Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is af en toe echt smaken uitproberen maar dan kom je er wel achter welke echt lekker zijn en welke je kan gebruiken als afwisseling.

Beste Body en fit ligt jullie site plat ofzo? ik kom zowel met me laptop, werkcomputer als me Iphone niet op jullie site... rare shizzel

En wat geen PAM-spray meer :eek:

Net voor mij en een maat Micellar caseine en jack 3d besteld. referentie nummer: 441724
We zouden graag wat samples van de nieuwe smaken ontvangen van de micellar caseine!
Hopelijk kunnen jullie die erbij doen :)

Geen probleem, zie mijn pakket vandaag wel verschijnen :D

Wanneer wordt er bekendgemaakt wie die facebookactie gewonnen heeft? Waar je al die producten moest raden?

Net voor mij en een maat Micellar caseine en jack 3d besteld. referentie nummer: 441724
We zouden graag wat samples van de nieuwe smaken ontvangen van de micellar caseine!

Gisteren heb ik mijn pot Micellar caseine ontvangen smaakt lekker.Mooi romig;)

Me grote pc kast maar aangezet en betaald :) ref 441622 hopelijk morgen binnen

Ja, dank je voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:27 ----------

B&F, een tijd geleden had ik het over de creatine van Beast Sports Nut. (creature), die zou opnieuw besteld worden maar daar heb ik nooit meer iets over gehoord. Is er daar nog nieuws over?

Ik zit nu niet op kantoor maar er staat mij wel iets van bij inderdaad. Ik kijk maandag even in de lopende orders vanuit de US. Herinner mij even als je wilt:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:28 ----------

Bedank B&F, snelle top service voor me bestelling van gisteren avond! Heb net ook eerste isolaat perfection C&C geprobeerd, smaakt fantastisch :)!

Isolaat Perfection is in heel korte tijd veruit de meest gevraagde Iso Whey. Qua smaak, kwaliteit, structuur onverslaanbaar momenteel. Dank je, voor het compliment!:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:29 ----------

Ik heb de pam inderdaad ook niet zien staan.

Klopt, gaat helaas ook nog wel even duren.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:30 ----------

Afslank eiwit choco bounty vind ik een stuk minder dan isolaat choco bounty, toch nog wel lekker.

Kokos whey vond ik heerlijk.

De eigenschappen van de eiwitten zijn anders inderdaad waardoor het inderdaad ook verschillend ervaren wordt. De stracciatella vind ik persoonlijk heel goed uitkomen op de Afslank Eiwit:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:32 ----------

Ja het is af en toe echt smaken uitproberen maar dan kom je er wel achter welke echt lekker zijn en welke je kan gebruiken als afwisseling.

Helemaal mee eens. We hebben momenteel echt heerlijke nieuwe smaken voor de Afslank Eiwitten. De stracciatella, coconut ice en frozen cappuccino zijn onvoorstelbaar lekker. Gisteren de Frozen Cappuccino nog genomen, niet een smaak waar je direct aan denkt. Echt genieten:zuip:

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:33 ----------

Beste Body en fit ligt jullie site plat ofzo? ik kom zowel met me laptop, werkcomputer als me Iphone niet op jullie site... rare shizzel

En wat geen PAM-spray meer :eek:

De site werkt perfect:) (misschien een storing in je verbinding) Nee, daar balen we ook van. We doen er alles aan om de PAM weer binnen te krijgen.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:34 ----------

Dank je, voor de order. Als je het bij opmerkingen hebt gezet dan zullen ze dit zeker willen doen wanneer mogelijk.:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:35 ----------

Geen probleem, zie mijn pakket vandaag wel verschijnen :D

Wanneer wordt er bekendgemaakt wie die facebookactie gewonnen heeft? Waar je al die producten moest raden?

Ok, dank voor je begrip.:)

Facebook
Dat is Ralf zijn afdeling. Hij is er maandag weer. Help hem dan maar even herinneren:)

Het is geen probleem dat je bvb magnificent om de dag neemt ivm de creatine?
En loadfases e.d. zijn volledig achterhaald toch?

Dus 5g crea om de dag kan geen kwaad?

Het is geen probleem dat je bvb magnificent om de dag neemt ivm de creatine?
En loadfases e.d. zijn volledig achterhaald toch?

Dus 5g crea om de dag kan geen kwaad?

Nee, het is geen probleem. Als je volledig van de werking van creatine wilt profiteren is het wel zaak het dagelijks te nemen. Laadfase hoeft inderdaad niet, klopt:)

Welke smaken bevat de Micellar Casein Perfecten Sample Pack?
Ik zie dat deze beschikbaar is in 10 smaken, maar het wordt geleverd in 2x6 smaken.

Ik denk zelf dat het gewoon een pack is met 2x5 smaken en dan in allebei 1 dubbel maar ik kan het ook fout hebben.

Hoi B&F
Ik heb even een vraagje als er zo een nieuwe smaak van jullie op de markt komt zijn er dan
soms eens samples te verkrijgen ? als dit zo mocht zijn , hoe kun je deze verkrijgen?

Momenteel heb ik al enkele gedronken en vind ze lekker maar er zijn ZOVEEL smaken! dat het soms wel moeillijk wordt om te kiezen ! :D

PS: BERRY BLAST NOOIT UIT DE HANDEL HANDEL HALEN ! ( of ik wordt boos :p )

Welke smaken bevat de Micellar Casein Perfecten Sample Pack?
Ik zie dat deze beschikbaar is in 10 smaken, maar het wordt geleverd in 2x6 smaken.

Vanilla Milkshake
Banana Milkshake
Berry Blast
Cookies & Cream
Strawberry Milkshake
Chocolate Milkshake

De nieuwe smaken zitten er nog niet in.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 10:49 ----------

Top! Dank voor je reactie:)

Gisteren 22:03 besteld en nu net binnen!!!!!

HULDE VOOR BODYENFITSHOP!!! :D GEWELDIG !!

Heeft er iemand al een nutritional info plaatje gevonden van zowel Epic als Pro Fusion van Dedicated?
Want de info op bodyenfitshop laat toch weer te wensen over...

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:34 ----------

En iemand al ervaringen met Soul Ripper van Olimp?
Die is ook nieuw binnen zie ik :-)

@ocay90 ; ik heb niet zoveel geluk als jou , ik heb gisteren avond om 6u besteld en nog altijd niks binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven