Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah ik ben geen sucralose expert hoor maar in mijn ogen is 't veel, dacht dat ze daar normaal gesproken echt amper wat in doen, maarja dan is t niet veel haha

Ah ik ben geen sucralose expert hoor maar in mijn ogen is 't veel, dacht dat ze daar normaal gesproken echt amper wat in doen, maarja dan is t niet veel haha

Ik heb een antwoord van de producent, het is 0,14:) in Whey Perfection.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:40 ----------

Da's nog best veel :o maarja kan geen kwaad.

Het is 0,14 dus:) dat is dus niet veel:D

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:42 ----------

Zo weinig kan nooit kwaad Whey perfection heeft een zeer goede kwaliteit.Ik vind het de lekkerste whey drinkt soepeltjes weg,juiste voedingswaarde.

Correct:)

beste,

die 5 garanties op julle website mag je van mij veranderen in 4 hoor.
"voor 22:00 besteld is morgen in huis" klopt laatste maanden niet meer hoor!!!
Gisteren om 18:21 besteld, deze nacht na het werk gekeken en stond op levering vandaag.
Vanmorgen toen ik opstond was het al verzet naar donderdag pppffff klote TNT.

Referentie nummer: 437706
Faktuur datum: 29-05-2012
Betaalmethode: mrCash

De betaling is reeds voldaan via mrCash.

palmtje ligt niet aan body en fitshop ik heb tot nu toe elke keer binnen een dag me levering gehad soms zelf na 22:00 besteld en dag erna gehad dus miss is het de schuld van tnt en niet van b&fshop

gister casein besteld vandaag binnen alleen heb een typ foutje op het etiket ontdekt

de waardes van 100g en 25g komen niet overeen bij waarde per 100g staat 6,5g koolhydraten en bij 25 wat dus 1/4 deel is staat 0,5g koolhydraten welke klopt?

verder goede en snelle service. vraagje hoe lang zal de ideal body nog voor de introductie prijs verkrijgbaar zijn?

beste,

die 5 garanties op julle website mag je van mij veranderen in 4 hoor.
"voor 22:00 besteld is morgen in huis" klopt laatste maanden niet meer hoor!!!
Gisteren om 18:21 besteld, deze nacht na het werk gekeken en stond op levering vandaag.
Vanmorgen toen ik opstond was het al verzet naar donderdag pppffff klote TNT.

Referentie nummer: 437706
Faktuur datum: 29-05-2012
Betaalmethode: mrCash

De betaling is reeds voldaan via mrCash.

Ik weet het. Wij werken 100% op schema, elke dag. Je zending komt helaas morgen inderdaad.:cool:

Beste BodyenFitshop,

Ik heb 4,5 KG Micellar Casein Perfection bij jullie aangeschaft, echter ben ik zeer ontevreden over de smaak. Ik heb een halve serving getest.
Kan ik deze ruilen voor een andere smaak?

Deze producten komen morgen binnen:

EPIC

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fusion Pro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:50 ----------

Beste BodyenFitshop,

Ik heb 4,5 KG Micellar Casein Perfection bij jullie aangeschaft, echter ben ik zeer ontevreden over de smaak. Ik heb een halve serving getest.
Kan ik deze ruilen voor een andere smaak?

Voor het proeven hebben we de Variety Packs. Daarmee voorkom je dat je een smaak niet lekker vindt, al hebben we 100% lekkerste smaken in Micellar Casein. Zoals je kunt begrijpen kunnen we geopende producten helaas niet terug nemen. Wel wil ik je een Gratis Variety Pack toesturen zodat je gratis je favoriete smaak kunt bepalen:)

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:51 ----------

palmtje ligt niet aan body en fitshop ik heb tot nu toe elke keer binnen een dag me levering gehad soms zelf na 22:00 besteld en dag erna gehad dus miss is het de schuld van tnt en niet van b&fshop

gister casein besteld vandaag binnen alleen heb een typ foutje op het etiket ontdekt

de waardes van 100g en 25g komen niet overeen bij waarde per 100g staat 6,5g koolhydraten en bij 25 wat dus 1/4 deel is staat 0,5g koolhydraten welke klopt?

verder goede en snelle service. vraagje hoe lang zal de ideal body nog voor de introductie prijs verkrijgbaar zijn?

Ideal Body;
Is nu bijna op maar komt ook deze of aankomende week weer binnen. We hebben de totale voorraad in een paar weken verkocht voor de prijs dus die handhaven we nog wel:)

Etiket;
Ga ik checken. Dank je:)

Moet eerst eens leren lezen, er staat klote TNT en wie zijn schuld het is doet er niet toe er staat 5 garanties op de website en dat kunnen ze laatste tijd niet altijd garanderen wie zijn schuld het ook is.
Verder ben ik heel tevreden van de produkten van B&F ik bestel er maandelijks al mijn supps.

Voor het proeven hebben we de Variety Packs. Daarmee voorkom je dat je een smaak niet lekker vindt, al hebben we 100% lekkerste smaken in Micellar Casein. Zoals je kunt begrijpen kunnen we geopende producten helaas niet terug nemen. Wel wil ik je een Gratis Variety Pack toesturen zodat je gratis je favoriete smaak kunt bepalen:)

Dat zou ik zeker waarderen, de "15 Variety Sachets Pack" zou eigenlijk al worden meegezonden met de bestelling, maar deze waren jullie helaas vergeten.

Bedankt voor de snelle en klantvriendelijke hulp! :)

Hey B&F

Net wat besteld, ref: 438880

Ben vergeten erbij te zetten maar zou graag als sample vanille en berry blast willen! De enige die ik nog niet heb kunnen proeven. Anders chocola ofzo, geen grandma pie meer pls:D

Dat zou ik zeker waarderen, de "15 Variety Sachets Pack" zou eigenlijk al worden meegezonden met de bestelling, maar deze waren jullie helaas vergeten.

Bedankt voor de snelle en klantvriendelijke hulp! :)

Super! Regel ik direct voor je:)

extrra sampling oid zou op prijs worden gesteld(A)

Referentie: 438900
Betaalmethode: iDeal
Factuur: Klik hier

Hey B&F

Net wat besteld, ref: 438880

Ben vergeten erbij te zetten maar zou graag als sample vanille en berry blast willen! De enige die ik nog niet heb kunnen proeven. Anders chocola ofzo, geen grandma pie meer pls:D

Weet niet of het nog kan maar ik geef het door:)

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 17:09 ----------

extrra sampling oid zou op prijs worden gesteld(A)

Referentie: 438900
Betaalmethode: iDeal
Factuur: Klik hier

Dank je, voor de bestelling:)

best een domme vraag al zeg ik het zelf; maar zijn er lean gain samples verkrijgbaar?

Ilco: Dit is ons niet bekend. Ik durf er ook niet een uitspraak over te doen.

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 15:56 ----------

Oke nou het lijkt me toch wel belangrijk aangezien er in geen enkel ander supplement dimethylPHENYLamine zit, en dat dit in elk geval niet is wat de mensen verwachten te kopen. Maar goed, jullie kunnen er ook weinig aan doen natuurlijk. Nu maar wachten op de klachten :D

net de ice coffee smaak geproefd, man die is LEKKER!!!
wat water 12ijsblokjes en je krijgt een zaaalige cappucinomilkshake
vond het 1st jammer dat er 4 ice coffees bij de levering zaten (had die laten ruilen ipv een shaker) en wou al de nieuwe smaken eens proberen maar nu kan ik ermee leven :p

Laatst bewerkt:
Bodyenfitshop zouden jullie kunnen kijken of jullie deze producten in het assortiment kunnen nemen?

- Ellagic Acid (Zit bijvoorbeeld in Reversitol V2, alleen gelieve als standalone product)
- Mangosteen
- Phosphatidylserine
- Mucuna Puriens ( Jaja, ik weet het ze doen er moeilijk over, alleen het slaat nergens op dat je wel Activate Xtreme en Cellucor C4 mag invoeren waar ook Mucuna in zit, maar geen Mucuna zelf.... )
- Vinpocetine (Dit hebben jullie nu alleen in jullie Pre-Workout Pill, als het kan als standalone, 2 of 5mg)

Alvast bedankt als hier naar gekeken kan worden!

Trouwens, Ultra Micronized BCAA Yummy Pear is zeker yummy! Alleen echt super goed oplossen doet het nog steeds niet echt, maar al een stuk beter dan m'n vorige bcaa's :D

al iets over bekend?

best een domme vraag al zeg ik het zelf; maar zijn er lean gain samples verkrijgbaar?

Nee. :cool: Zou eigenlijk wel moeten maar we zijn al een tijdje bezig aan een nieuwe versie. Hiervan krijgen we wel samples maar dit zal nog wel 8 weken duren:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven