faasjuh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me af wat wel de goeie barcode is.Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Top, ben benieuwd! Let me know!Bestelling aangekregen volgens Track en Trace, zelf niet thuis dus vanavond eens horen bij de concierge![]()

Afgelopen zaterdag? In dat geval kun je je bestelling vanaf vannacht volgen. Het pakket wordt namelijk dan ingescant bij het sorteercentrum van de PostNL.Hallo B&F
Ik heb vorige week za een bestelling gedaan maar de barcode klopt niet volgens track en trace: (3SZRHH009496074)
Vraag me af wat wel de goeie barcode is.
referentienummer: 427869
ow ok... wist ik niet... bedankt.Top, ben benieuwd! Let me know!
Afgelopen zaterdag? In dat geval kun je je bestelling vanaf vannacht volgen. Het pakket wordt namelijk dan ingescant bij het sorteercentrum van de PostNL.
Groetjes Ralf
Komt er op de nieuwe website ook een lijst met de best verkochte artikelen? Lijkt me leuk om te kunnen zien wat er goed loopt enzo!

Leuk!Ja, er komt een top 50 en ook per artikelgroep een top 10-12![]()

Ik heb Ilco even ingelicht, hij komt erop terug!Is het mogelijk om via jullie aan SNS Focus XT te geraken of zitten daar stoffen in die hier niet meer zonder voorschrift te krijgen zijn? Hebben jullie eventueel tips voor een andere goede nootropic blend?
Ja, absoluut. Zodra je bij ons een bestelling plaatst en deze wordt klaar gemaakt voor verzending, krijg je automatisch een verzendbevestiging. Hiermee kun je je pakket volgen tot aan je voordeur!Is het mogelijk om een verzending naar België te volgen via track&trace? Zodat ik ongeveer weet wanneer ik thuis moet zijn?
Je bedoeld een verzendbevestiging neem ik aan? In dat geval krijg je die zodra de betaling ontvangen is. Ik ga er vanuit dat je deze morgen wordt ontvangen en morgen verzonden wordt.Ik heb op 18/05 creatine besteld en heb via overschrijving (België) betaald, maar nog steeds geen bevestigingsmail? Is het geld na 3 dagen nog niet overgemaakt of is er iets foutgelopen?
Ref nr: 427437
Super, ja deze hebben we ruim voorradig. Volgens mij wel meer dan 1500 potjes. Haha, je blijft er altijd hardcore mensen tussen houden. Merk je ook een sterkere werking?
Groetjes Ralf
.

Ik heb Ilco even ingelicht, hij komt erop terug!
Ja, absoluut. Zodra je bij ons een bestelling plaatst en deze wordt klaar gemaakt voor verzending, krijg je automatisch een verzendbevestiging. Hiermee kun je je pakket volgen tot aan je voordeur!
Groetjes Ralf

Super, heel erg bedankt! Wat een service leveren jullie toch altijd!Je bedoeld een verzendbevestiging neem ik aan? In dat geval krijg je die zodra de betaling ontvangen is. Ik ga er vanuit dat je deze morgen wordt ontvangen en morgen verzonden wordt.
Ralf
Ik heb toch al een keer of 3 besteld bij jullie en nog nooit een verzendbevestiging gehad met een track @ trace code erbij, was wel altijd op tijd bezorgt, dat wel, hoor
"Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan." Ik zie geen code staan.
Pakjegemakje en dan toch gewoon aan de deur staan![]()
Misschien in je spam? Pakjegemak moeten ze echt nog hard aan werken om dat perfect te krijgen
Super, heel erg bedankt! Wat een service leveren jullie toch altijd!

Dit gaat ook fout als je iets besteld, pakjesgemak kiest, en daarna met paypal betaalt trouwens.. Denk dat dit keer het probleem dan in het systeem van de webshop te vinden zal zijn.. Zal vast wel opgelost zijn in de nieuwe website!De code ontvang je automatisch via email, direct na verzenden.Misschien in je spam? Pakjegemak moeten ze echt nog hard aan werken om dat perfect te krijgen
![]()

f je kan ook de mammoth houden. Ik blij: Ja ik wil hem wel houden hoor. Zeggen ze oke dan moet je bankgegevens bla bla overmaken 20euro. Pfff
Origineel gepost door rodnec
Bodyenfitshop zouden jullie kunnen kijken of jullie deze producten in het assortiment kunnen nemen?
- Ellagic Acid (Zit bijvoorbeeld in Reversitol V2, alleen gelieve als standalone product)
- Mangosteen
- Phosphatidylserine
- Mucuna Puriens ( Jaja, ik weet het ze doen er moeilijk over, alleen het slaat nergens op dat je wel Activate Xtreme en Cellucor C4 mag invoeren waar ook Mucuna in zit, maar geen Mucuna zelf.... )
- Vinpocetine (Dit hebben jullie nu alleen in jullie Pre-Workout Pill, als het kan als standalone, 2 of 5mg)
Alvast bedankt als hier naar gekeken kan worden!
Trouwens, Ultra Micronized BCAA Yummy Pear is zeker yummy! Alleen echt super goed oplossen doet het nog steeds niet echt, maar al een stuk beter dan m'n vorige bcaa's
Poshatidylserine gaat wel lukken op korte termijn. In notitie! De Mucuna is normaliter ook niet lastig maar daar doen ze inderdaad moeilijk over. Voor de andere zou ik even moeten kijken deze week. (ik zit nu niet op kantoor) Ik neem het mee en kijk wat ik kan doen![]()