Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toppie, net de Constant Growth Protein binnen. Plus die nieuwe shaker is echt veel beter dan de oude.
Tevens ziet die Crack sample er wel heel heftig uit....dus toch nog maar niet geprobeerd.
(Marketing) Gewoon beginnen met een half zakje als je niet weet hoe je erop reageert en er zal heus niks geks gebeuren. 
Toppie, net de Constant Growth Protein binnen. Plus die nieuwe shaker is echt veel beter dan de oude.
Tevens ziet die Crack sample er wel heel heftig uit....dus toch nog maar niet geprobeerd.
@ Bodyenfitshop: heb net jullie dextrosepoeder gebruikt, maar is één volle maatschep echt 20 gram? De scoop die erbij zit is namelijk nogal groot (2 x zo groot als die bij dextrojuice pro van xxl bijv.) en ik wil niet het risico lopen (te) veel post workout carbs binnen te krijgen![]()
Lost Purple Wraath niet helemaal op? Ik zie kleine witte bolletjes drijven![]()
Ik zal maandag eens kijken (hele weekend vrij
) zal wel gewoon een ingredient zijn dat niet goed oplost.. Ik kom er nog op terug
Het ziet er heftiger uit dan het is hoor(Marketing) Gewoon beginnen met een half zakje als je niet weet hoe je erop reageert en er zal heus niks geks gebeuren.
![]()

Volgens mij zijn het zoetstoffen.
Naja, net ingenomen. Als ik niet meer post dan weten we gelijk dat het niet klopte![]()
Dat zou niet best zijn! Dat het te maken heeft met oplosbaarheid weet ik 99% zeker..
Net een bestelling gedaan (alweer)
Ref. 109356
Ik zou graag wat leuke samples/goodies willen vragen.
Zie mijn bestel historie
Alvast bedankt! Goede zaak!

Lost Purple Wraath niet helemaal op? Ik zie kleine witte bolletjes drijven![]()

Is normaal met BCAA's. Lost na verloop van tijd wel op.
@B&F: smaakt goed die Whey Perfection.![]()

Kan ik ook zo'n doos samples krijgen zonder iets te bestellenOf is dat er net iets teveel over haha.

Merci voor de bestelling! Fijne pre workout samples erbij...
Top levering weer!

Kan ik ook zo'n doos samples krijgen zonder iets te bestellenOf is dat er net iets teveel over haha.

Ik zat al te wachten op een teken van leven..

WTF DAMNN T***ING VERDOMMEEE WHAT THE HELLL
die perfection is HEEEEEEEEEEEEEERRRRLIJKKK!!!! dat is een whey verslavende crack iets... damnnn... Chocola is TE LEKKER met water, meeste shakes smaken niet met water en thank god deze wel ben lactose gevoelig.
B&F blijft echt de SHIT!!! zat een klein foutje bij me bestelling en is perfect opgelost

WTF DAMNN T***ING VERDOMMEEE WHAT THE HELLL
die perfection is HEEEEEEEEEEEEEERRRRLIJKKK!!!! dat is een whey verslavende crack iets... damnnn... Chocola is TE LEKKER met water, meeste shakes smaken niet met water en thank god deze wel ben lactose gevoelig.
B&F blijft echt de SHIT!!! zat een klein foutje bij me bestelling en is perfect opgelost

Ik wist niet dat de Whey perfection ook perfect was als pre-workout booster?
![]()