AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey perfection zou toch bijv:
60min voor training en 20 a 30min na training perfect wezen ?

Die 20 a 30min gaan voor mij op aangezien ik direct na training creatine heb en binnenkort ook wms voor op de weg naar huis :P

Laatst bewerkt:
Jullie pot micellar is binnen trouwens ;) ben benieuwd! nog even wachten tot vannacht :p

Goeie zaak dat ik het volgens de regels doe :P

Mijn tante heeft mijn cookies&cream-samples gestolen :( en die moet normaal gesproken niets hebben van, ik citeer: "die bodybuildertroep"

en al mensen die bezig zijn met result creatine? zo Ja, wat vinden jullie ervan

Laatst bewerkt:
Bestelling gedaan. Ref nr: 109294

Samples (bv crack) en goodies zijn welkom :D

Alvast bedankt

huh is wel heel erg snel. Net besteld en nu al een track & trace nummer ???

Ja, nog voor ik dit lees zelfs.??? Ik wilde net gaan vragen of je bestelling al is ingepakt.:D Het is nogal druk ivm de Whey Perfection dus we zijn "real time" aan het printen en inpakken:cool: In ieder geval morgen in huis;)
Bestelling gehad. Netjes binnen gehad zoals altijd. Alleen jammer dat door de snelheid geen samples erbij zat :janken:

Voor de rest Top :thumb:

De nieuwe micellar casein is erg lekker! Ook de structuur is erg fijn.

Mijn tante heeft mijn cookies&cream-samples gestolen :( en die moet normaal gesproken niets hebben van, ik citeer: "die bodybuildertroep"

Nog even en je moet de Whey Perfection in een kluis bewaren;)

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Bestelling gehad. Netjes binnen gehad zoals altijd. Alleen jammer dat door de snelheid geen samples erbij zat :janken:

Voor de rest Top :thumb:

We waren te snel:D Komt goed de volgende keer:)

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

De nieuwe micellar casein is erg lekker! Ook de structuur is erg fijn.

Ja, de oplosbaarheid en kwaliteit (eiwitgehalte in 90% en extreem laag in ver en carbs) kan niet beter. Misschien had de smaak iets "voller"" gekund..

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

en al mensen die bezig zijn met result creatine? zo Ja, wat vinden jullie ervan

Ben ik ook wel benieuwd naar. Gezien het aantal bestellingen (we zijn bijna uitverkocht) moeten er genoeg mensen zijn. Als het goed is moeten de resultaten ook een stukje beter zijn als met "normale" creatine.

Mooi die nieuwe combi :) Whey perfection en TMS. Toevallig zat ik aan alle2 de producten te denken :D

Is TMS nog net iets beter als Result?

Laatst bewerkt:
Ilco is die mischien iets voor jullie om in het assortiment te nemen?

weet niet of er vraag naar is..
maar zie wel een groot aantal voordelen..

ongeopend hoeft het niet gekoelt!!!
36 eiwitten per fles, = zegmaar 3 doosje eieren..
ze vragen in hun webshop 4€ per fles.. voor 3 doosjes eieren ben je dat ook bijna kwijt..
plus het scheelt een hoop gedoe met scheiden van het wit met geel.

http://www.whiteforce.it/index.php?load=prodotto&id=4&lang=en

Ilco is die mischien iets voor jullie om in het assortiment te nemen?

weet niet of er vraag naar is..
maar zie wel een groot aantal voordelen..

ongeopend hoeft het niet gekoelt!!!
36 eiwitten per fles, = zegmaar 3 doosje eieren..
ze vragen in hun webshop 4€ per fles.. voor 3 doosjes eieren ben je dat ook bijna kwijt..
plus het scheelt een hoop gedoe met scheiden van het wit met geel.

http://www.whiteforce.it/index.php?load=prodotto&id=4&lang=en

kan je goedkoper kopen bij bvb een makro of sligero ofzo :rolleyes: marges daarop zijn ook miniem denk..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven