AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan mensen met post vertraging; jullie snappen wel dat het maandag gesloten was, toch? En er alsnog pakketjes vanuit heel nederland besteld werd, toch? en niet alleen van b&f, maar ook andere dingen. dus alles stapelt zich een beetje op.. daarom vertraging, konden jullie zelf ook wel bij stilstaan neem ik aan. mijn pakketje is ook een dag uitgesteld, boeiend, komt niet op een dag aan.

onderbemanning komt omdat postnl veel heeft bezuinigd en paar duizend mensen heeft onstslagen :p

En toch niemand die een contract krijgt van meer dan een jaar :mad:

Srs, de 1 krijgt 2 maanden, ander 3 maanden, weer een ander krijgt een half jaar...Haters..

Ik word t*fus leip van TNT, ik zou vandaag mijn shizzle krijgen. Ik kreeg zelfs een bevestigingsmail en er is niemand aan de deur gekomen.

dank jullie wel voor jullie reactie eerder vandaag, ik heb alleen eigenlijk nog een vraag wat betreft mijn supplementenstack

kan ik TT-33 van Iforce nutrition combineren met de volgende supplimenten?
isolaat eiwit
hyper fx als pre-wo
dark matter als post-wo
zma pillen in de avond

ik zie dat deze fatburner geen stimulaten bezit vandaar dat het me wel mogelijk leek, maar voor de zekerheid toch even vragen
alvast bedankt !

Goede keuze, ga je geen spijt van krijgen. De smaken fruit punch en lemon zijn enorm goed!
Ik ben echt benieuwd naar die Beef Jerky, is daar al iets over geweten? :cool:
Ik nog niet, ga het zo vragen!
Maar ZMA bevat 90 caps, en staat voor 90 dagen, dus 3 caps elke dag?
Dat klopt helemaal! :D
ben normaal geen jankerd, maar al 2 de x dat t volgende dag niet in huis is.. beetje jammer..
Zoals je misschien gelezen hebt werken wij elke dag en zorgen dat alles elke dag verzonden wordt. Echter, bij de PostNL zijn veel vertragingen en onze district manager zegt dat er te weinig personeel is en de reoganisatie niet echt naar planning verloopt. Ik ga er vanuit dat iedereen zijn pakket krijgt.
onderbemanning komt omdat postnl veel heeft bezuinigd en paar duizend mensen heeft onstslagen :p
Jammer genoeg wel... en de prijzen blijven maar stijgen:eek: haha
dank jullie wel voor jullie reactie eerder vandaag, ik heb alleen eigenlijk nog een vraag wat betreft mijn supplementenstack

kan ik TT-33 van Iforce nutrition combineren met de volgende supplimenten?
isolaat eiwit
hyper fx als pre-wo
dark matter als post-wo
zma pillen in de avond

ik zie dat deze fatburner geen stimulaten bezit vandaar dat het me wel mogelijk leek, maar voor de zekerheid toch even vragen
alvast bedankt !
Kan gerust! Geen probleem ;)

Groetjes Ralf

b&f,

sinds een tijdje gebruik ik whey perfection. Ik zit momenteel aan 3 shakes per dag.

Omdat ik 22gr eiwit per shake iets te weinig vindt vergeleken met concurrerende whey shakes neem ik altijd tot 2 scheppen per shake.

Maat van mij neemt al veel langer jullie whey perfection, ook 2 scoops per shake, maar heeft na lang gebruik last gekregen van zijn maag bij elke inname van de shake.
Kan dit te maken hebben aan de hoeveelheid bcaa's dat er in elke shake zit, dat je lichaam op de duur gewoon fout gaat reageren? Je hebt uiteindelijk 30 gr bcaa's binnen per dag van whey perfection alleen.

Ik stel deze vraag nu omdat ik sinds gisteren ook veel last heb van misselijkheid na elke shake. Kunnen de hoeveelheid bcaa's de oorzaak zijn? Kunnen jullie iets anders aanraden van shake waar wel meer eiwitten inzitten zonder zoveel bcaa's binnen te krijgen?
bump!

Nee. :cool: Zou eigenlijk wel moeten maar we zijn al een tijdje bezig aan een nieuwe versie. Hiervan krijgen we wel samples maar dit zal nog wel 8 weken duren:)

hehe, oke dankje wel bro. Zou je mij kunnen vertellen waar lean gain naar smaakt? of is het de typische WG smaak?

B&F,

sinds een tijdje gebruik ik Whey perfection. Ik zit momenteel aan 3 shakes per dag.

Omdat ik 22gr eiwit per shake iets te weinig vindt vergeleken met concurrerende whey shakes neem ik altijd tot 2 scheppen per shake.

Maat van mij neemt al veel langer jullie whey perfection, ook 2 scoops per shake, maar heeft na lang gebruik last gekregen van zijn maag bij elke inname van de shake.
Kan dit te maken hebben aan de hoeveelheid BCAA's dat er in elke shake zit, dat je lichaam op de duur gewoon fout gaat reageren? Je hebt uiteindelijk 30 gr bcaa's binnen per dag van whey perfection alleen.

Ik stel deze vraag nu omdat ik sinds gisteren ook veel last heb van misselijkheid na elke shake. Kunnen de hoeveelheid bcaa's de oorzaak zijn? Kunnen jullie iets anders aanraden van shake waar wel meer eiwitten inzitten zonder zoveel bcaa's binnen te krijgen?

3 shakes per dag? 22gr per shake te weinig? en je weegt 75kg? Haal je verder geen eiwitten uit je voeding of denk je alleen groot en sterk te worden door het drinken van whey shakes?

Just asking..

Naja heb het maandag besteld en heb nog niks.. Maakt verder ook niet uit, maar als er een belofte word gedaan voor 10 uur bsteld volgende dag in huis, ga ik daar van uit. No offense verder hoor, Fijne dag! :d

Naja heb het maandag besteld en heb nog niks.. Maakt verder ook niet uit, maar als er een belofte word gedaan voor 10 uur bsteld volgende dag in huis, ga ik daar van uit. No offense verder hoor, Fijne dag! :d

Zelfde hier. Weet dat het niet iedere x goed kan gaan maar wel vervelend als ik verwacht dat ht de volgende dag er is.

3 shakes per dag? 22gr per shake te weinig? en je weegt 75kg? Haal je verder geen eiwitten uit je voeding of denk je alleen groot en sterk te worden door het drinken van whey shakes?

Just asking..

Nah ik probeer 40gr per shake te doen, dat zijn 120 eiwitten. Verder haal ik dan nog minstens 120gr eiwitten uit men voeding. Met mijn werk is het niet altijd gemakkelijk om te eten, ik doe 12 uur shiften, dus zou elke 3uur een volledige maaltijd moeten kunnen eten met genoeg proteins, wat dus niet altijd gaat, vandaar effe snel shake tussendoor ;-)

Ik zat zelf te denken aan misschien een te grote hoeveelheid aan lactose oid? Wat betreft de grote hoeveelheid aminozuren komt het niet van. Daarnaast zou ik je aanraden om max 150-175gr eiwit te nemen (2x je VVM in grammen). Meer is eigenlijk echt niet nodig en zonde van je geld. Probeer zoals je zei 120gr uit eten te halen en twee shakes per dag (a 22gr eiwit per shake). Is voldoende. Te veel eiwitten zijn schadelijk voor je nieren en zouden misschien je zo de te maagproblemen kunnen verklaren.
hehe, oke dankje wel bro. Zou je mij kunnen vertellen waar lean gain naar smaakt? of is het de typische WG smaak?
De banaan smaakt naar banaan met kleine stukjes boekweit die je proeft. De smaken van de Lean Gain zijn goed en de nieuwe Mass Gain waar Ilco het over had is nog beter!
Zelfde hier. Weet dat het niet iedere x goed kan gaan maar wel vervelend als ik verwacht dat ht de volgende dag er is.
Heren, wat is jullie referentienummer? Ga ik even contact op nemen met de PostNL en vertellen waardoor dit komt. Ik begrijp jullie punt, ik bestel ook wel eens wat en wil het ook de volgende dag hebben!

Ralf

Heren, wat is jullie referentienummer? Ga ik even contact op nemen met de PostNL en vertellen waardoor dit komt. Ik begrijp jullie punt, ik bestel ook wel eens wat en wil het ook de volgende dag hebben!

Ralf

Sinds vanochtend staan er wel wat groene balkjes dus ik denk dat het er vandaag is. Geen nood om Post nl te contacten.
Zo niet, dan post ik vanavond wel mijn ref. nummer.

Nah ik probeer 40gr per shake te doen, dat zijn 120 eiwitten. Verder haal ik dan nog minstens 120gr eiwitten uit men voeding. Met mijn werk is het niet altijd gemakkelijk om te eten, ik doe 12 uur shiften, dus zou elke 3uur een volledige maaltijd moeten kunnen eten met genoeg proteins, wat dus niet altijd gaat, vandaar effe snel shake tussendoor ;-)

Je zit idd veel te hoog zoals Ralf al beschrijft. Ook goed water blijven drinken. Altijd belangrijk!

Sinds vanochtend staan er wel wat groene balkjes dus ik denk dat het er vandaag is. Geen nood om Post nl te contacten.
Zo niet, dan post ik vanavond wel mijn ref. nummer.
Super, die komt vandaag! Anders hoor ik het graag voor 16u. Dan bel ik team Oranje van de PostNL even:mad:
Je zit idd veel te hoog zoals Ralf al beschrijft. Ook goed water blijven drinken. Altijd belangrijk!
Bedankt Reus, eens samen trainen?:D:wl::1e:
Wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?
Dat ga ik Ilco zo even vragen, hij is namelijk op dit moment telefonisch in vergadering.

Ralf

Beste B&F,

Mijn vorige bestelling was 21:58 geplaatst en helaas niet meer verwerkt. Geen enkel punt.
In Rotterdam lopen we blijkbaar enkele minuten achter ten opzichte van Friesland ;)

Gelijk erachteraan gemaild of er i.p.v. de gebruikelijke kadoos zoals shakebekers etc. wat samples bij konden van trage eiwitten.
Ook dit lukte niet. Even heen en weer gemaild met Ruud Veldhuis. Ik zou dit aan moeten geven bij een volgende bestelling zei hij.
Dan zou het goed komen, extra samples etc.

Zo gezegd, zo gedaan. En ditmaal (gister) besteld om 20:00 uur.

Je raadt het al..weer een shakebeker etc.

De producten die ik bestel en levertijden zijn allemaal nog steeds prima.
Niet de verdere service terwijl ik dit wel gewend was. Jammer!

Groet,
010 :(

Laatst bewerkt:
Vanaf nu geen gratis spullen/samples meer hoor ik B&F al denken! :D Krijg je alleen maar narigheid van... ;)
Maar voor ButchMcDick maken we een uitzondering. :roflol:

Laatst bewerkt:
B&F, ik heb een behoorlijke bestelling met ref nr. 439788 (Betaalmethode: iDeal)
geplaatst voor meerdere personen. Kon deze in meerdere delen opsplitsen om zo meer samples te ontvangen, maar dit lijkt me omslachtig voor beide partijen ;)

Ik zou wat extra samples van micellar caseine of whey perfection / jack3D op prijs stellen.

Vanaf nu geen gratis spullen/samples meer! :D Krijg je alleen maar een hoop narigheid van. ;)
Idd, laatste tijd veel meer gezaag over gratis spul.
Korte termijn visie (van de klant - sommigen) wint het hier weer want op lange termijn kan het negatief effect hebben.
Vind ik persoonlijk erg jammer want het is iets erg leuks en geeft extra waarde. Dat men bij grote bestellingen (vooral 200€+) nog wat extra's wenst is volledig OK maar sommigen willen als een topklant behandeld worden als ze slechts om de 3 maanden een potje whey kopen waar ze bij B&F waarschijnlijk zelfs geen winst aan hebben.

Ik zou zeggen, het is gratis dus wees er blij om! Als je als de klant iets extra wenst maak dan dat je zelf ook op een of andere manier iets terug geeft. Het kan niet allemaal van 1 kant komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven