- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had woensdag een pakketje besteld ( 425547) en kwam donderdag niet aan met hemelvaart (logisch) Vrijdag laat ging ik maar even bellen stond er adres niet gevonden in de PC moest ik dat weer regelen dat hij opnieuw verzonden werd... Toen zaterdag waren ze langsgeweest bleef ik thuis tot ongeveer half 5 en wou toen maar naar de gym gaan heb ik ze misgelopen, zondag bezorgen ze niet ben ik vandaag naar postkantoor gegaan om hem op te halen. Ik blij eindelijk me pakket met Whey Perfection (omdat mijn whey eiwit op is gegaan donderdag ofzo). Open ik mijn pakket thuis zit er geen Whey perfection 4.5kg in maar Mammoth 4,4kg...
Tegenwoordig dramatische service, ik ben al tijden klant maar heb steeds gezeik ook met het bezorgen blijf ik maar bellen wordt die opnieuw verzonden sommige pakketjes komen nooit aan en dan heb ik wel de factuur via mail..
Ik vandaag bellen en me klacht vertellen zeggen ze we kunnen hem morgen ophalen en dan brengen we de Whey maar ze boodden mij ook aan omf je kan ook de mammoth houden. Ik blij: Ja ik wil hem wel houden hoor. Zeggen ze oke dan moet je bankgegevens bla bla overmaken 20euro. Pfff
En dan moet ik dus morgen weer keurig wachten tot ze langskomen van mijn kostbare tijd en Mammoth aangeven en de whey krijgen na bijna een week...
Ik vind het mooie producten hebben bij B&F maar de service daar tegenwoordig vind ik erg slecht!

Ik had woensdag een pakketje besteld ( 425547) en kwam donderdag niet aan met hemelvaart (logisch) Vrijdag laat ging ik maar even bellen stond er adres niet gevonden in de PC moest ik dat weer regelen dat hij opnieuw verzonden werd... Toen zaterdag waren ze langsgeweest bleef ik thuis tot ongeveer half 5 en wou toen maar naar de gym gaan heb ik ze misgelopen, zondag bezorgen ze niet ben ik vandaag naar postkantoor gegaan om hem op te halen. Ik blij eindelijk me pakket met Whey Perfection (omdat mijn whey eiwit op is gegaan donderdag ofzo). Open ik mijn pakket thuis zit er geen Whey perfection 4.5kg in maar Mammoth 4,4kg...
Tegenwoordig dramatische service, ik ben al tijden klant maar heb steeds gezeik ook met het bezorgen blijf ik maar bellen wordt die opnieuw verzonden sommige pakketjes komen nooit aan en dan heb ik wel de factuur via mail..
Ik vandaag bellen en me klacht vertellen zeggen ze we kunnen hem morgen ophalen en dan brengen we de Whey maar ze boodden mij ook aan omf je kan ook de mammoth houden. Ik blij: Ja ik wil hem wel houden hoor. Zeggen ze oke dan moet je bankgegevens bla bla overmaken 20euro. Pfff
En dan moet ik dus morgen weer keurig wachten tot ze langskomen van mijn kostbare tijd en Mammoth aangeven en de whey krijgen na bijna een week...
Ik vind het mooie producten hebben bij B&F maar de service daar tegenwoordig vind ik erg slecht!

Haha ja zal vast wel de pech zijn en dat ik toevallig de pineut ben en de rest gewoon goed alles op tijd en de juiste producten krijgen.Shit man, wat een ongelooflijke pech. Pm ze hier op het forum even, dan komen ze vast met een oplossing!![]()

Ik ken dat, ik ben altijd te laat met bestellen van whey.. erg vervelend ja..Maar is zuur om zonder whey te zitten, Bij ontbijt geen whey na het sporten geen whey en als tussendoortje niet![]()

Dit gaat ook fout als je iets besteld, pakjesgemak kiest, en daarna met paypal betaalt trouwens.. Denk dat dit keer het probleem dan in het systeem van de webshop te vinden zal zijn.. Zal vast wel opgelost zijn in de nieuwe website!![]()
Zal met het nieuwe systeem hopelijk snel zijn opgelost inderdaad.
Dit lijkt mij inderdaad niet de bedoeling.
Als ik het goed begrijp komen ze de Whey wel morgen netjes brengen(?) Ik maak even een leuk goodie pakketje voor je ter compensatie van het ongemak.
Stuur ik je morgen op. Het zal je irritatie niet direct wegnemen dat snap ik..

aan de andere kant snap ik de frustratie wel. Zit je net ergens op te wachten en heb je al weinig tijd...
We doen altijd 100% ons best dat garandeer ik. We moeten wel proberen de fouten bijna tot 0 te reduceren, Moeilijk maar we moeten er wel naar streven. Mocht er iets zijn dan kunnen jullie mij hier in ieder geval direct bereiken!
Haha ja zal vast wel de pech zijn en dat ik toevallig de pineut ben en de rest gewoon goed alles op tijd en de juiste producten krijgen.
Maar is zuur om zonder whey te zitten, Bij ontbijt geen whey na het sporten geen whey en als tussendoortje niet![]()

Ik ken dat, ik ben altijd te laat met bestellen van whey.. erg vervelend ja..
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:00 ----------
Hey B&F is er kans dat jullie deze:
http://www.drbvitamins.com/products.html?view=properties&id=62
of deze:
http://www.sann.net/index.php/products/na-r-ala
in het assortiment op gaan nemen? Na-R-ALA is schijnbaar vele malen beter dan ALA, 'plain' R-ALA of K-RALA..
Een eigen merk Na-R-ALA(+Biotin) versie zou natuurlijk nog beter zijn!![]()

Is de maximize V2 uitverkocht? Staat 1 x 570g uitverkocht, maar kan hem wel gewoon in winkelmandje zetten. Zoja wanneer komt hij weer terug?

Ik voel me gedurende lange tijd na m'n training nog pompen van de energie.
Thx, meteen potje bestelt!Deze wordt niet meer gemaakt door de producent. Vervangen door de Maximize Itense.![]()
Klopt, maar geen Na- en dus een stuk minder opneembaar. Je hebt gelijk, was al in de verleiding, maar ik wil altijd het beste van het beste he!
Wanneer zijn de Luxe Shakebakers weer beschikbaar??
Ik zit op de bodem van mn whey en de normale shakebaker is egt drama~!