Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze zijn helaas uitverkocht...Waarom staan er alleen nog maar het shirt en de tanktop als 3e cadeau, en niet meer de vetpercentagemeter en dat andere ding?
Hey b&f, ik heb een paar dagen geleden creapure gekocht en die is vandaag aangekomen. Echter is hij pas in de weekaanbieding gedaan. Op de factuur die ik heb ontvangen staat ook al de lagere prijs (12,50). Ik heb echter via ideal de hogere prijs betaald (14,90). Ordernummer 427093. Kom ik toch in aanmerking voor de korting, aangezien dit bedrag op de factuur is vermeld?
dat kun je wel zeggen, ga eens eten jongens.brb leeftijd en stats vergelijken
niks verkeerd met je stats ofzo maar op deze leeftijd ben ik er blij mee hoor, en ik kom van 25% vet dus ik weet wel wat eten is

Haha is ook wel zo, is alleen mijn simpele comeback... no offence, hehe.
Tja, ik ben cheap![]()

toen je het product kocht was het gewoon die prijs dus je hebt geen recht om die 2 euro nog terug te krijgen. Had je maar tot vrijdag moeten wachten want je weet zelf dat er de mogelijkheid bestaat dat het in de weekaanbieding had kunnen zitten.Onzin makker, ik wil mijn producten voor de laagst mogelijke prijs. Bekers/samples geef ik niks om.
Op de factuur staat al de lagere prijs vermeld, ik vermoed dus dat de order is verzonden nadat de aanbieding al is ingegaan, vandaar![]()