MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel heb ik Fruit Punch goed te doen ik vind het zelfs lekker en maar 1 per dag nodig dus je kan er toch mooi 6 wkn mee vooruit.;)

over het algemeen is fruit puch goed te doen. Klopt is wel beter je hebt er maar 1 van nodig dus dan valt de lemon bubbelgum nog wel mee:)

NR1 is ook heerlijk maandag begin ik hier een logje over.

Super! Gaan we zeker volgen!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 18:27 ----------

[/COLOR]
ahum:D inderdaad niet echt duidelijk. Zet ik maandag meteen even iemand op:)

:-)

Ik had het nog niet gezien. Ik kijk anders zelf wel op de verpakking en zet het er dan bij.:cool:

Ben inmiddels ook aan mijn 3e pot begonnen. Bubblegum is goed te doen er zijn vele smeriger goedjes.

Aangezien de goeie service, dit maal een grotere bestelling gedaan :)

Referentienummer: 442124

Ik heb ook een mail gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl met een verzoek.

Pakketjes afgelopen middag ontvangen
wederom netjes verpakt, binnen dag geleverd en
extra topservice gehad! Voorlopig heb ik nog een dikke voorraad, En daarna 100% zeker weer hier bestellen

Vrijdag avond (wel na 10 uur) bestelling geplaatst, staat in track&trace dat het dinsdag geleverd wordt. Me confused ???

Aangezien de goeie service, dit maal een grotere bestelling gedaan :)

Referentienummer: 442124

Ik heb ook een mail gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl met een verzoek.

Dank je, voor de bestelling! Zit nu niet op kantoor dus de info@ kan ik niet checken maar dat komt wel goed vandaag:)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 07:38 ----------

Pakketjes afgelopen middag ontvangen
wederom netjes verpakt, binnen dag geleverd en
extra topservice gehad! Voorlopig heb ik nog een dikke voorraad, En daarna 100% zeker weer hier bestellen

Dank je!!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 07:39 ----------

Vrijdag avond (wel na 10 uur) bestelling geplaatst, staat in track&trace dat het dinsdag geleverd wordt. Me confused ???

Je bestelling is zaterdag direct bij ons verwerkt. De disributie van Postnl is echter pas maandag, dinsdag in huis dan. Sneller kan dan niet:cool:

Epic is dat ook een pre workout booster achtig supplement?
Want er staat bij gebruik dat je het op rustdagen 's ochtends en 's avonds moet gebruiken en dan slaap je denk ik niet meer :P

Epic is dat ook een pre workout booster achtig supplement?
Want er staat bij gebruik dat je het op rustdagen 's ochtends en 's avonds moet gebruiken en dan slaap je denk ik niet meer :P

Jawel, het bevat geen stimulanten:) (caffeine ed)

Zijn erg specifieke smaken. In het review topic staan een aantal heel positieve reacties en we hebben nog niemand horen klagen:D maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij de White Chocolate ook heel lekker vindt:)

Hij is lekker hoor!! Deze smaak gaat zeker niet vervelen! Thnx weer voor de geweldige service!

Nog geen tijd gehad om te reageren, maar wat een topservice weer! Ga zo door body&fit :thumbs:

Hoi Body & Fitshop,

wederom bestelling geplaatst ( Referentie nummer: 442415 )

Is het mogelijk op ipv 2de kado shakebeker, wat isolaat perfection staaltjes mee te geven? Vorige keer was ik te laat dus hoop ik bij deze op tijd te zijn :-)

alvast bedankt!

b&fshop, zou Intimidate! iets voor mij doen gezien mijn leeftijd? een bijdrage aan het verbranden van wat buikvet en een verhoogde libido klinkt aantrekkelijk, maar hoor vaak van mensen dat een testbooster weinig voor mij zou doen op mijn leeftijd en zelfs acne tot gevolg zou hebben, wat vinden jullie ? zat btw te denken het te combineren met
TT-33
alvast bedankt!

Jawel, het bevat geen stimulanten:) (caffeine ed)

Oke beter. Dus eigenlijk meer gewoon een speciale creatine blend + toevoeging.
Hoeveel gaat hij kosten na de introductie prijs eigenlijk? Toch geen 44.90 he?
Dat zou ik persoonlijk te duur vinden om het langdurig te gebruiken ;)

Hallo B&F

Ik heb op 18-05 een bestelling gedaan van het product boswellia extract (now)
Ik had toen niet binnen gekregen en jullie vertelde me dat jullie het pas over 2 weken weer op voorraad hadden.

Nou zijn die 2 weken voorbij en ben benieuwd of ik de boswellia nog krijg... :)

Welk zijn de beste bars? Zoek een gezonde vervanger voor mijn verslaving aan snickers :)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 01:11 ----------

Komen die pro shakers terug?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven