Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Besteld en betaald
Referentie: 443370
Snelle!![]()
Ik doe immens veel internetbetalingen , dus![]()
Ik zit nu niet op kantoor maar er staat mij wel iets van bij inderdaad. Ik kijk maandag even in de lopende orders vanuit de US. Herinner mij even als je wilt![]()
Bedankt voor je order! Gaan we in orde maken.
Ik zou het afraden, de hoeveelheid koolhydraten erin (en de kcal volgens mij 500 per reep). Ik zou eerder gaan voo reen Afslank Shake (je kan iets van een sachet nemen). Ik denk dat dit een beter effect levert.Zijn die whey repen van Fortifx ook aan te raden in de cut? zijn best lekker als tussendoortje![]()
Super! Graag gedaan. Zo blijven je verrassen he!bestelling micellar casein en whey perfection binnengekomen (9kg totaal) dus kan er weer even tegen.
Extra's: shakebeker, drinkfles en daarnaast ook nog straps en pre-workout Maximize intense zonder dat ik dit gevraagd had! thx voor de topservice!
We hebben deze al meerdere keren besteld maar zit er helaas niet meer bij. Aankomende keer helaas ook niet.
Groetjes Ralf
Bij Magnificent blijven er altijd korrels (ter grote van zandkorrels) onderin de shakebeker zitten. Hoort dit of? krijg het niet weg, blijf maar schudden met dat ding![]()
Bij Magnificent blijven er altijd korrels (ter grote van zandkorrels) onderin de shakebeker zitten. Hoort dit of? krijg het niet weg, blijf maar schudden met dat ding![]()

Drinken en tussendoor schudden miss dat dat helpt is bij Nr1 wel het geval

Klopt, niet elk ingredient lost even goed op. Op zich is het toch nog wel goed te doen, al zeg ik het zelf![]()

Ik heb afgelopen vrijdag besteld, en het werd netjes zaterdag geleverd.. Ik denk dat het misschien wel eens de uitzonderingen zouden kunnen zijn die je hier leest..Hey B&F, hebben jullie een idee of ref.nr. 439123 morgen geleverd zal worden, omwille de vertraging van post wat ik hier lees?
Groeten![]()