XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de betaling van bestelling nr. 108475 al binnen?Heb dinsdag morgend besteld en geld overgemaakt maar tot nu toe nog steeds geen verzendbevestiging gekregen?De vorige keer heb ik ook geen verzendbevestiging gekregen

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

De laatste tijd zijn die heel vlug hoor!Deze maand al 2 pakjes met kilopost verstuurd en de dag erna waren ze al op hun bestemming :eek:

welke vials zaten er in? stuur naar hier

Bedankt voor de snelle reactie B&F, zal hem zeker bestellen aankomende week :P

Zo B&F heb weer een kleine bestelling gedaan ;) Volgende week of de week erop even een super grote doen.

Ik hoop dat die goed is aangekomen de bestelling, want ging even wat fout :P (iDeal) Hij is betaald alleen deed hem 4x bestellen ofzo :P

Referentie nummer: 108991
Nog leuke fatburn samples? kan ik die gelijk volgende x ook meebestelle een goede fatburner ;) of een preworkout?

Groetjes!

Laatst bewerkt:
bestelling 108776
goed ontvangen :D

bedankt voor de vele samples

de ontbrekende bestelde potjes (waarover gebeld) verwacht ik dan morgen ;)

alvast bedankt voor de uitstekende service :)

bestelling 108776
goed ontvangen :D

bedankt voor de vele samples

de ontbrekende bestelde potjes (waarover gebeld) verwacht ik dan morgen ;)

alvast bedankt voor de uitstekende service :)

Ok, het is handiger als we in 1x alles opsturen:rolleyes:

Komt goed!:D

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Zo B&F heb weer een kleine bestelling gedaan ;) Volgende week of de week erop even een super grote doen.

Ik hoop dat die goed is aangekomen de bestelling, want ging even wat fout :P (iDeal) Hij is betaald alleen deed hem 4x bestellen ofzo :P

Referentie nummer: 108991
Nog leuke fatburn samples? kan ik die gelijk volgende x ook meebestelle een goede fatburner ;) of een preworkout?

Groetjes!

Bestelling is reeds verwerkt:)

Dank je !!

Net terug een bestelling geplaatst :p
Als jullie samples van iets teveel hebben mogen jullie die steeds erbij steken (bestelling 109070) :D

kleine bestelling vanochtend gedaan. ;)

108996

Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection * 1x 5 lb/2270 gram (81 shakes!) Strawberry Milkshake

even een tussendoor potje.... binnenkort weer grotere bestelling;):D

Nog een vraag over de Anabolic Wms.
Kan deze gewoon voor de training al met water gemixt worden ?.
Of benadeeld dat de werking van de WMS ?

Train ongeveer een uurtje dus :)

kleine bestelling vanochtend gedaan. ;)

108996

Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection * 1x 5 lb/2270 gram (81 shakes!) Strawberry Milkshake

even een tussendoor potje.... binnenkort weer grotere bestelling;):D

Dank je:) Morgen in huis..

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Nog een vraag over de Anabolic Wms.
Kan deze gewoon voor de training al met water gemixt worden ?.
Of benadeeld dat de werking van de WMS ?

Train ongeveer een uurtje dus :)

Nee, dat kan makkelijk:cool:

Binnenkort ga ik naar Stockholm en neem alleen handbagage mee. Bezoek iemand die aan powerliften doe, zal crack door de controle komen? lol

In een ongeopende pot wrs wel. Onder elke andere vorm wrs niet :p

Zowel gericht aan Body en Fit als aan eventuele gebruikers: een beetje een rare vraag om openlijk te stellen maar hoe verhoudt Fast Diet zich tov Energize! van XXL? Ik bedoel dan niet qua ingrediënten (die kan ik zelf natuurlijk ook vergelijken) maar qua werking/'punch'?

@ Body en fitshop :

heb je de betaling van bestelling nr. 108475 al binnen?heb dinsdag morgend besteld en geld overgemaakt maar tot nu toe nog steeds geen verzendbevestiging gekregen?de vorige keer heb ik ook geen verzendbevestiging gekregen

:d

Laatst bewerkt:

Zowel gericht aan Body en Fit als aan eventuele gebruikers: een beetje een rare vraag om openlijk te stellen maar hoe verhoudt Fast Diet zich tov Energize! van XXL? Ik bedoel dan niet qua ingrediënten (die kan ik zelf natuurlijk ook vergelijken) maar qua werking/'punch'?

Eerder meer een sample van Crack die ik vandaag heb mogen ontvangen, kan dat?

Binnenkort ga ik naar Stockholm en neem alleen handbagage mee. Bezoek iemand die aan powerliften doe, zal crack door de controle komen? lol

pfff, weet ik eigenlijk niet. Normaliter zou het moeten kunnen maar 100% kan ik je niet geven:D

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Kan ik nu niet checken maar doe ik morgenochtend direct. Normaliter mag je er van uitgaan dat je het nog deze week hebt. Dat van de mail check ik ook direct even;)

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Dit is een vraag die een onafhankelijke gebruiker beter kan beantwoorden.:D

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Eerder meer een sample van Crack die ik vandaag heb mogen ontvangen, kan dat?

Ook op een sample staan duidelijk al ingredienten dus waarschijnlijk wel..

Ik leg ff de nadruk op de producten van B&Fshop: fast diet & pre-workout pill
Wat zoek je als hoofdzaak, beide producten zijn tweezijdig maar de ene leg maar nadruk op:

-energie (ev. voor de training)?
-afvallen?

energie voor de training = wacht ff op de pre-workout pill deze komt binnenkort in het aanbod
afvallen = fast diet

prijs/kwaliteit beiden top.. zo een pille zijn perfect als je in de lagere prijsklasse blijft! (+/- 15euro = perfect als je ff wat moe bent en moet gaan werken of voor je gaat cardioën of wilt extra hulp bij diëten enzo)

ga je richting hogere prijsklasse, en je wilt deze energie voor je workout dan zou ik niet meer voor een pil die "enkel" energie geeft gaan, maar ineens gaan voor een combo met creatine + no + ... erbij..
bvb een crack of WTF (what the freak) geven mij een enorme energieboost en het voordeel is dat je ineens creatine + pomp + ... erbij hebt :cool:

(kleine tip: bestel je whey erbij en je zal +45 of +100euro zitten en zo heb je -5% of zelfs -10% kassakorting)
goed antwoord voor je?

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de pre-workout pill. Ik reageerde tot nu toe alleen op 30g Crack van Revolutions, misschien dat ik de pre-workout pill kan combineren met een lagere dosis Crack :D

Ben benieuwd naar de pre-workout pill. Ik reageerde tot nu toe alleen op 30g Crack van Revolutions, misschien dat ik de pre-workout pill kan combineren met een lagere dosis Crack :D

Dat kan zeker goed, zo kun je experimenteren met wat voor jouw het beste aanvoelt.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Ik leg ff de nadruk op de producten van B&Fshop: fast diet & pre-workout pill
Wat zoek je als hoofdzaak, beide producten zijn tweezijdig maar de ene leg maar nadruk op:

-energie (ev. voor de training)?
-afvallen?

energie voor de training = wacht ff op de pre-workout pill deze komt binnenkort in het aanbod
afvallen = fast diet

prijs/kwaliteit beiden top.. zo een pille zijn perfect als je in de lagere prijsklasse blijft! (+/- 15euro = perfect als je ff wat moe bent en moet gaan werken of voor je gaat cardioën of wilt extra hulp bij diëten enzo)

ga je richting hogere prijsklasse, en je wilt deze energie voor je workout dan zou ik niet meer voor een pil die "enkel" energie geeft gaan, maar ineens gaan voor een combo met creatine + no + ... erbij..
bvb een crack of WTF (what the freak) geven mij een enorme energieboost en het voordeel is dat je ineens creatine + pomp + ... erbij hebt :cool:

(kleine tip: bestel je whey erbij en je zal +45 of +100euro zitten en zo heb je -5% of zelfs -10% kassakorting)
goed antwoord voor je?

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Bedankt voor de snelle reactie B&F, zal hem zeker bestellen aankomende week :P

:thumbs:

Net een kleine bestelling geplaatst, aankomende week hopelijk de wat grotere :P

Referentie: 109251

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven