jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net voor mij en een maat Micellar caseine en jack 3d besteld. referentie nummer: 441724
We zouden graag wat samples van de nieuwe smaken ontvangen van de micellar caseine!
Hopelijk kunnen jullie die erbij doen![]()

Me grote pc kast maar aangezet en betaaldref 441622 hopelijk morgen binnen

B&F, een tijd geleden had ik het over de creatine van Beast Sports Nut. (creature), die zou opnieuw besteld worden maar daar heb ik nooit meer iets over gehoord. Is er daar nog nieuws over?

Bedank B&F, snelle top service voor me bestelling van gisteren avond! Heb net ook eerste isolaat perfection C&C geprobeerd, smaakt fantastisch!

Afslank eiwit choco bounty vind ik een stuk minder dan isolaat choco bounty, toch nog wel lekker.
Kokos whey vond ik heerlijk.

Ja het is af en toe echt smaken uitproberen maar dan kom je er wel achter welke echt lekker zijn en welke je kan gebruiken als afwisseling.

Beste Body en fit ligt jullie site plat ofzo? ik kom zowel met me laptop, werkcomputer als me Iphone niet op jullie site... rare shizzel
En wat geen PAM-spray meer![]()
(misschien een storing in je verbinding) Nee, daar balen we ook van. We doen er alles aan om de PAM weer binnen te krijgen.Net voor mij en een maat Micellar caseine en jack 3d besteld. referentie nummer: 441724
We zouden graag wat samples van de nieuwe smaken ontvangen van de micellar caseine!
Hopelijk kunnen jullie die erbij doen![]()

Geen probleem, zie mijn pakket vandaag wel verschijnen
Wanneer wordt er bekendgemaakt wie die facebookactie gewonnen heeft? Waar je al die producten moest raden?

Gisteren heb ik mijn pot Micellar caseine ontvangen smaakt lekker.Mooi romig![]()
Altijd lekker nog zo'n heerlijke Micellar Perfection shake op het einde van de avond!Het is geen probleem dat je bvb magnificent om de dag neemt ivm de creatine?
En loadfases e.d. zijn volledig achterhaald toch?
Dus 5g crea om de dag kan geen kwaad?

Laat het me even weten hoe het gegaan is, anders neem ik ff contact op met de postnl.
Ralf

)Welke smaken bevat de Micellar Casein Perfecten Sample Pack?
Ik zie dat deze beschikbaar is in 10 smaken, maar het wordt geleverd in 2x6 smaken.

Gisteren heb ik mijn pot Micellar caseine ontvangen smaakt lekker.Mooi romig![]()
Gisteren 22:03 besteld en nu net binnen!!!!!
HULDE VOOR BODYENFITSHOP!!!GEWELDIG !!

@ocay90 ; ik heb niet zoveel geluk als jou , ik heb gisteren avond om 6u besteld en nog altijd niks binnen.