XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://bodyenfitshop.nl/merk/cytosport

Farbod Nasseri v. CytoSport, Inc., Case No. BC439181

A lawsuit is pending in the Los Angeles Superior Court that may affect your rights. The plaintiffs in this lawsuit claim that that CytoSport did not adequately inform consumers that certain products, including Muscle Milk® and Monster Milk®, allegedly contained lead, cadmium, and/or arsenic. CytoSport vigorously denies these claims, responding that trace amounts of metals are found in the environment and in many agricultural products, and that the products are safe, as confirmed by independent testing by accredited third parties. Plaintiffs’ Complaint does not allege that CytoSport violated the Food, Drug and Cosmetics Act. The Court did not rule in favor of plaintiffs or CytoSport. Instead, the parties agreed to a settlement to avoid the expense and risks of continuing the lawsuits.
http://www.cytosportclassactionsettlement.com/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je enig idee welke ingredienten het zijn die niet goed oplossen?

Je merkt heel erg de WMS dat is altijd zo. Daarnaast de Karbolyn is korrelig, bcaa, creatine..:)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:16 ----------

Whey Perfection Sweet Appel was niet te pruimen nu de White Chocolade en ik ben verslaafd :D.

Eenmaal aan de Whey Perfection..altijd:D Het is bijna een lifestyle aan het worden!:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:16 ----------

Hey B&F, hebben jullie een idee of ref.nr. 439123 morgen geleverd zal worden, omwille de vertraging van post wat ik hier lees?
Groeten :)

Ja, voor zover ik kan zien wel.:)

Normaal gezien gebruik ik altijd mijn supps van Universal omdat ik daar goede ervaringen mee heb qua doseringen.. Maar om eerlijk te zijn is het wel duur om altijd van Universal in te komen want in één maand is elke pot dan ook weer uit.. Kom ik aan 100€ uit per maand alleen aan dat.. Zou je eens willen kijken wat er overeen komt qua ingrendienten omdat ik de Animal pump zeker een topper vindt.. Ook zoek ik voor de vits en omega van Universal een ander alternatief!

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-bodybuilding/universal/animal-pak
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/universal/animal-pump
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/universal/animal-omega

De Opti-Men is nu mooi scherp in prijs inderdaad. Qua Omega zou ik voor Now Foods gaan. Animal Pump is NO en Creatine. Dan heb je met Nr1 een betere koop.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:39 ----------

Eens!:)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:39 ----------

Ik heb afgelopen vrijdag besteld, en het werd netjes zaterdag geleverd.. Ik denk dat het misschien wel eens de uitzonderingen zouden kunnen zijn die je hier leest.. :tanden:

Ja, wij verwerken en verzenden direct:)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:41 ----------

hey, ik heb een vraag over de multivits.
ik heb eigelijk gewoon een simpele goed geprijsde mutlivit nodig die ik eigelijk maar 1x per dag hoef te gebruiken. nu lijkt me de opti men de meest voordelige alleen twijfel ik nu over de bodybuilding vitamin pack. die is qua prijs duurder maar als ik het goed begrijp ook een stuk beter? is dit nu echt een voordeel of kan ik beter voor de opti men/en andere gaan?

Vitamin Pack is hoger in dosering en ook meer volledig, ook Omega's e.d. Op zich kun je het echter met Opti-men ook prima af. Scheelt wel een stuk in prijs. Opti-Men is gewoon een topper:)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:44 ----------

Daar zou ik de batches van moeten zien op te vragen. Volgens mij gaat het hier om iets van al even geleden. Maar ik zal vragen dit morgen uit te zoeken.

Ik heb ooit in de tijd eens het product Star van jullie huismerk geprobeert maar had helemaal geen zo één effect als ik met Universal Animal pump had.. Ik wil gewoon evenveel vits binnenkrijgen als ongeveer in de Animal pack zitten.. Qua omega's ben ik van plan hoog te doseren in de toekomst dus heb je enige suggestie welke Omega ik dan zou nemen? Verder contacteer ik Ilco wil ivm mijn bestelling x

Ik heb ooit in de tijd eens het product Star van jullie huismerk geprobeert maar had helemaal geen zo één effect als ik met Universal Animal pump had.. Ik wil gewoon evenveel vits binnenkrijgen als ongeveer in de Animal pack zitten.. Qua omega's ben ik van plan hoog te doseren in de toekomst dus heb je enige suggestie welke Omega ik dan zou nemen? Verder contacteer ik Ilco wil ivm mijn bestelling x
Als je nog iets voor de pomp zoekt, kan je agmatine eens proberen?

Bestelling 444006 geplaatst, maar kan mezelf niet van het idee brengen dat ik misschien geen 3e kado heb aangegeven. Moest dat het geval zijn dan wil ik een t-shirt.

Hallo, wegens de prettige klantenservice ben ik van plan om weer bij deze winkel te bestellen. Zou iemand me advies kunnen geven over het volgende?

- Multi Vit
Is daily vits aan te raden voor iemand die geen vis, weinig vlees en niet elke dag genoeg groente binnen krijgt?

- Creatine
Ik heb gelezen dat creapure een goede keus is voor iemand die begint met het gebruik van creatine (deze kan ik trouwens het beste innemen met vruchtensap of i.d., maar ook in mijn shake met 2 toegevoegde suikerklontjes?). Fight Factor beweert anderhalf keer zo goed te zijn en geeft tevens een feel good feeling etc. Is het echt beter of gewoon bullshit?

Alvast bedankt!

Zo Nr1 getest en mijn logje is bezig elke dag updates en over 6wkn het eindresultaat.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 22:24 ----------

Hallo, wegens de prettige klantenservice ben ik van plan om weer bij deze winkel te bestellen. Zou iemand me advies kunnen geven over het volgende?

- Multi Vit
Is daily vits aan te raden voor iemand die geen vis, weinig vlees en niet elke dag genoeg groente binnen krijgt?

- Creatine
Ik heb gelezen dat creapure een goede keus is voor iemand die begint met het gebruik van creatine (deze kan ik trouwens het beste innemen met vruchtensap of i.d., maar ook in mijn shake met 2 toegevoegde suikerklontjes?). Fight Factor beweert anderhalf keer zo goed te zijn en geeft tevens een feel good feeling etc. Is het echt beter of gewoon bullshit?

Alvast bedankt!

Daily Vits zijn altijd goed om te nemen is een goede aanvulling.
Creapure is inderdaad de beste keuze die je kan maken voor jezelf.En die kun je innemen met vruchtensap water met je shake wat jij wilt.

Ik ben eigenlijk fan van b&f creatine orotate en had me bestelling optijd binnen, whey stracciatella is heerlijk.

@bf ik had van Ilco samples gehad van nutrabolics hyperwhey en die was echt lekker wanneer komt deze weer terug?

bestelling gedaan en betaald Ref nr 444111.
Isolaat perfection aardbei (waar is de strawberry sensation gebleven)
Ben ook benieuwd naar de nieuwe smaken misschien wat samples!?
Dan heb ik ook die ultra fine oats besteld wanneer kan ik die het beste nemen en met wat kan ik dat het beste mixen!? na de training!? shake met oats ipv dextrose!?

Alsnog Omega-3 van Now Foods. Dan zul je wat een hogere dosering moeten nemen:rolleyes:
Bestelling 444006 geplaatst, maar kan mezelf niet van het idee brengen dat ik misschien geen 3e kado heb aangegeven. Moest dat het geval zijn dan wil ik een t-shirt.
Bedankt voor je order. Je hebt het t-shirt als cedeau aangegeven en is dus voor je geregeld!

- Multi Vit

- Creatine

Alvast bedankt!
Bedankt voor je complimenten, dat waardeer ik! :) Er is wel degelijk een verschil tussen Fight Factor (pre workout) en Creapure creatine. Dat is enkel een creatine wat bewezen is dat werkt. Zoals je aangeeft wil je beginnen met creatine. Ik zou je daarom aanraden de Creapure Creatine te nemen. Heb je altijd een goede keus;)
Zo Nr1 getest en mijn logje is bezig elke dag updates en over 6wkn het eindresultaat.
Ik ga je volgen!:cool: Succes!
Ik ben eigenlijk fan van b&f creatine orotate en had me bestelling optijd binnen, whey stracciatella is heerlijk.

@bf ik had van Ilco samples gehad van nutrabolics hyperwhey en die was echt lekker wanneer komt deze weer terug?
Bedankt voor je complimenten. Stracciatella is echt onzettend populair! De Hyperwhey verwachten we helaas niet op korte termijn terug.
bestelling gedaan en betaald Ref nr 444111.
Isolaat perfection aardbei (waar is de strawberry sensation gebleven)
Ben ook benieuwd naar de nieuwe smaken misschien wat samples!?
Dan heb ik ook die ultra fine oats besteld wanneer kan ik die het beste nemen en met wat kan ik dat het beste mixen!? na de training!? shake met oats ipv dextrose!?
Helaas hebben we van de nieuwe smaken Isolaat geen samples. Die staan nog in de planning. De Oats kun je het beste met eiwitten nemen als extra maaltijd en/of je ontbijt. Prima start van de dag :) Na de training kun je prima een snelle koolhydraat bron (dextrose/wms/vitargo/karbolyn) nemen met aminozuren of je eiwitten, dit voor maximaal glycogeenherstel en spierherstel.

Groetjes Ralf

Ik kom even terug op een vraag over een bestelling die ik een paar dagen geleden hier heb gesteld:

Origineel gepost door FabulaActaEst
Referentienummer: 437905

Het bizarre was dat ik direct na mijn bestelling meteen een bevestiging kreeg van info@body&fitshop dat mijn bestelling verzonden was.

Toen ik vorige keer mijn bestelling deed, kreeg ik pas na enkele dagen een mail dat mijn bestelling verzonden was, omdat jullie moesten wachten op mijn betaling via overschrijving (dat was toen referentienummer 391673, op 6/04 deed ik bestelling, op 12/04 kreeg ik mail dat bestelling wordt verzonden). Het duurde toen een tijdje tot ik mijn bestelling had, maar dat kwam toen door feestdagen waardoor bank pas later geld overschreef naar jullie. Maar vanaf dat ik die verzendingsmail kreeg, zat mijn bestelling wel een dag later in mijn bus.

Maar bij deze bestelling kreeg ik echter meteen mijn verzendingsmail, maar duurt het aankomen van mijn bestelling verschillende dagen. Omgekeerd met wat er vorige keer gebeurde dus .

Je hebt gekozen voor vooruitbetaling en mijn collega heeft perongelijk je zending voorgemeld bij de PostNL en daarna direct geannulleerd. Hier heb je wel een mail van gehad. Als het goed is ontvangen we dezer dagen je betaling en versturen we het direct. Je krijgt dan een nieuwe verzendbevestiging.

Ralf

Ik heb nog steeds geen nieuwe mail gekregen, maar heb op 29 mei reeds mijn betaling gedaan. Hebben jullie mijn betaling al ontvangen, of is er iets misgelopen?

Ik kom even terug op een vraag over een bestelling die ik een paar dagen geleden hier heb gesteld:

Ik heb nog steeds geen nieuwe mail gekregen, maar heb op 29 mei reeds mijn betaling gedaan. Hebben jullie mijn betaling al ontvangen, of is er iets misgelopen?
Ik ga het voor je uitzoeken en zo een PM sturen;)

Ralf

Geachte B&F, de info op de site betreffende Opti-men klopt volgens mij niet meer. De link "Beschrijving" en "Ingredienten" heeft aanpassing nodig. Sinds nieuwe opti-men heeft minder ingredienten en Viri-blend is ook volgens mij eruit. Nieuwe potje is zwart-geel en ouwe was groen-geel. Zouden jullie dat kunnen aanpassen op de site aub? :)
Vraag me af waarom O.N. de formule had aangepast....en doses verlaagd van sommige vitamines.

Hallo, B&F

is bestelling 443960 gister verzonden? Want track en trace kan barcode niet vinden

Helaas hebben we van de nieuwe smaken Isolaat geen samples. Die staan nog in de planning. De Oats kun je het beste met eiwitten nemen als extra maaltijd en/of je ontbijt. Prima start van de dag :) Na de training kun je prima een snelle koolhydraat bron (dextrose/wms/vitargo/karbolyn) nemen met aminozuren of je eiwitten, dit voor maximaal glycogeenherstel en spierherstel.

Groetjes Ralf

Aaahhh dat is nou jammer hopelijk hebben jullie die samples snel ben wel benieuwd! De whey perfection nieuwe smaken zijn iig wel lekker! :)
Maar oats dus met eiwitten als ontbijt of extra maaltijd. "check"
En als ik na de training gelijk magnificent neem en daarna me shake, deze dan nog steeds met dextrose of wel met oats!?

hey hebben jullie nog aanraders voor eiwitrepen?

Mijn bestelling zou terug nr de afzender gezonden zijn staat er op track en trace omdat er geen bezorgadres bekend zou zijn? Dit staat er;

"Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft"

Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen?

referentienummer: 443165

Mvg Marco

Hopelijk vandaag bestelling binnen! Sta al te popelen om het pakketje in handen te nemen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven