AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom staan er alleen nog maar het shirt en de tanktop als 3e cadeau, en niet meer de vetpercentagemeter en dat andere ding?

Hey b&f, ik heb een paar dagen geleden creapure gekocht en die is vandaag aangekomen. Echter is hij pas in de weekaanbieding gedaan. Op de factuur die ik heb ontvangen staat ook al de lagere prijs (12,50). Ik heb echter via ideal de hogere prijs betaald (14,90). Ordernummer 427093. Kom ik toch in aanmerking voor de korting, aangezien dit bedrag op de factuur is vermeld?

Een pot whey perfection straciatella 4,5 kilo besteld + een kilo creatine mono. Kan er dan weer een tijdje tegen aan.

Hey b&f, ik heb een paar dagen geleden creapure gekocht en die is vandaag aangekomen. Echter is hij pas in de weekaanbieding gedaan. Op de factuur die ik heb ontvangen staat ook al de lagere prijs (12,50). Ik heb echter via ideal de hogere prijs betaald (14,90). Ordernummer 427093. Kom ik toch in aanmerking voor de korting, aangezien dit bedrag op de factuur is vermeld?

crisis is erger dan ik dacht

brb leeftijd en stats vergelijken
niks verkeerd met je stats ofzo maar op deze leeftijd ben ik er blij mee hoor, en ik kom van 25% vet dus ik weet wel wat eten is

Haha is ook wel zo, is alleen mijn simpele comeback... no offence, hehe.
Tja, ik ben cheap :cool:

Bodyenfitshop zouden jullie kunnen kijken of jullie deze producten in het assortiment kunnen nemen?

- Ellagic Acid (Zit bijvoorbeeld in Reversitol V2, alleen gelieve als standalone product)
- Mangosteen
- Phosphatidylserine
- Mucuna Puriens ( Jaja, ik weet het ze doen er moeilijk over, alleen het slaat nergens op dat je wel Activate Xtreme en Cellucor C4 mag invoeren waar ook Mucuna in zit, maar geen Mucuna zelf.... )
- Vinpocetine (Dit hebben jullie nu alleen in jullie Pre-Workout Pill, als het kan als standalone, 2 of 5mg)

Alvast bedankt als hier naar gekeken kan worden!

Trouwens, Ultra Micronized BCAA Yummy Pear is zeker yummy! Alleen echt super goed oplossen doet het nog steeds niet echt, maar al een stuk beter dan m'n vorige bcaa's :D

referentienummer: 427187

Er staat nog steeds dat het vandaag wordt afgeleverd. Kan dat nog zo laat? Of zal het maandag worden?

LOL @ Markrot......B&F is meestal vrijgevig en ze doen nooit moeilijk met dingen nasturen of extraatjes geven, dus ik snap niet waarom mensen moeilijk doen om die 2-3 euries ???
Ik hoor Elco of Eldert of Ralf toch nooit zeggen "Weet je wat!? jij kreeg extra samples van ons en shakebeker....we gaan daarvoor dus extra geld aftrekken van je rekening"

Onzin makker, ik wil mijn producten voor de laagst mogelijke prijs. Bekers/samples geef ik niks om.

Ben ik kippig, of zie ik bij jullie mix om pannekoeken mee te maken?
Ik wil graag een keer die mix proberen om eens wat anders als middageten te hebben :cool:

Laatst bewerkt:
Onzin makker, ik wil mijn producten voor de laagst mogelijke prijs. Bekers/samples geef ik niks om.
toen je het product kocht was het gewoon die prijs dus je hebt geen recht om die 2 euro nog terug te krijgen. Had je maar tot vrijdag moeten wachten want je weet zelf dat er de mogelijkheid bestaat dat het in de weekaanbieding had kunnen zitten.

Echt gier man.

Op de factuur staat al de lagere prijs vermeld, ik vermoed dus dat de order is verzonden nadat de aanbieding al is ingegaan, vandaar ;)

LOL... had toevallig vanmiddag 2x euroknaller broodje hamburger bij de macD gesnaaid. Too late :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven