Ik ga het opvragen bij de leverancier en voor je aanpassen. Bedankt voor je tip! :thubms:Geachte B&F, de info op de site betreffende Opti-men klopt volgens mij niet meer. De link "Beschrijving" en "Ingredienten" heeft aanpassing nodig. Sinds nieuwe opti-men heeft minder ingredienten en Viri-blend is ook volgens mij eruit. Nieuwe potje is zwart-geel en ouwe was groen-geel. Zouden jullie dat kunnen aanpassen op de site aub?
Vraag me af waarom O.N. de formule had aangepast....en doses verlaagd van sommige vitamines.
Deze is inderdaad gister verzonden. Ik zie inderdaad dat deze vandaag niet bezorgd gaat worden, helaas. Dan komt deze morgen.Hallo, B&F
is bestelling 443960 gister verzonden? Want track en trace kan barcode niet vinden

Hangt net af wat je wil. Je kan gerust na de training als "complete" maaltijd ter vervanging van rijst + kip gebruiken. Direct na de training is Magnificent prima.Aaahhh dat is nou jammer hopelijk hebben jullie die samples snel ben wel benieuwd! De whey perfection nieuwe smaken zijn iig wel lekker!
Maar oats dus met eiwitten als ontbijt of extra maaltijd. "check"
En als ik na de training gelijk magnificent neem en daarna me shake, deze dan nog steeds met dextrose of wel met oats!?
[Link niet meer beschikbaar], verreweg de lekkerste bars!
Marco, deze is gister verzonden. Blijkbaar heeft de PostNL deze nog niet gesorteerd en komt deze morgen. Ons excuus voor het ongemak.Mijn bestelling zou terug nr de afzender gezonden zijn staat er op track en trace omdat er geen bezorgadres bekend zou zijn? Dit staat er;
"Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft"
Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen?
referentienummer: 443165
Mvg Marco
Als je gister besteld hebt, reken ik er wel op! Wat had je besteld?Hopelijk vandaag bestelling binnen! Sta al te popelen om het pakketje in handen te nemen![]()
Ralf