En zijn jullie van plan om dit nog te gaan verkopen?
Op de korte termijn niet

- Eldert
Vind ik persoonlijk ook de lekkerste

- Eldert
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zijn jullie van plan om dit nog te gaan verkopen?

Ik heb momenteel examens en zoek een lekkere snack, welke eiwitrepen zijn de lekkerste?![]()

Nr 1 tijdens de cut?
Maar geen whey shake voor cardio nemen?
Vraagje,
Werkt Leon nog bij jullie? Ik heb een paar maanden geleden contact met Leon gehad via PM en hij zei dat ik een mail moest sturen naar hem.
Dit heb ik vorige week gedaan, maar krijg geen reactie?
Vraagje,
Werkt Leon nog bij jullie? Ik heb een paar maanden geleden contact met Leon gehad via PM en hij zei dat ik een mail moest sturen naar hem.
Dit heb ik vorige week gedaan, maar krijg geen reactie?

Hee body&fitshop!
Ik heb net een bestelling geplaatst en ik hoop dat je er misschien nog wat extra PreWO samples bij kan doen, ik zou het in ieder geval waarderen
Ref. nummer: 437668

Is donderdag of vrijdag op gegaan, overal inderdaad. Het is onderweg. Ik hou je op de hoogte![]()

hallo mannen van bf shop, heb nou voor de derde keer achter elkaar het pakketje niet binnen 1 dag in huis. Maakt voor mij helemaal niks uit, want heb het nog niet nodig. Maar misschien dat het voor jullie handig is om te weten aangezien de fout weer bij tnt ligt, zoals ook voorgaande keren. Had gister binnen een uur al een mailtje van jullie dat het verzonden was.
Jullie service blijft uiteraard goed (Y)

Wat vandaag is besteld komt wel morgen binnen toch?

@ B&F de links in jullie handtekening geven een error, ik kom uit op een link van tiny.CC?
edit: deze link krijg ik bij whey perfection http://tiny.cc/1rgoe
Zonet weer even een kleine bestelling gedaan alvast bedankt !

Wat is beter: Xtend grootverpakking of 2x muscle protect
In prijs-kwaliteitverhouding
Gebruik hem zelf ook.Deze is al voorradig geweest en alweer uitverkocht.. binnekort weer leverbaar!2 vraagjes:
- jullie hadden geloof ik een product genaamd 'cellucor' bij verwacht staan.. die is daar intussen verdwenen maar ik kan hem verder ook niet vinden. Is deze gecancelled?