XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, laatste tijd veel meer gezaag over gratis spul.
Korte termijn visie (van de klant - sommigen) wint het hier weer want op lange termijn kan het negatief effect hebben.
Vind ik persoonlijk erg jammer want het is iets erg leuks en geeft extra waarde. Dat men bij grote bestellingen (vooral 200€+) nog wat extra's wenst is volledig OK maar sommigen willen als een topklant behandeld worden als ze slechts om de 3 maanden een potje whey kopen waar ze bij B&F waarschijnlijk zelfs geen winst aan hebben.

Ik zou zeggen, het is gratis dus wees er blij om! Als je als de klant iets extra wenst maak dan dat je zelf ook op een of andere manier iets terug geeft. Het kan niet allemaal van 1 kant komen!

Mee eens ;)

Vraagje,

Hoe kan het dat jullie eiwit pannenkoeken 452kcals heeft, terwijl ik uitkom op 369?

Korte termijn visie (van de klant - sommigen) wint het hier weer want op lange termijn kan het negatief effect hebben.
Vind ik persoonlijk erg jammer want het is iets erg leuks en geeft extra waarde. Dat men bij grote bestellingen (vooral 200€+) nog wat extra's wenst is volledig OK maar sommigen willen als een topklant behandeld worden als ze slechts om de 3 maanden een potje whey kopen waar ze bij B&F waarschijnlijk zelfs geen winst aan hebben.

Ik zou zeggen, het is gratis dus wees er blij om! Als je als de klant iets extra wenst maak dan dat je zelf ook op een of andere manier iets terug geeft. Het kan niet allemaal van 1 kant komen!
Volledig mee eens! Of mensen die samples willen laten nasturen...komop jongens laat dan toch iets regelen bij je volgende bestelling...maar nasturen...

Ik zou eigenlijk liever een soort van puntensysteem zien, waarbij je als trouwe klant beloond kan worden op langere termijn (meer bestellingen = korting of een gratis t-shirt van die dingen) al die samples moet van mij niet meer en bekers etc heb ik momenteel ook genoeg :D

Weet natuurlijk niet of dit mogelijk en haalbaar is, maar dat is iets wat bij mij opkomt^^

Uhu, puntensysteempje zou niet slecht zijn maar dat zou vrees ik een ander probleem opleveren :p. En kortingbon, tshirt enzo zou idd tof zijn (en mss enkele -kleine- producten die je kan krijgen adh van punten of bij bestellingen van 100€+/200€+/... bv een product uit het "OP = OP" tab).
Bekers kan je nooit genoeg hebben :D heb er ondertussen 10 staan en nog meer zijn welkom xD.

Ben juist blij met hun regeling bij sommige krijg je niks.Of je krijgt pas iets leuks vanaf een groot bedrag en B&F doet echt zijn om het voor iedereen goed te doen nemen de tijd voor je.Fijne mensen in de omgang.Kortom binnenkort zit iedereen aan de Whey Perfection.

Gezaag?

Elke klant, groot of klein, dient hetzelfde én goed behandeld te worden. En een bedrijf krijgt de klanten die het verdient.
Niks 'topklanten' want dan zouden er ook mindere klanten bestaan.
Beloftes maken ('joh, vraag bij je bestelling maar om zus en zo, dan komt het wel goed') en niet nakomen is de averechtse houding.

En als je leest, zo óók in mijn post, heeft B&F heel wat krediet. Mijns inziens opgebouwd door kwaliteit, prijs én service.
Dit krediet is echter niet eeuwig. Als een bedrijf dat wel denkt dan is ze arrogant en zijn de consequenties vanzelfsprekend.
Niet dat ik dat 1-2-3 zie gebeuren bij B&F maar dit is wel het logische traject.

Gezaag?

Elke klant, groot of klein, dient hetzelfde én goed behandeld te worden. En een bedrijf krijgt de klanten die het verdient.
Niks 'topklanten' want dan zouden er ook mindere klanten bestaan.
Beloftes maken ('joh, vraag bij je bestelling maar om zus en zo, dan komt het wel goed') en niet nakomen is de averechtse houding.

En als je leest, zo óók in mijn post, heeft B&F heel wat krediet. Mijns inziens opgebouwd door kwaliteit, prijs én service.
Dit krediet is echter niet eeuwig. Als een bedrijf dat wel denkt dan is ze arrogant en zijn de consequenties vanzelfsprekend.
Niet dat ik dat 1-2-3 zie gebeuren bij B&F maar dit is wel het logische traject.
Ik denk dat B&F heel blij is met je klandizie en dat ze ook voor jou hun best doen.Bedenk wel ze hebben het echt super druk.Advies stuur effe een PM'tje en ik weet zeker dat het goed komt.Zo niet stuur ik je persoonlijk samples op ;)

Ben juist blij met hun regeling bij sommige krijg je niks.Of je krijgt pas iets leuks vanaf een groot bedrag en B&F doet echt zijn om het voor iedereen goed te doen nemen de tijd voor je.Fijne mensen in de omgang.Kortom binnenkort zit iedereen aan de Whey Perfection.
Dat je iets extra krijgt is natuurlijk tof en ben ik ook volledig voor hoor ;)
Enkel dat sommigen, vooral kleine klanten, er té veel uit willen halen soms en een klein aantal zijn ook regelrecht profiteurs. Doel natuurlijk niet op iedereen die ooit eens iets gevraagd heeft.
Maar goed, ik ga nu geen pagina's gaan vullen met een discussie daarover hier :D. Hoop dat mn standpunt duidelijk is. En nog eens een pluim voor Ilco en Ralf dat ze zo er zo goed mee om kunnen gaan :p.

@Q10
Natuurlijk iedereen goed behandelen. Met als topklanten behandeld worden bedoel ik dat kleine klanten soms extra's zoeken die niet in verhouding zijn tot het besteedde bedrag. Zoals bv een meubelfabrikant die een gratis vaatwasser geeft bij aankoop van een keuken, maar je kan toch niet verw8en dat je het zelfde krijgt bij aankoop van een stoel. Begrijp je? :)

@B&F
Sorry voor hier een discussie te laten uitbarsten. Helemaal geen klachten ten opzichte van jullie natuurlijk ;) en ook niet specifiek gericht op een specifiek iemand hier.

Laatst bewerkt:
:roflol:
Mensen die klagen over dingen die ze er gratis bij krijgen!
Mensen, wees blij dat je samples, pillendozen, shakers ... erbij krijgt. Voor hetzelfde geld kreeg je niets! Als je er niet blij mee bent, gooi ze dan weg of geef het aan iemand anders!

Op zich is er niks mis mee om aan te geven dat je niet hebt gekregen waar je om hebt gevraagd. Nasturen is idd overdreven, maar misschien is er wel iets structureel mis met de website waardoor het 'opmerkingen' veld niet goed weergegeven wordt na een geplaatste bestelling.
Zulk soort problemen kunnen alleen worden opgelost op het moment dat mensen daarover gaan 'zagen'.

Gisteren wat besteld, kreeg bericht van TNT dat er vandaag iemand langst komt :), hoop het maar.

In ieder geval nog steeds tevreden over B&F.

Lees het niet verkeerd, ik ben een tevreden klant, dat ten eerste.
Anders zou ik ook niet blijven bestellen bij B&F.
Maar het is heel simpel; beloven en niet doen, wat en waar dan ook, daar wordt niemand vrolijk van.

Kan ik wat anders kiezen dan het gebodene?
'Ja dat kan.'
Het mislukt.
'Geef maar aan volgende keer.'
Doe ik dat en mislukt weer.
Ik maak dat kenbaar, meer niet.

@whami: vanzelfsprekend moet het in verhouding zijn.
Ik wil niet eens schooien om een paar gram poeder van 10 cent. Laat staan een nazending.

010, mijn post was niet perse op jou bedoel.

Ik zie de laatste tijd gewoon veel mensen klagen dat ze te weinig samples krijgen, of dat de shaker niet goed is en ze vragen om een nieuwe op te sturen ...
Of mensen die hier komen zeggen dat ze besteld hebben en vragen om er extra samples bij steken.

Die dingen snap ik niet zo goed. Mijn vader heeft me altijd gezegd: 'Een gegeven paard mag men niet in de bek kijken'. En dat van extra samples vind ik ook raar. Je krijgt al iets gratis, waarom nog extra vragen?? Wees blij dat je iets krijgt. Ok als je een bestelling van bv +200€ doet kan je mss wat extra vragen.

Maarja, dit is mijn mening. Jullie denken er misschien anders over ...

Ik denk dat B&F heel blij is met je klandizie en dat ze ook voor jou hun best doen.Bedenk wel ze hebben het echt super druk.Advies stuur effe een PM'tje en ik weet zeker dat het goed komt.Zo niet stuur ik je persoonlijk samples op ;)

Vast wel. Eerder ging het allemaal perfect, ook via de telefoon, vriendelijk etc.
Ik maak daarom ook altijd wanneer het kan reclame voor ze bij vrienden. Thanks voor je aanbod ;)

Nou mensen ik weet zeker dat het allemaal goed komt en vragen voor samples staat vrij he vragen mag altijd.

@whami: vanzelfsprekend moet het in verhouding zijn.
Ik wil niet eens schooien om een paar gram poeder van 10 cent. Laat staan een nazending.
Was ook niet op jou bedoeld hoor moest je dat denken ;)
Je zal wel een oplossing krijgen probs, weet natuurlijk niet hoe het zit bij jou.

Vast wel. Eerder ging het allemaal perfect, ook via de telefoon, vriendelijk etc.
Ik maak daarom ook altijd wanneer het kan reclame voor ze bij vrienden. Thanks voor je aanbod ;)

Graag gedaan ik meen het ook.Het is nooit verkeerd om iets aan te geven maar miss makkelijker via PM dan barst er niet een hele discussie los ;):D

Geweldige webshop hoor, niet zo zeuren.

010, mijn post was niet perse op jou bedoel.

Ik zie de laatste tijd gewoon veel mensen klagen dat ze te weinig samples krijgen, of dat de shaker niet goed is en ze vragen om een nieuwe op te sturen ...
Of mensen die hier komen zeggen dat ze besteld hebben en vragen om er extra samples bij steken.

Die dingen snap ik niet zo goed. Mijn vader heeft me altijd gezegd: 'Een gegeven paard mag men niet in de bek kijken'. En dat van extra samples vind ik ook raar. Je krijgt al iets gratis, waarom nog extra vragen?? Wees blij dat je iets krijgt. Ok als je een bestelling van bv +200€ doet kan je mss wat extra vragen.

Maarja, dit is mijn mening. Jullie denken er misschien anders over ...

Gaat mij om het feit dat het niet gebeurt. Of de shaker nou ruk is of de whey vies smaakt gaat het niet om.
Dan koop je zelf maar een nieuwe betere of iets.

Mijn ervaring als ondernemer is dat je altijd een aantal klanten hebt die dubbeltje eerste rang willen.
Alsof ze je niks gunnen. Zijn ook de lastigste om mee te dealen.
Ik vind juist de extra's die geboden worden top! Mits nagekomen.
Da's wat anders dan meer bietsen, nazendingen vragen.
Die klanten snappen niet dat 1.000 extra samples bij elkaar gewoon geld en tijd kosten.
Maar tjonge, zij besparen er wat centen mee, wat een gewin..

Maar goed, samengevat: B&F kom na wat je beloofd en voor de rest prima zaak!

^ dan snap je vast wat ik wil zeggen :) want het is plusminus het zelfde als je net zei ;). En nogmaals, was niet op jou gericht.
Ik heb discussie gestart, dus zou ze nu ook graag willen afsluiten want dit was niet de bedoeling :p.

----------------------------------------------------Einde discussie lijn:p----------------------------------------------------------------------

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven