Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er vertragingen met leveringen naar belgie ?

in verband met bestellingen 440311 en 443370

Krijg net het volgende door::)

44301: vandaag bij je aangenomen om 14.24.
44370: nog niet verzonden (betaling nog niet binnen denk ik)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:25 ----------

Hey BnF,

ik had een bestelling met een verkeerde smaak genomen, toen gelijk gemailed naar jullie. Bleek dat ik het moest terugsturen als ik het zou ontvangen, wat ik dus vandaag gedaan heb.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Mijn referentie nummer is 442937.

We krijgen het dan morgen retour en versturen het dan direct weer.:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:26 ----------

Wow had getraind met noxipro en had een supersicke pump ervan dat ik een soort kramp of wat dan ook kreeg in mijn onderarm waardoor me vingers gewoon verbogen en eventjes niet meer kon strekken. The****. Is nu over gelukkig. Iemand anders dit gehad?

Heel apart, nog niet eerder vernomen. Misschien een hele zware inspanning gehad, misschien ook even op vocht letten:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:27 ----------

Vannochtend ff langs B&F zaak in Amersfoort geweest, heb nou besloten om toch maar eens Creatine te proberen.
op, en zou smiddags nieuwe binnenkomen, heb ik weer :rolleyes:
Morgen nog maar eens een poging wagen

Ok, je kunt het tot 22.00 uur via internet bestellen dan heb je het ook 100% morgen in huis:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 20:28 ----------

Kan ook. Via internet heb je het tot 22.00 uur de volgende dag in huis:)

Wat is eigenlijke het grote voordeel om pomp te hebben? ( Agmatine)

Ja werkt echt heerlijk

Als ik bij jullie nou zo'n 'duo' pot isolaat bestel he, kan ik dan in de opmerking zetten dat ik graag vanille en aardbei wil? Of krijg ik perse de smaak die ik gekozen heb 2 maal.

bestelling gedaan, Goodie 2 open gelaten, en gevraagt voor een of andere sampeling. hopelijk leest de inpakker dit ;)

Referentie nummer: 444388

We kunnen morgen eventueel even voor je bellen met Postnl. Als je niet thuis was dan komen ze normaal gezien morgen nog een keer:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:08 ----------

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:10 ----------

Is apart verzonden gisteren. Had er inderdaad vandaag al moeten zijn. Wacht morgen even af en laat het mij anders even weten dan bel ik morgenmiddag met de Post.:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:12 ----------

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 19:12 ----------

Niks binnen nog kan je er misschien nog even naar kijken

aangezien jullie redelijk veel van NOW foods al in jullie assortiment hebben, zouden jullie magnesium citraat kunnen toevoegen?

Hallo B&F,

Weten jullie wat de prijs is na actie van Epic van Dedicated Nutrition?? Ik vind het een goed product en mocht het veel duurder worden dan moet ik deze week nog wat inslaan ;)

Laatst bewerkt:
Toch maar even via internet besteld Referentie:445021,
wel zo makkelijk inderdaad
nou hou ik voorlopig echt ff op met bestellen, kost me veel te veel geld deze hobby :p
Bedankt voor je order! Deze is gister verstuurd, dus vandaag in huis!
Wat is eigenlijke het grote voordeel om pomp te hebben? ( Agmatine)
De toevoer voedingsstoffen naar de spieren, spierherstel, verhoging groeihormoon en natuurlijk de enorme pomp.
Als ik bij jullie nou zo'n 'duo' pot isolaat bestel he, kan ik dan in de opmerking zetten dat ik graag vanille en aardbei wil? Of krijg ik perse de smaak die ik gekozen heb 2 maal.
Als je de Isolaat besteld in de 4kg krijg je normaal gesproken altijd een emmer. Soms is de smaak uitverkocht en sturen we twee potten op zodat je alsnog je bestelling de volgende dag hebt.
bestelling gedaan, Goodie 2 open gelaten, en gevraagt voor een of andere sampeling. hopelijk leest de inpakker dit ;)

Referentie nummer: 444388
Je bestelling is gister al verzonden, ik ga er vanuit dat het goed opgepakt is. Laat het even weten!
We kunnen morgen eventueel even voor je bellen met Postnl. Als je niet thuis was dan komen ze normaal gezien morgen nog een keer:)
Niks binnen nog kan je er misschien nog even naar kijken
Uiteraard, wat is je referentienummer? Ik heb je PM gelezen, ga het nu doen.
aangezien jullie redelijk veel van NOW foods al in jullie assortiment hebben, zouden jullie magnesium citraat kunnen toevoegen?
Ik meende me herinneren dat we deze vroeger wel gehad hebben. Ik zal Ilco even vragen deze weer mee te bestellen.
Hallo B&F,

Weten jullie wat de prijs is na actie van Epic van Dedicated Nutrition?? Ik vind het een goed product en mocht het veel duurder worden dan moet ik deze week nog wat inslaan ;)
Ik ga er vanuit dat het nog wel 1-2 weken op deze prijs blijft staan. Dan word er weer even naar gekeken.;)

Ralf

Laatst bewerkt:
Ongeveer 30-45 minuten.

Ja hoor, stuur maar terug. We gaan dan een kwaliteitscheck doen. Als deze echt zo slecht is sturen we je een nieuwe en anders krijg je de originele terug. Als je hierbij een begeleidende brief doet gericht aan mij, moet het goedkomen!

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 12:57 ----------

Naast alle andere fantastische cadeau's, nu opnieuw beschikbaar:

Power Straps Luxe twv 7.50 euro
Wrist Wraps Luxe twv 7.50 euro

Hoi Ralf, ik heb de pot gister verstuurd met een begeleidende brief erbij.
Ik hoop dat jullie er zsm naar kunnen kijken. Kun je me per email op de hoogte houden?

ow, daar heb ik geen mail van gehad. ???
Ik zie ook dat je twee maal dit afgerekend had via Paypal? Als dit niet de bedoeling was, laat het me even weten. Dit is de barcode van het pakket wat vandaag geleverd gaat worden: 3SZRHH009513978
Hoi Ralf, ik heb de pot gister verstuurd met een begeleidende brief erbij.
Ik hoop dat jullie er zsm naar kunnen kijken. Kun je me per email op de hoogte houden?
Jawel, ik hoop dat deze vandaag aankomt. Om welk product ging het (en wat is je referentienummer)? Dan zorg ik zodra we het ontvangen hebben direct opgelost word.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven