- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL... had toevallig vanmiddag 2x euroknaller broodje hamburger bij de macD gesnaaid. Too late![]()
in de mail zeiden ze plusminus twee weken..
Ergens in juni meende ik hier te lezenKomt de shaker pro binnenkort weer op voorraad?
Zit eigenlijk mn bestelling uit te stellen omdat ik die erbij wil...
Hoe zit het eigenlijk met die verbouwing in zwolle?
Is dat nog steeds bezig of is de winkel al weer open?

net bestelling ontvangen, maar verkeerde smaak bij cellmass van BSN gekregen, fruit punch ipv arctic berry. Fruit punch is imho de ranzigste smaak ooit, zeker bij NOplode.
ofwel heeft de inpakker nonchalant een verkeerde smaak gepakt, ofwel was het niet zichtbaar genoeg op de leverbon.
ideetje; ipv de huidige leverbon/factuur die bij de bestelling zit, neem je gewoon die van "uw bestelling bij body en fit shop"-mail. Daar staat alles mooi in een kadertje samengevat; product, hoeveelheid, prijs, merk, smaak. Alles heel duidelijk, vergissingen zullen minder gebeuren (als het inpaksysteem werkt op de manier zoals ik het vermoed dat het verloopt).
Een kleine en goedkope (misschien zelfs kosteloos) aanpassing denk ik.
Wat denken jullie?![]()
Ik kan als je wil een andere smaak opsturen?
Waarom staan er alleen nog maar het shirt en de tanktop als 3e cadeau, en niet meer de vetpercentagemeter en dat andere ding?

Hey b&f, ik heb een paar dagen geleden creapure gekocht en die is vandaag aangekomen. Echter is hij pas in de weekaanbieding gedaan. Op de factuur die ik heb ontvangen staat ook al de lagere prijs (12,50). Ik heb echter via ideal de hogere prijs betaald (14,90). Ordernummer 427093. Kom ik toch in aanmerking voor de korting, aangezien dit bedrag op de factuur is vermeld?

Een pot whey perfection straciatella 4,5 kilo besteld + een kilo creatine mono. Kan er dan weer een tijdje tegen aan.

Bodyenfitshop zouden jullie kunnen kijken of jullie deze producten in het assortiment kunnen nemen?
- Ellagic Acid (Zit bijvoorbeeld in Reversitol V2, alleen gelieve als standalone product)
- Mangosteen
- Phosphatidylserine
- Mucuna Puriens ( Jaja, ik weet het ze doen er moeilijk over, alleen het slaat nergens op dat je wel Activate Xtreme en Cellucor C4 mag invoeren waar ook Mucuna in zit, maar geen Mucuna zelf.... )
- Vinpocetine (Dit hebben jullie nu alleen in jullie Pre-Workout Pill, als het kan als standalone, 2 of 5mg)
Alvast bedankt als hier naar gekeken kan worden!
Trouwens, Ultra Micronized BCAA Yummy Pear is zeker yummy! Alleen echt super goed oplossen doet het nog steeds niet echt, maar al een stuk beter dan m'n vorige bcaa's![]()

referentienummer: 427187
Er staat nog steeds dat het vandaag wordt afgeleverd. Kan dat nog zo laat? Of zal het maandag worden?

Ben ik kippig, of zie ik bij jullie geen oats om pannekoeken mee te maken?
Ik wil graag een keer die mix proberen om eens wat anders als middageten te hebben![]()

Komt de shaker pro binnenkort weer op voorraad?
Zit eigenlijk mn bestelling uit te stellen omdat ik die erbij wil...
(ik denk nog 2 weken)Zal maandag worden. Hou mij maar op de hoogte maandag. We kunnen altijd even voor je checken bij de Post![]()

Beste B&F shop heb zonet een pm gestuurd omtrent referentie 418278.
Heeft u deze goed ontvangen ?

Is inderdaad nu versprongen naar maandag. Op zich geen probleem. Hoop wel dat de white chocolate de 2 dagen langer wachten waard is!![]()

We moeten aanbiedingen altijd op een bepaald moment in laten gaan. Ik kan je eventueel bij een volgende order wel matsen met leuk wat extra sampling e.d. Leuke oplossing?![]()

Al weer open
Allereerst excuses! We hier nu mee bezig inderdaad. De foutmarge moet naar beneden. Heb je helemaal gelijk inIk kan als je wil een andere smaak opsturen?

Als je dit soort dingen in het vervolg wilt voorkomen heb ik een tip voor je... Stuur een Prive bericht!Is goed man
Oh en aan de k ecto's die hun neus in MIJN zaken steken heb ik een message:![]()

toen je het product kocht was het gewoon die prijs dus je hebt geen recht om die 2 euro nog terug te krijgen. Had je maar tot vrijdag moeten wachten want je weet zelf dat er de mogelijkheid bestaat dat het in de weekaanbieding had kunnen zitten.
Echt gier man.
Is goed man
Oh en aan de k ecto's die hun neus in MIJN zaken steken heb ik een message:![]()
Lees.
De lagere prijs staat wél vermeld op de factuur die hij heeft ontvangen. Hij heeft een punt.
Het zijn jouw zaken wanneer je ze prive houdt, zodra je het hier voorlegt wordt het iedereen z'n zaak.
De prijs is vrijdag omlaag gegaan. Hij had betaald wat de site/Ideal aangaf.....betaald is betaald vind ik.
Als er iets op de site staat met wat lagere prijs.....je koopt het en op de dag dat B&F het factureert gooien ze prijs omhoog (naar normale prijs) vragen ze jou toch niet dat jij extra geld stort....of wel?
En ik denk dat prijs staat in het systeem, waaruit je de factuur print....dus toen was het al 12.50 vandaar dat er 12.50 op je factuur staat bij je pakketje. Vraag me af of jij ook wat had gezegd als er opeens 17.50 op de factuur stond.....want dan zou je zeggen "Maar ik heb het al betaald en toen ik besteld had was het 14.90"
Daar heb je gelijk in..Oh je hebt helemaal gelijk hoor. Ik zeg alleen dat hij ergens wel een punt heeft omdat de prijs op de ontvangen factuur staat. Ik vond het dus niet nodig om hem hier helemaal af te branden.

Is goed man

Ja, best goed. referentie 425653
weer goeie service hier![]()

Een vraagje over die CLA Megapack..
Zit daar per pil 1000mg CLA in of is het een bepaald percentage CLA zoals veel andere producten?
Grappig dat als je liever spiergroei dan vetverlies wil je (volgens de studie vermeld bij het product) een lagere dosis zou moeten nemen.
Mooi product voor een scherpe prijs trouwens, dat maakt het interessant om CLA eens gedurende langere tijd te testen..![]()
Klopt, viel mij ook al op inderdaad
@Ilco
Ik ben bijna klaar met het testen van de ideal body, wil je dat ik nu al een review schrijf of dat ik wacht tot ik helemaal klaar ben? heb denk ik nog voor een weekje of iets langer.
Dank je! Als je klaar bent is prima.Daar heb je gelijk in..
Bodyenfitshop kan het allemaal vast wel oplossen denk ik.. Echt lastige klanten kunnen ze altijd nog op de ultra-geheime "slechte-klanten-geen-samples" lijst zetten!![]()