AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb momenteel examens en zoek een lekkere snack, welke eiwitrepen zijn de lekkerste? :D

Granny's protein bar zijn heerlijk :D
De elite whey gourmet bars zijn ook super !
grtz

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 17:00 ----------

Nr 1 tijdens de cut?

Maar geen whey shake voor cardio nemen?

Ik neem whey shake tussen maaltijden en max 1u voor training, tijdens en na training ( direct ) maak ik aleen gebruik van oa Peptopro, bcaa micronized poeder, muscle protect en nr 1 ( wissel deze wel af en neem ze niet alemaal tegelijk btw probeer elke maand af te wisselen met sommige producten aleen zoals de muscle protect en nr 1 is basis momenteel bij mij )

Groeten

Vraagje,
Werkt Leon nog bij jullie? Ik heb een paar maanden geleden contact met Leon gehad via PM en hij zei dat ik een mail moest sturen naar hem.
Dit heb ik vorige week gedaan, maar krijg geen reactie?

Vraagje,
Werkt Leon nog bij jullie? Ik heb een paar maanden geleden contact met Leon gehad via PM en hij zei dat ik een mail moest sturen naar hem.

Nee hij werkt nietmeer bij hun.

Hee body&fitshop!

Ik heb net een bestelling geplaatst en ik hoop dat je er misschien nog wat extra PreWO samples bij kan doen, ik zou het in ieder geval waarderen:D

Ref. nummer: 437668

Vraagje,

Nee, Leon werkt hier niet meer. Stuur maar even een mail naar info@bodyenfitshop.nl met je verhaal;)

- Eldert

Hee body&fitshop!

Ik heb net een bestelling geplaatst en ik hoop dat je er misschien nog wat extra PreWO samples bij kan doen, ik zou het in ieder geval waarderen:D

Ref. nummer: 437668

Komt goed!:)

- Eldert

hallo mannen van bf shop, heb nou voor de derde keer achter elkaar het pakketje niet binnen 1 dag in huis. Maakt voor mij helemaal niks uit, want heb het nog niet nodig. Maar misschien dat het voor jullie handig is om te weten aangezien de fout weer bij tnt ligt, zoals ook voorgaande keren. Had gister binnen een uur al een mailtje van jullie dat het verzonden was.

Jullie service blijft uiteraard goed (Y)

hallo mannen van bf shop, heb nou voor de derde keer achter elkaar het pakketje niet binnen 1 dag in huis. Maakt voor mij helemaal niks uit, want heb het nog niet nodig. Maar misschien dat het voor jullie handig is om te weten aangezien de fout weer bij tnt ligt, zoals ook voorgaande keren. Had gister binnen een uur al een mailtje van jullie dat het verzonden was.

Jullie service blijft uiteraard goed (Y)

Erg vervelend. Eerst ging het regelmatig mis bij TNT, maar de problemen daar zijn steeds minder. Nu duurt het een dagje langer ivm Pinksteren;)

- Eldert

aah jaa natuurlijk, helemaal niet aan gedacht. Sorrrry

Wat vandaag is besteld komt wel morgen binnen toch?

@ B&F de links in jullie handtekening geven een error, ik kom uit op een link van tiny.CC?
edit: deze link krijg ik bij whey perfection http://tiny.cc/1rgoe

Zonet weer even een kleine bestelling gedaan alvast bedankt !

Wat is beter: Xtend grootverpakking of 2x muscle protect

In prijs-kwaliteitverhouding

Wat vandaag is besteld komt wel morgen binnen toch?

Uiteraard;)

@ B&F de links in jullie handtekening geven een error, ik kom uit op een link van tiny.CC?
edit: deze link krijg ik bij whey perfection http://tiny.cc/1rgoe

Ik zie het, vreemd!

Zonet weer even een kleine bestelling gedaan alvast bedankt !

Dank voor je bestelling!!:D

Wat is beter: Xtend grootverpakking of 2x muscle protect

In prijs-kwaliteitverhouding

Persoonlijk zou ik voor de muscle protect gaan, topkwaliteit voor een mooie prijs!:D Gebruik hem zelf ook.

- Eldert

2 vraagjes:

- jullie hadden geloof ik een product genaamd 'cellucor' bij verwacht staan.. die is daar intussen verdwenen maar ik kan hem verder ook niet vinden. Is deze gecancelled?

- In dexaprine zit tegenwoordig '1,3-dimethylphenylamine'. Is dit een typfout of is dit om de ban op '1,3-dimethylpentylamine' te omzeilen? Het is wel degelijk een andere stof namelijk, maar ik kan er maar bar weinig over vinden. Volgens mij zijn die phenylamines aka anilines niet echt een verbetering op de pentylamine namelijk.. Hoe zit dit?

Laatst bewerkt:
Ik krijg steeds een fout als ik probeer te betalen met MasterCard

Ik krijg steeds de melding:

AfrekenenStap 4

Uw betaling middels Mastercard.

Betaling:
De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.
Klik hier om het nogmaals te proberen.
Indien deze fout blijft terugkomen, neem dan contact met ons op via +31 (0)513 - 683068.
Status van de betaling:
uncleared

Ik heb dit al 3x geprobeert nu, nu is er toch geen 3x geld van mijn rekening?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven