Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zullen in ieder geval proberen in het vervolg zo duidelijk mogelijk te formuleren om misverstanden te voorkomen.:)

Snap niet waarom er weer zo'n reacties op komen. Ik heb gewoon 1 klein puntje van kritiek, dat er wat meer duidelijkheid mocht zijn. Maar B&F zelf is blijkbaar de enige die ervoor openstaat.

Voor de rest ben ik gewoon tevreden over hun service. (en terecht)

Snap niet waarom er weer zo'n reacties op komen. Ik heb gewoon 1 klein puntje van kritiek, dat er wat meer duidelijkheid mocht zijn. Maar B&F zelf is blijkbaar de enige die ervoor openstaat.

Voor de rest ben ik gewoon tevreden over hun service. (en terecht)

het is zulke reactie's. en niet zo'n reactie's. ;)

Hey B&F,

Deze vraag is ongetwijfeld vaker gesteld maar ik vroeg me af wanneer de Isolaat Perfection in Stracciatella smaak leverbaar is?

b&f , kan ik de volgende supplementen gebruiken zonder problemen?
goal: veel spiermassa aankomen en wat vet verliezen, ik ga aanstaande zomer een killende schema gebruiken dat bij mijn neef maar al te goed heeft gewerkt, is vrij vergelijkbaar met de PHAT schema

isolaat perfection
caffeine pillen
superpump max als pwo
dark matter als postwo
epozine-O2

ook wou ik weten of ik deze 2 kan combineren
forti-flax
opti-men

op zich zou ik ook wat creatine ethyl esther er tussen kunnen gooien aangezien ik thuis nog een pot heb liggen van jullie huismerk, adviezen hierover ? uiteraard is mijn voedingsschema ook in orden

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de speciale shakebeker B&F!:D Khad enkel creapure besteld en hij zat er netjes bij.
Dus bedank de inpakker maar ff namens mij.:woot:
Referentienummer: 427176

Beste B&F shop

Onlangs stuurden jullie me mijn bestelling op met referentie 418278.
Toen ik deze ontvangde bleek dat je me teveel gestuurd hadden .
2 potten Casein en een sample waren te veel . deze heb ik jullie terug gestuurd.
Nu is mijn vraag heeft u deze al ontvangen en zou het mogelijk zijn dan de verzendkosten terug te vergoeden aangezien ik in belgie woon.

Met Vriendelijk Groeten

Hey B&F,

Deze vraag is ongetwijfeld vaker gesteld maar ik vroeg me af wanneer de Isolaat Perfection in Stracciatella smaak leverbaar is?

Deze staat in bestelling:) Ik denk nog 2 weken. Dan hebben we ook de sachets weer in Variety:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 10:59 ----------

Dat vind ik een goede mentaliteit. Steeds kritiek meenemen opdat jullie B&F kunnen blijven verbeteren!

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 11:02 ----------

b&f , kan ik de volgende supplementen gebruiken zonder problemen?
goal: veel spiermassa aankomen en wat vet verliezen, ik ga aanstaande zomer een killende schema gebruiken dat bij mijn neef maar al te goed heeft gewerkt, is vrij vergelijkbaar met de PHAT schema

isolaat perfection
caffeine pillen
superpump max als pwo
dark matter als postwo
epozine-O2

ook wou ik weten of ik deze 2 kan combineren
forti-flax
opti-men

op zich zou ik ook wat creatine ethyl esther er tussen kunnen gooien aangezien ik thuis nog een pot heb liggen van jullie huismerk, adviezen hierover ? uiteraard is mijn voedingsschema ook in orden

Isolaat, Dark Matter, Superpump, Epozine, Forti en Opti men gaan prima samen. Goede combinatie:) Welk even kijken naar de combi caffeine- superpump Max, dit gaat samen teveel caffeine geven. Hier zou ik de caffeine pillen dus weg laten:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 11:03 ----------

Bedankt voor de speciale shakebeker B&F!:D Khad enkel creapure besteld en hij zat er netjes bij.
Dus bedank de inpakker maar ff namens mij.:woot:
Referentienummer: 427176

Jij bedankt voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 11:04 ----------

Beste B&F shop

Onlangs stuurden jullie me mijn bestelling op met referentie 418278.
Toen ik deze ontvangde bleek dat je me teveel gestuurd hadden .
2 potten Casein en een sample waren te veel . deze heb ik jullie terug gestuurd.
Nu is mijn vraag heeft u deze al ontvangen en zou het mogelijk zijn dan de verzendkosten terug te vergoeden aangezien ik in belgie woon.

Met Vriendelijk Groeten

Zouden we inderdaad al moeten hebben ontvangen. PM mij voor de zekerheid nog even je banknummer en ten naamstelling. Ik check het, mocht het nog niet zijn gedaan dan regel ik het alsnog direct voor je:)

Laatst bewerkt:
Wat is het natrium gehalte in de ultra fine oats?

Wat is het natrium gehalte in de ultra fine oats?

Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd. (zit niet op kantoor) Ik kan het maandag wel even voor je nakijken:)

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 13:22 ----------

Zo nu nog een ripped freak worden, de beker heb ik alvast!

Net ook even een reep geprobeerd http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/fortified-nutrition/fortifx-proteinerepen

Smaakt goed!

Top!:D Smakelijke Bars inderdaad, de Caramel vind ik zelf het lekkerst.:)

Hoe zit het eigenlijk met die verbouwing in zwolle?
Is dat nog steeds bezig of is de winkel al weer open?

net bestelling ontvangen, maar verkeerde smaak bij cellmass van BSN gekregen, fruit punch ipv arctic berry. Fruit punch is imho de ranzigste smaak ooit :D, zeker bij NOplode.

ofwel heeft de inpakker nonchalant een verkeerde smaak gepakt, ofwel was het niet zichtbaar genoeg op de leverbon.

ideetje; ipv de huidige leverbon/factuur die bij de bestelling zit, neem je gewoon die van "uw bestelling bij body en fit shop"-mail. Daar staat alles mooi in een kadertje samengevat; product, hoeveelheid, prijs, merk, smaak. Alles heel duidelijk, vergissingen zullen minder gebeuren (als het inpaksysteem werkt op de manier zoals ik het vermoed dat het verloopt).

Een kleine en goedkope (misschien zelfs kosteloos) aanpassing denk ik.

Wat denken jullie? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven