Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik leg ff de nadruk op de producten van B&Fshop: fast diet & pre-workout pill
Wat zoek je als hoofdzaak, beide producten zijn tweezijdig maar de ene leg maar nadruk op:

-energie (ev. voor de training)?
-afvallen?

energie voor de training = wacht ff op de pre-workout pill deze komt binnenkort in het aanbod
afvallen = fast diet

prijs/kwaliteit beiden top.. zo een pille zijn perfect als je in de lagere prijsklasse blijft! (+/- 15euro = perfect als je ff wat moe bent en moet gaan werken of voor je gaat cardioën of wilt extra hulp bij diëten enzo)

ga je richting hogere prijsklasse, en je wilt deze energie voor je workout dan zou ik niet meer voor een pil die "enkel" energie geeft gaan, maar ineens gaan voor een combo met creatine + no + ... erbij..
bvb een crack of WTF (what the freak) geven mij een enorme energieboost en het voordeel is dat je ineens creatine + pomp + ... erbij hebt :cool:

(kleine tip: bestel je whey erbij en je zal +45 of +100euro zitten en zo heb je -5% of zelfs -10% kassakorting)
goed antwoord voor je?

Zeer goed antwoord! :D Ik wist nog niet dat body&fit met een pre-workout pil kwam. Wanneer zal deze te koop zijn?

Wake the freak is het ^^, of what the **** maar what the freak ken ik nog niet :rolleyes:

what the freak is een nieuw product van StevenG, gaat binnenkort op de markt komen :cool: haha :roflol: nee idd, WAKE THE FREAK :cool:

Zeer goed antwoord! :D Ik wist nog niet dat body&fit met een pre-workout pil kwam. Wanneer zal deze te koop zijn?

geen idee :D ik check gewoon soms hun "binnenkort leverbaar" sectie en zag het er pas tussen staan :D duss.. binnenkort... :cool: ik schat 1-2weken fzo.. Body&Fitshop zal wel een accurater antwoord geven :rolleyes:

De pre workout pil is er nu;)

Ziet er wel geinig uit ja.

Pre-Workout Power pill

Wel weinig caffeine. Voor de energie kan je denk beter caffeine caps halen van 200mg stuk of je wilt persé jezelf happy voelen en een focus dan is die wel geinig. niet duur iig

Ziet er wel geinig uit ja.

Pre-Workout Power pill

Wel weinig "cafeïne">caffeine. Voor de energie kan je denk beter "cafeïne">caffeine caps halen van 200mg stuk of je wilt persé jezelf happy voelen en een focus dan is die wel geinig. niet duur iig

die Geranium extact (1,3 dimethylamylamine), is niet enkel voor happy feeling hoor, die geeft ook energie :)
ben langs kant ook blij dat er per pil niet direct een dosis van 300mg cafeïne in zit ofzo want dat verschilt erg van persoon tot persoon..
bij mij werkt weinig cafeïne redelijk goed aangezien ik niet echt een koffiedrinker ofzo ben :) moest er gewenning optreden bij mij dan verhoog ik de dosis gewoon naar 2caps :p

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

héhéhé grappig :D deze ochtend stond hij nog bij binnenkort leverbaar :cool:
ik ben nieuwsgiiiiierig!!!! het kriebelt om hem te bestelle :D

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

:roflol: net een loterijlotje subito XXL gekrast en had 15euro winst :D dit is een teken!! :D ik bestel :cool::cool:

Dankzij mijn vraag is die pil versneld ingevoerd ;)

Nou B&F heb weer een leuk pakje mogen ontvangen ;) en had erbij 2 sticks van Superpump250 en NO shotgun besteld ben benieuwd of deze PWO producten wel aanslaan :D we gaan gewoon door met de lijst ;)

Bestelling gedaan. Ref nr: 109294

Samples (bv crack) en goodies zijn welkom :D

Alvast bedankt

huh is wel heel erg snel. Net besteld en nu al een track & trace nummer ???

Laatst bewerkt:
Even delen :D

287iuz9.jpg

Gebruik je alle 30g dan? Crack is echt het enige waar ik tot nu toe op reageerde (heb ook een pot besteld).

Gebruik je alle 30g dan? Crack is echt het enige waar ik tot nu toe op reageerde (heb ook een pot besteld).

Jup! Maar ik ben een geval apart op dat gebied :P

Crack, No Xplode, NOX pump, Anadraulic pump werken niet. Al moet ik toegeven dat ik van NOX pump wel een goede pump kreeg, maar niks meer. Dus nu ga ik SuperPump250 en Shotgun proberen :D

Zelfs op 2 proefzakjes crack reageerde ik niet :cool:

Ik heb precies hetzelfde probleem, reageerde op niets (no xplode, nox pump, energize!, ..., etc.) behalve op 30g crack in combinatie met 2 pilletjes energize!.

Ik heb precies hetzelfde probleem, reageerde op niets (no xplode, nox pump, energize!, ..., etc.) behalve op 30g crack in combinatie met 2 pilletjes energize!.

Ja ach eigenlijk train ik ook heerlijk zonder die troep dus heb me er gewoon bij neergelegd en dit zijn de laatste 2 die ik nog probeer, omdat ik ze maar gewoon heb meebesteld. :)

Ja ach eigenlijk train ik ook heerlijk zonder die troep dus heb me er gewoon bij neergelegd en dit zijn de laatste 2 die ik nog probeer, omdat ik ze maar gewoon heb meebesteld. :)

Ja, ik ook, maar met Crack voel ik me toch wel een beest en dan voornamelijk op de bodyweight exercises :D heb hier ook nog een superpump stick die ik nog niet gebruikt heb (en een black powder -ergens- hehe).

Net een kleine bestelling geplaatst, aankomende week hopelijk de wat grotere :P

Referentie: 109251

Mvg

:thumbup: Morgen in huis + samples:)

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Bestelling gedaan. Ref nr: 109294

Samples (bv crack) en goodies zijn welkom :D

Alvast bedankt

huh is wel heel erg snel. Net besteld en nu al een track & trace nummer ???

Ja, nog voor ik dit lees zelfs.??? Ik wilde net gaan vragen of je bestelling al is ingepakt.:D Het is nogal druk ivm de Whey Perfection dus we zijn "real time" aan het printen en inpakken:cool: In ieder geval morgen in huis;)

Wat een samples:eek: Wat heb je allemaal besteld? :rolleyes:

Toppie, net de Constant Growth Protein binnen. Plus die nieuwe shaker is echt veel beter dan de oude.

Tevens ziet die Crack sample er wel heel heftig uit....dus toch nog maar niet geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven