de training te nemen en op rustdagen?
Voor de training zie ik er het nut wel van, zodat je spieren worden voorzien van energie (mits je genoeg water drinkt) en daardoor zwaarder kan tillen.

Creapure is inderdaad een prima keuze. Daarnaast is het inderdaad ook van belang om het dagelijks te nemen om maximaal te profiteren van de werking van creatine. 7 dagen per week dus.:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 16:20 ----------

Afslank Eiwit is een prima keuze om te nemen voor het slapen gaan. Een groot bestanddeel in Afslank Eiwit is Micellar in de nieuwe formule. De Mix bestaat uit 6 soorten eiwit. Afslank Eiwit uit Whey, Micellar en de toevoeging van Carnitine, Vitamines & mineralen en wat vezels. Eigenlijk voor iedereen een hele mooie Proteine om te nemen, eigenlijk op elk moment.:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 16:21 ----------

Klopt!

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 16:22 ----------

:thumb:Top inderdaad!

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 16:22 ----------

Oké dankje!

Dan zit in de Afslank waarschijnlijk ook nog meer trage eiwitten dan in de Protein Perfection.

Ik heb aan één schep genoeg. :rolleyes:

Ja.:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 16:24 ----------

En dan nog L Carnitine tartraat er in ook nog .. Das volgens mij een prima shake voor een 'clean'-bulk :)

Ja, en nog best lekker ook.:) Heb zelf altijd wat sachetjes in de kast liggen thuis. Nu Frozen Cappuccino:)

@ B&F

Wat is de verhouding Whey / Casein in Afslank eiwit?
Is dit meer of minder dan in Protein Perfection?

EDIT: Sorry helemaal over de laatste post van B&F gelezen. :p
Het is duidelijk zo, bedankt!

Laatst bewerkt:

Als je het dus enkel na de training neemt ben je eigenlijk te laat. >>> te laat waarvoor?

B&F

Ik vroeg me af als ik ga trainen neem ik voor het trainen me whey shake, kan ik daar dan gelijk ook glutamine bijgooien en dan opdrinken?
of heeft dat bijwerkingen in het versnelde proces van de apparte glutamine ofzo?

bedankt alvast :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven