Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toppie, net de Constant Growth Protein binnen. Plus die nieuwe shaker is echt veel beter dan de oude.

Tevens ziet die Crack sample er wel heel heftig uit....dus toch nog maar niet geprobeerd.

Het ziet er heftiger uit dan het is hoor;) (Marketing) Gewoon beginnen met een half zakje als je niet weet hoe je erop reageert en er zal heus niks geks gebeuren. ;)

@ Bodyenfitshop: heb net jullie dextrosepoeder gebruikt, maar is één volle maatschep echt 20 gram? De scoop die erbij zit is namelijk nogal groot (2 x zo groot als die bij dextrojuice pro van xxl bijv.) en ik wil niet het risico lopen (te) veel post workout carbs binnen te krijgen :)

Toppie, net de Constant Growth Protein binnen. Plus die nieuwe shaker is echt veel beter dan de oude.

Tevens ziet die Crack sample er wel heel heftig uit....dus toch nog maar niet geprobeerd.

Je kunt ook een klein beetje nemen, zo kun je het makkelijk proberen.

Lost Purple Wraath niet helemaal op? Ik zie kleine witte bolletjes drijven :p

@ Bodyenfitshop: heb net jullie dextrosepoeder gebruikt, maar is één volle maatschep echt 20 gram? De scoop die erbij zit is namelijk nogal groot (2 x zo groot als die bij dextrojuice pro van xxl bijv.) en ik wil niet het risico lopen (te) veel post workout carbs binnen te krijgen :)

eehhh, ik zit nu niet op kantoor (kan het dus niet nakijken)
Hoeveel ml staat er op de scoop?

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Lost Purple Wraath niet helemaal op? Ik zie kleine witte bolletjes drijven :p

witte bolletjes:rolleyes: Ik zal maandag eens kijken (hele weekend vrij:cool:) zal wel gewoon een ingredient zijn dat niet goed oplost.. Ik kom er nog op terug:)

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Het ziet er heftiger uit dan het is hoor;) (Marketing) Gewoon beginnen met een half zakje als je niet weet hoe je erop reageert en er zal heus niks geks gebeuren. ;)

Zo gek als het plaatje op het pakje zal het inderdaad niet worden:D

Samples

Net een bestelling gedaan (alweer) ;)

Ref. 109356

Ik zou graag wat leuke samples/goodies willen vragen ;).
Zie mijn bestel historie ;)

Alvast bedankt! Goede zaak!

Volgens mij zijn het zoetstoffen.

Naja, net ingenomen. Als ik niet meer post dan weten we gelijk dat het niet klopte :D

Volgens mij zijn het zoetstoffen.

Naja, net ingenomen. Als ik niet meer post dan weten we gelijk dat het niet klopte :D

:D Dat zou niet best zijn! Dat het te maken heeft met oplosbaarheid weet ik 99% zeker..;)

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Net een bestelling gedaan (alweer) ;)

Ref. 109356

Ik zou graag wat leuke samples/goodies willen vragen ;).
Zie mijn bestel historie ;)

Alvast bedankt! Goede zaak!

Thanks!! Doen we:)

Kan ik ook zo'n doos samples krijgen zonder iets te bestellen :o Of is dat er net iets teveel over haha.

Is normaal met BCAA's. Lost na verloop van tijd wel op.

@B&F: smaakt goed die Whey Perfection.;)

Dank je;)

Zou inderdaad trouwens best de bcaa's kunnen zijn..:cool:

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Kan ik ook zo'n doos samples krijgen zonder iets te bestellen :o Of is dat er net iets teveel over haha.

Een doos:eek:
Geef mij je naam en adres maar even door via PM dan stuur ik je wat samples:D

Merci voor de bestelling! Fijne pre workout samples erbij...

Top levering weer!

WTF DAMNN T***ING VERDOMMEEE WHAT THE HELLL

die perfection is HEEEEEEEEEEEEEERRRRLIJKKK!!!! dat is een whey verslavende crack iets... damnnn... Chocola is TE LEKKER met water, meeste shakes smaken niet met water en thank god deze wel ben lactose gevoelig.

B&F blijft echt de SHIT!!! zat een klein foutje bij me bestelling en is perfect opgelost

Even delen :D

287iuz9.jpg

Sommige webshops vullen de doos met papiersnippers, B&F gooit d'r een zoot samples bij.:p

die perfection is HEEEEEEEEEEEEEERRRRLIJKKK!!!! dat is een whey verslavende crack iets... damnnn... Chocola is TE LEKKER met water, meeste shakes smaken niet met water en thank god deze wel ben lactose gevoelig.

B&F blijft echt de SHIT!!! zat een klein foutje bij me bestelling en is perfect opgelost

Ik wist niet dat de Whey perfection ook perfect was als pre-workout booster? :rolleyes:

;)

Dank u:D

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Ik wist niet dat de Whey perfection ook perfect was als pre-workout booster? :rolleyes:

;)

Whey Perfection altijd, op elk moment!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven