XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zelf echt een hekel aan poeder, doe mij maar lekker pillen. altijd juiste dossering !
Welke gebruik je nu dan als je crea pillen neemt?

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 15:40 ----------

Komt die Creature ook niet meer B en F, zie dat ie is uitverkoch..

Laatst bewerkt:
Vrijdagavond nog snel een bestelling gedaan, nu kreeg ik bericht dat dit dinsdag pas afgeleverd wordt. Enig idee hoe dit komt :) ?

doordat het pakketje pas maandag bij de tnt/postnl geleverd wordt. ik had hetzelfde toen ik mijn spullen besteld had. nu weet k dat k alleen moet bestellen van maandag tot en met donderdag voor een next day delivery

Hier iemand al intimidate geprobeerd? Ziet er veelbelovend uit...

Heb zelf echt een hekel aan poeder, doe mij maar lekker pillen. altijd juiste dossering !

Ik gebruik creature maar heb die van bodybuilding.com moeten kopen. Langere levertijd maar wel goedkoop. :) B&F zei een tijd geleden dat ze weer ingekocht zouden worden maar nooit meer terug gezien.

zolang je het niet heel gek maakt komt de dosering bij creatine niet zo heel nauw hoor. om dezelfde reden waarom de timing ook niet veel uit maakt. kijk het filmpje van will brink eens dat een paar posts terug staat, erg nuttige informatie.

Is het mogelijk dat jullie de producten van PES (Physique Enhancing Science) in jullie assortiment nemen? Producten als Shift, Alpha T2 en Erase.

hallo
ik wil mijn bestelling met ref nr 422659 veranderen.
Ik wil de smaak van mijn Miscellar Casein Perfection veranderen naar Chocolate Coconut Bounty indien mogelijk.

Alvast bedankt!

Enig idee wanneer de 4kg protein perfection mix weer in het assortiment is?

hebben jullie alleen leucine in caps of ook als losse poeder?

Wat zijn de beste creatine pillen/capsules?
Zoals Zuipschuit al zei Mucsle & Power of Magic Creatine.

Klopt, de Creapure Capsules komen helaas niet meer terug. Hierboven heb ik twee creatine capsules gegeven waarin Creapure Creatine zit. Daarin zitten extra ingrediënten waardoor de werking ervan nog beter en sterker wordt.
Vrijdagavond nog snel een bestelling gedaan, nu kreeg ik bericht dat dit dinsdag pas afgeleverd wordt. Enig idee hoe dit komt :) ?
Als je vrijdag na 22u besteld wordt het maandag pas verstuurd, evenals de bestellingen van zaterdag, zondag. Deze worden dinsdag uitgereikt door de PostNL.
hallo
ik wil mijn bestelling met ref nr 422659 veranderen.
Ik wil de smaak van mijn Miscellar Casein Perfection veranderen naar Chocolate Coconut Bounty indien mogelijk.

Alvast bedankt!
Helaas is dat nu niet meer mogelijk. Volgende keer als je een andere smaak wilt, kun je het beste direct even bellen. Dan zorgt ons team dat het in 99% van de gevallen geregeld wordt. ;)
Enig idee wanneer de 4kg protein perfection mix weer in het assortiment is?
We hebben alles voorradig, de 4kg chocolade komt eind deze week weer terug in ons assortiment!
hebben jullie alleen leucine in caps of ook als losse poeder?
We hebben momenteel alleen Leucine caps, de poeder verwachten we op korte termijn niet voorradig.

Groetjes Ralf

Zijn de weekaanbiedingen en de andere aanbiedingen op de site (bv. korting als je 2 of 3 potten van iets aanschaft en de combi toppers) ook geldig in jullie winkel in amersfoort?

An
Zoals Zuipschuit al zei Mucsle & Power of Magic Creatine.

Klopt, de Creapure Capsules komen helaas niet meer terug. Hierboven heb ik twee creatine capsules gegeven waarin Creapure Creatine zit. Daarin zitten extra ingrediënten waardoor de werking ervan nog beter en sterker wordt.

Als je vrijdag na 22u besteld wordt het maandag pas verstuurd, evenals de bestellingen van zaterdag, zondag. Deze worden dinsdag uitgereikt door de PostNL.

Helaas is dat nu niet meer mogelijk. Volgende keer als je een andere smaak wilt, kun je het beste direct even bellen. Dan zorgt ons team dat het in 99% van de gevallen geregeld wordt. ;)

We hebben alles voorradig, de 4kg chocolade komt eind deze week weer terug in ons assortiment!

We hebben momenteel alleen Leucine caps, de poeder verwachten we op korte termijn niet voorradig.

Groetjes Ralf

Oke thx, ging idd om de.chocoladesmaak.

Zijn de weekaanbiedingen en de andere aanbiedingen op de site (bv. korting als je 2 of 3 potten van iets aanschaft en de combi toppers) ook geldig in jullie winkel in amersfoort?
Jazeker, vaak zijn de prijzen iets scherper. Als je het zeker wilt weten, kun je het beste vanmiddag even bellen op 033-4779909.

Groetjes Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven