l0iss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het even doorsturen naar Ilco!B&F! Zijn jullie van zin Beef Jerky te gaan verkopen? <3
Graag gedaan! Bedankt voor je order.Top service, kreeg mn spullen snel binnen, word zeker mn vaste webshop.
Heb binnenkort weer whey nodig en de verjaardag komt er ook aan dus zal vast wel weer een paar extra's halen met mn bdaymoney![]()
Zoals het er nu uitziet sowieso nog wel 1-2 weken. Het loopt zo ontzettend goed dat we dit graag nog even willen handhaven.beste body en fit hoelang blijft de intimidate nog staan op de introductieaanbieding?
Ik zie inderdaad dat er iets verzonden is. Ik weet niet precies wat er afgesproken is, maar morgen in huis
Groetjes Ralf
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 14:18 ----------
Kan je niet zien wat er verzonden is?
Ik zie inderdaad dat er iets verzonden is. Ik weet niet precies wat er afgesproken is, maar morgen in huis
Groetjes Ralf
Nee, zo niet direct
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 16:10 ----------
Nee, helaas niet. Ik ga er vanuit dat mijn collega dat goed voor je geregeld heeft. Laat je me het even weten?Ik zie inderdaad dat er iets verzonden is. Ik weet niet precies wat er afgesproken is, maar morgen in huis
Groetjes Ralf
Ralf
Beste B&F,
Is er een mogenlijkheid om de 10lb whey perfection icm met de variety pack whey als actie te krijgen??

Helaas niet, de marges op de 10lb is gewoon te minimaal
- Eldert
excuusIs wel begrijpelijk![]()
Welke smaken krijg ik als ik de variety sacket pack bestel?
EDIT: oeps lezen is ook een kunstexcuus

Super, bedankt voor je order! Wat ga je vandaag trainen?
Gr Ralf
Gister voor het eerst besteld bij jullie vandaag geleverd, alles is compleet. Kortom een vaste klant erbij voor jullie![]()

Best Bodyenfitshop,
Zou et eventueel ook mogelijk zijn om de 24 verschillende smaken whey in Sachets te bestellen?
En pakketje (weer) op tijd binnen gehad.
Gelijk lekkere shake gemaakt.
Toen als de sodemieter naar de sportschool en met me maatje even het ruggetje hard aangepakt.
Vervolgens een 5 BCAA caps (net binnen gekregen) erin gegooid en toen 15 min HIIT gedaan.
Nu weer thuis en net me whey + bcaa + glutamines opgedronken en zo me rijst met kip opeten.

Deze zijn uitverkocht, meende dat ik hier las dat ze verwachten deze deze weken weer voorradig te hebben..Hey B&F, hadden jullie niet eerst van die wrist wraps als derde kado? Of zijn die uitverkocht of heb ik dat verkeerd gezien eerst?