XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heyy , na paar maanden wouw ik weer iets bijbestellen.Ging tot nu toe altijd vlotjes en altijd op thuis aan huis,en wanneer ik niet thuis was zette ze mijn spullen in de tuinhuisje wat Top was :) maar bestelling wat ik woensdag heb gedaan is vandaag nog altijd niet aangekomen.
Wat kan de oorzaak zijn?
Ref: 438968

Ik doe juist moeilijk want ik zeg naturel niet :p
Niet dat het slecht is, maar heeft geen smaak:o:D

Het lekkerst vind ik afwisseling. 1 smaak steekt tegen na een tijdje als je pot hebt van 4,5kg. Met afwisseling blijven ze allen lekker:)
idd, that's true ;) of soms durf ik wel eens mengen met overschotjes van andere potten hehe :rolleyes: ook goeie oplossing :p

Mijn probleem is opgelost :) Thanks voor de zoveelste keer ,

Nr.1 + magnificent heeft zowat alles wat je nodig hebt als ik het goed begrijp.
Maakt gebruik van beide producten creatine niet overbodig (tenzij op rustdagen)?

Hey B&F zouden jullie een suggestie kunnen doen voor een
Post-Wo zonder creatine
een ijzer-vrije multivit
en een Omega3/6 complex?

Als post-workout eet ik nu gewoon een banaan en een whey shake met water wat natuurlijk wat beter kan.

Is als Carbloader het zo dat MaltoDextrine<Dextrose<maxy waize<Vitargo of hebben deze allen een ietwat andere opnamesnelheid /kwaliteit? En hebben de ietwat 'chiquere' ingrdiënten als Glutamine, Arginine e.d. zoveel meer nut?

Denk persoonlijk aan 40g Carbs na de training + 30g whey (met wat handige extra's zoals de hierboven vermelde fancy extra's?)

Wat raden jullie me aan?

Thx !

Iemand ervaring met witte chocola whey? Nutella beviel me niet zo..
Anders neem ik weer koffie die is sowieso goed

referentienummer: 439668

Snap dat jullie er ook verveeld mee zitten, waarschijnlijk betalen
jullie extra om de pakketjes zo snel te laten leveren.

We betalen in ieder geval voldoende aan Postnl inderdaad. Dan is dit soort dingen heel vervelend. Ik kan er nu helaas ook niks aan veranderen. Ik ga wel maandag klagen bij onze accountmanager hierover. :cool:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:46 ----------

Heyy , na paar maanden wouw ik weer iets bijbestellen.Ging tot nu toe altijd vlotjes en altijd op thuis aan huis,en wanneer ik niet thuis was zette ze mijn spullen in de tuinhuisje wat Top was :) maar bestelling wat ik woensdag heb gedaan is vandaag nog altijd niet aangekomen.
Wat kan de oorzaak zijn?
Ref: 438968

Ik denk dat ze het alleen persoonlijk willen afgeven en je niet thuis bent geweest. Check anders de trace even die je hebt gehad via email (zit zelf nu niet op kantoor) Ik kan maandag voor je bellen. Laat het mij dan even weten:)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:46 ----------

Mijn probleem is opgelost :) Thanks voor de zoveelste keer ,

Ok, TOP!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:48 ----------

Nr.1 + magnificent heeft zowat alles wat je nodig hebt als ik het goed begrijp.
Maakt gebruik van beide producten creatine niet overbodig (tenzij op rustdagen)?

Bevatten zeker voldoende creatine:) als je economisch wilt werken dan neem je Nr1 en Magnificent op trainingsdagen en dan op rustdagen enkel mono:)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:48 ----------

Was in de war, bedoelde die 1,3 dy...... Dat is wel recent verboden door die V&W autoriteit?

Nee, 1,3 is niet verboden in de EU:)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:53 ----------

Hey B&F zouden jullie een suggestie kunnen doen voor een
Post-Wo zonder creatine
een ijzer-vrije multivit
en een Omega3/6 complex?

Als post-workout eet ik nu gewoon een banaan en een whey shake met water wat natuurlijk wat beter kan.

Is als Carbloader het zo dat MaltoDextrine<Dextrose<maxy waize<Vitargo of hebben deze allen een ietwat andere opnamesnelheid /kwaliteit? En hebben de ietwat 'chiquere' ingrdiënten als Glutamine, Arginine e.d. zoveel meer nut?

Denk persoonlijk aan 40g Carbs na de training + 30g whey (met wat handige extra's zoals de hierboven vermelde fancy extra's?)

Wat raden jullie me aan?

Thx !

Ligt er een beetje aan. Het makkelijkst en ook kwalitatief heel goed is de Magnificent na de training en dan 20 minuten later de Whey Perfection. Hiermee pak je wel een stukje meerwaarde. Daarnaast zijn de Omega's van NOW altijd kwalitatief een goede keuze. Bij ons ook de bestsellers. Qua multi heb je met de Adam een goede keuze.:)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 19:54 ----------

Iemand ervaring met witte chocola whey? Nutella beviel me niet zo..
Anders neem ik weer koffie die is sowieso goed

Zijn erg specifieke smaken. In het review topic staan een aantal heel positieve reacties en we hebben nog niemand horen klagen:D maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij de White Chocolate ook heel lekker vindt:)

Laatst bewerkt:
Ik heb net mijn bestelling geplaatst maar ik heb er bij gezet dat ik graag als sample straciatella wil.. Is dat mogelijk?? De rest van de smaken ken ik al.. Dit is mijn referentienummer: 441494

Ik heb net mijn bestelling geplaatst maar ik heb er bij gezet dat ik graag als sample straciatella wil.. Is dat mogelijk?? De rest van de smaken ken ik al.. Dit is mijn referentienummer: 441494

Allereerst bedankt voor de order! Ik zit nu zelf niet op kantoor dus ik weet niet welke smaken ze daar nu beschikbaar hebben. als het mogelijk is dan zullen ze het willen doen:) Thanks!

Verdikkie wilde net whey perfection en oats bestellen doet rabobank mobielbankieren het niet.

[/COLOR]

Ligt er een beetje aan. Het makkelijkst en ook kwalitatief heel goed is de Magnificent na de training en dan 20 minuten later de Whey Perfection. Hiermee pak je wel een stukje meerwaarde. Daarnaast zijn de Omega's van NOW altijd kwalitatief een goede keuze. Bij ons ook de bestsellers. Qua multi heb je met de Adam een goede keuze.:)

En door de crea die erin zit is er geen mogelijk dat ik vocht ga vasthouden he? gebeurt alleen bij mono toch?

En welke omge3 is nu het beste van Now,ik zie er veel te veel staan en heb de raarste reviews gelezen ;)
allezins al bedankt!

Verdikkie wilde net whey perfection en oats bestellen doet rabobank mobielbankieren het niet.

Dat is vervelend. Zullen ze denk ik snel oplossen. (Heb net ING getest, werkt wel) ligt dan puur bij de Rabobank) je kunt ook even Afterpay of zo pakken anders:) Heb je het morgen thuis:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 21:33 ----------

[/COLOR]

En door de crea die erin zit is er geen mogelijk dat ik vocht ga vasthouden he? gebeurt alleen bij mono toch?

En welke omge3 is nu het beste van Now,ik zie er veel te veel staan en heb de raarste reviews gelezen ;)
allezins al bedankt!

Kan altijd iets maar dat is echt persoonlijk. De Omega's:)

Me grote pc kast maar aangezet en betaald :) ref 441622 hopelijk morgen binnen

B&F, een tijd geleden had ik het over de creatine van Beast Sports Nut. (creature), die zou opnieuw besteld worden maar daar heb ik nooit meer iets over gehoord. Is er daar nog nieuws over?

Bedank B&F, snelle top service voor me bestelling van gisteren avond! Heb net ook eerste isolaat perfection C&C geprobeerd, smaakt fantastisch :)!

Hey, verkopen jullie geen PAM cooking spray meer? Ik wilde er net eentje gaan bestellen.

Ik heb de pam inderdaad ook niet zien staan.

Afslank eiwit choco bounty vind ik een stuk minder dan isolaat choco bounty, toch nog wel lekker.

Kokos whey vond ik heerlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven