Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er iemand al een nutritional info plaatje gevonden van zowel Epic als Pro Fusion van Dedicated?
Want de info op bodyenfitshop laat toch weer te wensen over...

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:34 ----------

En iemand al ervaringen met Soul Ripper van Olimp?
Die is ook nieuw binnen zie ik :-)

De ingredienten van Fusion Pro staan wel degelijk op de site:) klik

Ik zorg dat het label van Epic er uiterlijk maandag op staat (zit nu niet op kantoor):cool:

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:54 ----------

@ocay90 ; ik heb niet zoveel geluk als jou , ik heb gisteren avond om 6u besteld en nog altijd niks binnen.

In ieder geval direct verzonden:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:56 ----------

aangezien jij in belgie woont gaat dit wel langer duren. ik doe via bankoverschrijving, en ik tel altijd 5 werkdagen.

Naar BE wil inderdaad nog wel eens langer nemen, al zou het 24u moeten zijn:cool:

Ok, final question want ik zaag jullie oren eraf hier ;)

Als ik magnificent om de dag neem ga ik dan eigenlijk enig voordeel krijgen van de crea die erin zit of blijft diit een klein boostje ?

Ik zie dat jullie Orange triad hebben wat beter als Adam wordt gereviewd, alleen is deze weer gigantisch hoog gedoseerd, ipv de 6 pillen zouden 2 pillen (1 in de ochtend en 1 voor het slapen) toch moeten volstaan voor een gezonde tiener?

Omega 3 caps van Now Foods 1cap per dag?

Laatst bewerkt:
@BodyenFiTshop : Jep , spullen zijn binnen !!! wat ben ik toch telkens blij als ik die doos open moet maken :p , Dexaprine en Creatine is binnen. Nu binne paar dag ook de Whey halen.
Maar hoe bevalt de Bananenwhey mensen ?? ik ben van plan om deze te bestellen.

@BodyenFiTshop : Jep , spullen zijn binnen !!! wat ben ik toch telkens blij als ik die doos open moet maken :p , Dexaprine en Creatine is binnen. Nu binne paar dag ook de Whey halen.

Bananen Whey Perfection is hemels met wat melk en kwark, echt zoals een milkshake!

Ok, final question want ik zaag jullie oren eraf hier ;)

Als ik magnificent om de dag neem ga ik dan eigenlijk enig voordeel krijgen van de crea die erin zit of blijft diit een klein boostje ?

Ik zie dat jullie Orange triad hebben wat beter als Adam wordt gereviewd, alleen is deze weer gigantisch hoog gedoseerd, ipv de 6 pillen zouden 2 pillen (1 in de ochtend en 1 voor het slapen) toch moeten volstaan voor een gezonde tiener?

Omega 3 caps van Now Foods 1cap per dag?

Het Post workout voordeel blijft altijd. Wil je daarnaast max profiteren van creatine dan elke dag nemen. Hoeveel het meer/minder effect, is lastig aan te geven. 2 pillen is voor een gezonde tiener een prima aanvulling.:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 14:13 ----------

De smaak Banaan is het meest verkocht. Dus dat zit zeker goed:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 14:14 ----------

Bananen Whey Perfection is hemels met wat melk en kwark, echt zoals een milkshake!

Top! Thanks:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 14:14 ----------

Geen zorgen :-) Ze bezorgen vandaag geloof ik tot 5 uur ofzo!

Ja, tot 17.00 inderdaad op zaterdag!:)

Referentie nummer: 441922
Zou het mogelijk zijn om een shakebeker extra mee te sturen? heb het nog eens bij de opmerkingen gezet omdat mijn bekers ENORM aan het lekken zijn, thanks!

Mijn pot Maximize V2 is helemaal geklontert. Hij is al wel een langere tijd open gezien ik steeds halve dosering neem. Kan ik het eigenlijk nog gebruiken door de klonters en brokken?

Gisteren aangegeven bij me bestelling dat ik nog wat samples kreeg van de vorige bestelling. nou dat heb ik geweten ook!

Thanks B&F voor het mooie pakketje samples!!!!!:D

Isolaat perfection White Chocolate

=

15is5e.png

Referentie nummer: 441922
Zou het mogelijk zijn om een shakebeker extra mee te sturen? heb het nog eens bij de opmerkingen gezet omdat mijn bekers ENORM aan het lekken zijn, thanks!

Dank je, voor de order!:) Als het bij opmerkingen staat dat zullen ze het meenemen.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:57 ----------

Gisteren aangegeven bij me bestelling dat ik nog wat samples kreeg van de vorige bestelling. nou dat heb ik geweten ook!

Thanks B&F voor het mooie pakketje samples!!!!!:D

Graag gedaan:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:58 ----------

Mijn pot Maximize V2 is helemaal geklontert. Hij is al wel een langere tijd open gezien ik steeds halve dosering neem. Kan ik het eigenlijk nog gebruiken door de klonters en brokken?

Gewoon even losmaken inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:59 ----------

De ingredienten van Fusion Pro staan wel degelijk op de site:) klik

--> Hoe groot is een serving dan?

Ik zorg dat het label van Epic er uiterlijk maandag op staat (zit nu niet op kantoor):cool:

--> Heel goed :-)

ahum:D inderdaad niet echt duidelijk. Zet ik maandag meteen even iemand op:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:59 ----------

Isolaat perfection White Chocolate

=

15is5e.png

Thanks!!!:D

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 17:00 ----------

[/SPOILER]

Heb je cookies and cream al geprobeerd? Zou deze anders vnvnd bestellen :)

We hebben teveel lekkere smaken:D Serieus, de Cookies is ook echt fantastisch. Moeilijk kiezen:)

NR1 is ook heerlijk maandag begin ik hier een logje over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven