XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn die whey repen van Fortifx ook aan te raden in de cut? zijn best lekker als tussendoortje :D

bestelling micellar casein en whey perfection binnengekomen (9kg totaal) dus kan er weer even tegen.

Extra's: shakebeker, drinkfles en daarnaast ook nog straps en pre-workout Maximize intense zonder dat ik dit gevraagd had! thx voor de topservice!

Besteld en betaald

Referentie: 443370
Bedankt voor je order! Gaan we in orde maken.
Zijn die whey repen van Fortifx ook aan te raden in de cut? zijn best lekker als tussendoortje :D
Ik zou het afraden, de hoeveelheid koolhydraten erin (en de kcal volgens mij 500 per reep). Ik zou eerder gaan voo reen Afslank Shake (je kan iets van een sachet nemen). Ik denk dat dit een beter effect levert.
bestelling micellar casein en whey perfection binnengekomen (9kg totaal) dus kan er weer even tegen.

Extra's: shakebeker, drinkfles en daarnaast ook nog straps en pre-workout Maximize intense zonder dat ik dit gevraagd had! thx voor de topservice!
Super! Graag gedaan. Zo blijven je verrassen he!:D
We hebben deze al meerdere keren besteld maar zit er helaas niet meer bij. Aankomende keer helaas ook niet.

Groetjes Ralf

Bij Magnificent blijven er altijd korrels (ter grote van zandkorrels) onderin de shakebeker zitten. Hoort dit of? krijg het niet weg, blijf maar schudden met dat ding :p

Bij Magnificent blijven er altijd korrels (ter grote van zandkorrels) onderin de shakebeker zitten. Hoort dit of? krijg het niet weg, blijf maar schudden met dat ding :p

Ook als je een shaker met een spiraaltje gebruikt?
En die korrels zullen wel crea zijn

Klopt, niet elk ingredient lost even goed op. Op zich is het toch nog wel goed te doen, al zeg ik het zelf:)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 16:56 ----------

Drinken en tussendoor schudden miss dat dat helpt is bij Nr1 wel het geval

Yep, gaat prima:)

Heb je enig idee welke ingredienten het zijn die niet goed oplossen?

Whey Perfection Sweet Appel was niet te pruimen nu de White Chocolade en ik ben verslaafd :D.

Hey B&F, hebben jullie een idee of ref.nr. 439123 morgen geleverd zal worden, omwille de vertraging van post wat ik hier lees?
Groeten :)

Normaal gezien gebruik ik altijd mijn supps van Universal omdat ik daar goede ervaringen mee heb qua doseringen.. Maar om eerlijk te zijn is het wel duur om altijd van Universal in te komen want in één maand is elke pot dan ook weer uit.. Kom ik aan 100€ uit per maand alleen aan dat.. Zou je eens willen kijken wat er overeen komt qua ingrendienten omdat ik de Animal pump zeker een topper vindt.. Ook zoek ik voor de vits en omega van Universal een ander alternatief!

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-bodybuilding/universal/animal-pak
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/universal/animal-pump
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/universal/animal-omega

Hey B&F, hebben jullie een idee of ref.nr. 439123 morgen geleverd zal worden, omwille de vertraging van post wat ik hier lees?
Groeten :)
Ik heb afgelopen vrijdag besteld, en het werd netjes zaterdag geleverd.. Ik denk dat het misschien wel eens de uitzonderingen zouden kunnen zijn die je hier leest.. :tanden:

hey, ik heb een vraag over de multivits.
ik heb eigelijk gewoon een simpele goed geprijsde mutlivit nodig die ik eigelijk maar 1x per dag hoef te gebruiken. nu lijkt me de opti men de meest voordelige alleen twijfel ik nu over de bodybuilding vitamin pack. die is qua prijs duurder maar als ik het goed begrijp ook een stuk beter? is dit nu echt een voordeel of kan ik beter voor de opti men/en andere gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven