Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar ZMA bevat 90 caps, en staat voor 90 dagen, dus 3 caps elke dag?
D3 + ZMA is een hele mooie combinatie. Deze verkopen we veel en is bewezen dat het goed werkt.
Bedankt voor je order! Dat moet zeker goed komen. Met die producten heb je bijna alle topproducten gekocht die we aanbieden! Gaan we nu voor je in orde maken, morgen in huis!
Bedankt voor je review, zal zo eens kijken!Wat ga je bestellen?
Ik ga het doorgeven aan Ilco. Dan zal hij er even naar kijken
Ralf

Dank je, voor de bestelling! Gaan we weer netjes voor elkaar maken

je bent 17, je test is zo hoog als maar kan.Wat zou de beste set zijn voor een hoge test waarde? Zou dat merkbaar zijn?
heb nu
Vitamine pil
Glucosamine (dacht zet het er wel bij)
1,5g visolie (uit pillen)
5000UI d3
alles elke dag
ben normaal geen jankerd, maar al 2 de x dat t volgende dag niet in huis is.. beetje jammer..
Zou ook met de post te maken kunnen hebben.Want ik ben gewent dat het er de volgende dag al is en als niet zo is is dat vaak door de post zn toedoen.
Maakt dat verschil eigenlijk? belofte is belofte... toch?

Deels klopt het wat je zegt.Maar daar kun je wel aan toevoegen dat schuld door derde niet echt verbreken van de belofte is.B&F zou ook graag willen dat de post gewoon doet wat die moet doen helaas is dit niet altijd te realiseren.![]()
Zou ook met de post te maken kunnen hebben.Want ik ben gewent dat het er de volgende dag al is en als niet zo is is dat vaak door de post zn toedoen.
Zet er dan bij in disclaimer, nu klinkt het als garantie

Ja postnl is traag laatste tijd. Heb van aantal webshops zelfs nieuwsbrief gehad met de aankondiging dat ze naar DHL overstappen.

Ik begrijp alle frustratie...maar kijk eens naar de snelweg e.d. Er rijden gewoon meer mensen met de auto rond, dus lijkt het me logisch dat het hier en daar eens misloopt. Onderbemanning en een overbod aan aanvragen die bij PostNL binnenkomen, en knal je zit met vertraging. Lastig, maar een ramp? Bestel gewoon op tijd dan moet je je nergens druk om makenDaar zouden ze idd naar kunnen kijken.Of postNL doet gewoon zijn werk goed dan komt het helemaal in orde
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 23:55 ----------
Ja dit klopt zeer zeker de tijd dat het echt goed liep is wat minder geworden.Hun streven zou ook moeten zijn vandaag binnen morgen bij de klant![]()

Ik begrijp alle frustratie...maar kijk eens naar de snelweg e.d. Er rijden gewoon meer mensen met de auto rond, dus lijkt het me logisch dat het hier en daar eens misloopt. Onderbemanning en een overbod aan aanvragen die bij PostNL binnenkomen, en knal je zit met vertraging. Lastig, maar een ramp? Bestel gewoon op tijd dan moet je je nergens druk om maken![]()

Als ze bij PostNL zo zouden werken als bij B&F dan was er geen probleemBen ik volledig met je eens ik maak me ook niet druk over een dagje later.
Ik probeerden alleen uit te leggen hoe dat kan en dat niet per definitie aan B&F ligt.

Ik begrijp alle frustratie...maar kijk eens naar de snelweg e.d. Er rijden gewoon meer mensen met de auto rond, dus lijkt het me logisch dat het hier en daar eens misloopt. Onderbemanning en een overbod aan aanvragen die bij PostNL binnenkomen, en knal je zit met vertraging. Lastig, maar een ramp? Bestel gewoon op tijd dan moet je je nergens druk om maken![]()