AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nevermind al opgelost!

Laatst bewerkt:
Top service, kreeg mn spullen snel binnen, word zeker mn vaste webshop.

Heb binnenkort weer whey nodig en de verjaardag komt er ook aan dus zal vast wel weer een paar extra's halen met mn bdaymoney :)

beste body en fit hoelang blijft de intimidate nog staan op de introductieaanbieding?

B&F! Zijn jullie van zin Beef Jerky te gaan verkopen? <3
Ik ga het even doorsturen naar Ilco! :thumbs:
Top service, kreeg mn spullen snel binnen, word zeker mn vaste webshop.

Heb binnenkort weer whey nodig en de verjaardag komt er ook aan dus zal vast wel weer een paar extra's halen met mn bdaymoney :)
Graag gedaan! Bedankt voor je order.
beste body en fit hoelang blijft de intimidate nog staan op de introductieaanbieding?
Zoals het er nu uitziet sowieso nog wel 1-2 weken. Het loopt zo ontzettend goed dat we dit graag nog even willen handhaven.

Groetjes Ralf

Profiteer nu van deze éénmalige actie:
-5lb (81 shakes) Whey Perfection
-Variety Pack Whey Perfection (15 heerlijke smaken)

****Samen voor 39,90!****

733.gif

Jouw kans om de nieuwste & lekkerste Whey Perfectionsmaken extreem voordelig te proberen. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je echt nooit een meer een andere Whey Proteine. Whey Perfection is op elk front onverslaanbaar; kwaliteit, prijs en smaak! De Nr1 Whey Proteine voor Fitness, krachtsport, bodybuilding, afslanken en (eiwit)dieet.

Ik zie inderdaad dat er iets verzonden is. Ik weet niet precies wat er afgesproken is, maar morgen in huis :)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 14:18 ----------

Kan je niet zien wat er verzonden is?

Nee, zo niet direct:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 16:10 ----------

Ik zie inderdaad dat er iets verzonden is. Ik weet niet precies wat er afgesproken is, maar morgen in huis :)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 14:18 ----------

Kan je niet zien wat er verzonden is?
Nee, helaas niet. Ik ga er vanuit dat mijn collega dat goed voor je geregeld heeft. Laat je me het even weten?;)

Ralf

Beste B&F,

Is er een mogenlijkheid om de 10lb whey perfection icm met de variety pack whey als actie te krijgen??

Bedankt voor je order! Vandaag in huis. :cool:

Klopt, helemaal goed, netjes afgeleverd bij de bakker :)

Maximize Intense sample zit er niet bij maar wél eindelijk eens de Noxipro sample, waar ik ook erg benieuwd naar ben.

Ik ben ook voor het idee om bij de keuze voor het 2e kado alle 1e kado's te herhalen, heb nu voorlopig wel even genoeg bidons :)

Gister voor het eerst besteld bij jullie vandaag geleverd, alles is compleet. Kortom een vaste klant erbij voor jullie :D

Is wel begrijpelijk :)
Welke smaken krijg ik als ik de variety sacket pack bestel?

EDIT: oeps lezen is ook een kunst :) excuus

Als u [Link niet meer beschikbaar] klikt en u selecteert het variet pack, staat er precies welke smaken hier in zitten:)

- Eldert

Super, bedankt voor je order! Wat ga je vandaag trainen?

Gr Ralf

En pakketje (weer) op tijd binnen gehad.
Gelijk lekkere shake gemaakt.
Toen als de sodemieter naar de sportschool en met me maatje even het ruggetje hard aangepakt.
Vervolgens een 5 BCAA caps (net binnen gekregen) erin gegooid en toen 15 min HIIT gedaan.

Nu weer thuis en net me whey + bcaa + glutamines opgedronken en zo me rijst met kip opeten.

Best Bodyenfitshop,

Zou et eventueel ook mogelijk zijn om de 24 verschillende smaken whey in Sachets te bestellen?

Gister voor het eerst besteld bij jullie vandaag geleverd, alles is compleet. Kortom een vaste klant erbij voor jullie :D

Dank je! Waarderen we!:)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 17:12 ----------

Best Bodyenfitshop,

Zou et eventueel ook mogelijk zijn om de 24 verschillende smaken whey in Sachets te bestellen?

Op het moment helaas niet. (alleen de 15 sachets)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 17:13 ----------

En pakketje (weer) op tijd binnen gehad.
Gelijk lekkere shake gemaakt.
Toen als de sodemieter naar de sportschool en met me maatje even het ruggetje hard aangepakt.
Vervolgens een 5 BCAA caps (net binnen gekregen) erin gegooid en toen 15 min HIIT gedaan.

Nu weer thuis en net me whey + bcaa + glutamines opgedronken en zo me rijst met kip opeten.

Goed! Resultaat van je training:)

Hey B&F, hadden jullie niet eerst van die wrist wraps als derde kado? Of zijn die uitverkocht of heb ik dat verkeerd gezien eerst?

Beste Bodyenfitshop,

Afgelopen zaterdag heb ik mijn bestelling binnengekregen. De handschoenen die bij de bestelling zaten, blijken nu iets te groot te zijn en bij de rechterhandschoen is er een stuk stof niet goed aan een rand vastgenaaid, waardoor er een klein gat zit.
Is het mogelijk om deze handschoenen om te ruilen?

B&F, gaan jullie die smartbekers in jullie assortiment krijgen? En zou het misschien mogelijk zijn om kleinere shakers in jullie assortiment te zetten? Van +-300ml ipv 700ml?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven