Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap niet waarom er weer zo'n reacties op komen. Ik heb gewoon 1 klein puntje van kritiek, dat er wat meer duidelijkheid mocht zijn. Maar B&F zelf is blijkbaar de enige die ervoor openstaat.
Voor de rest ben ik gewoon tevreden over hun service. (en terecht)

En niet reactie's maar reacties. Niet zo zeiken man
.Met naturel isolaat is het dan weer wat minder haha. Misschien gewoon even wennen. Frisse smaak met het melkige van de whey.
We zullen in ieder geval proberen in het vervolg zo duidelijk mogelijk te formuleren om misverstanden te voorkomen.![]()
En niet reactie's maar reacties. Niet zo zeiken man.

Hey B&F,
Deze vraag is ongetwijfeld vaker gesteld maar ik vroeg me af wanneer de Isolaat Perfection in Stracciatella smaak leverbaar is?
Ik denk nog 2 weken. Dan hebben we ook de sachets weer in Variety
Dat vind ik een goede mentaliteit. Steeds kritiek meenemen opdat jullie B&F kunnen blijven verbeteren!

b&f , kan ik de volgende supplementen gebruiken zonder problemen?
goal: veel spiermassa aankomen en wat vet verliezen, ik ga aanstaande zomer een killende schema gebruiken dat bij mijn neef maar al te goed heeft gewerkt, is vrij vergelijkbaar met de PHAT schema
isolaat perfection
caffeine pillen
superpump max als pwo
dark matter als postwo
epozine-O2
ook wou ik weten of ik deze 2 kan combineren
forti-flax
opti-men
op zich zou ik ook wat creatine ethyl esther er tussen kunnen gooien aangezien ik thuis nog een pot heb liggen van jullie huismerk, adviezen hierover ? uiteraard is mijn voedingsschema ook in orden
Welk even kijken naar de combi caffeine- superpump Max, dit gaat samen teveel caffeine geven. Hier zou ik de caffeine pillen dus weg laten
Bedankt voor de speciale shakebeker B&F!Khad enkel creapure besteld en hij zat er netjes bij.
Dus bedank de inpakker maar ff namens mij.
Referentienummer: 427176

Beste B&F shop
Onlangs stuurden jullie me mijn bestelling op met referentie 418278.
Toen ik deze ontvangde bleek dat je me teveel gestuurd hadden .
2 potten Casein en een sample waren te veel . deze heb ik jullie terug gestuurd.
Nu is mijn vraag heeft u deze al ontvangen en zou het mogelijk zijn dan de verzendkosten terug te vergoeden aangezien ik in belgie woon.
Met Vriendelijk Groeten

Tripple Chocolate? zijn zot goed die dingenZo nu nog een ripped freak worden, de beker heb ik alvast!
Net ook even een reep geprobeerd http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/fortified-nutrition/fortifx-proteinerepen
Smaakt goed!

Zo nu nog een ripped freak worden, de beker heb ik alvast!
Net ook even een reep geprobeerd http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/fortified-nutrition/fortifx-proteinerepen
Smaakt goed!
Smakelijke Bars inderdaad, de Caramel vind ik zelf het lekkerst.
Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd. (zit niet op kantoor) Ik kan het maandag wel even voor je nakijken![]()
, zeker bij NOplode.