AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte B&F, de info op de site betreffende Opti-men klopt volgens mij niet meer. De link "Beschrijving" en "Ingredienten" heeft aanpassing nodig. Sinds nieuwe opti-men heeft minder ingredienten en Viri-blend is ook volgens mij eruit. Nieuwe potje is zwart-geel en ouwe was groen-geel. Zouden jullie dat kunnen aanpassen op de site aub? :)
Vraag me af waarom O.N. de formule had aangepast....en doses verlaagd van sommige vitamines.
Ik ga het opvragen bij de leverancier en voor je aanpassen. Bedankt voor je tip! :thubms:
Hallo, B&F

is bestelling 443960 gister verzonden? Want track en trace kan barcode niet vinden
Deze is inderdaad gister verzonden. Ik zie inderdaad dat deze vandaag niet bezorgd gaat worden, helaas. Dan komt deze morgen.:rolleyes:
Aaahhh dat is nou jammer hopelijk hebben jullie die samples snel ben wel benieuwd! De whey perfection nieuwe smaken zijn iig wel lekker! :)
Maar oats dus met eiwitten als ontbijt of extra maaltijd. "check"
En als ik na de training gelijk magnificent neem en daarna me shake, deze dan nog steeds met dextrose of wel met oats!?
Hangt net af wat je wil. Je kan gerust na de training als "complete" maaltijd ter vervanging van rijst + kip gebruiken. Direct na de training is Magnificent prima.
hey hebben jullie nog aanraders voor eiwitrepen?
[Link niet meer beschikbaar], verreweg de lekkerste bars!
Mijn bestelling zou terug nr de afzender gezonden zijn staat er op track en trace omdat er geen bezorgadres bekend zou zijn? Dit staat er;

"Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft"

Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen?

referentienummer: 443165

Mvg Marco
Marco, deze is gister verzonden. Blijkbaar heeft de PostNL deze nog niet gesorteerd en komt deze morgen. Ons excuus voor het ongemak.
Hopelijk vandaag bestelling binnen! Sta al te popelen om het pakketje in handen te nemen :D
Als je gister besteld hebt, reken ik er wel op! Wat had je besteld?

Ralf

@B&F
Ik heb vorige week op 31-05/2012 een bestelling gedaan met referentie: 440028
Op 01-06-2012 was dit nog niet geleverd. Volgens de track & trace site een probleem en had de bestelling vertraging opgelopen (Kan gebeuren). Nu Heb ik vandaag nog steeds niets aangekregen... Op de site staat afleveringsdatum vandaag maar mits men hier normaal altijd rond 12u levert vind ik het raar dat er nu nog steeds niet geleverd is...
Kunnen jullie misschien meer info bezorgen of zal ik nog maar enkele dagen moeten wachten?

Alvast bedankt

Had vorige week woensdag besteld, maar via overschrijving betaald :D
Arginine & ornithine, sport & vitaliteit, protein perfection mix, hard! & lean gain :D
Super stack. Gaat zeker goedkomen!
@B&F
Ik heb vorige week op 31-05/2012 een bestelling gedaan met referentie: 440028
Op 01-06-2012 was dit nog niet geleverd. Volgens de track & trace site een probleem en had de bestelling vertraging opgelopen (Kan gebeuren). Nu Heb ik vandaag nog steeds niets aangekregen... Op de site staat afleveringsdatum vandaag maar mits men hier normaal altijd rond 12u levert vind ik het raar dat er nu nog steeds niet geleverd is...
Kunnen jullie misschien meer info bezorgen of zal ik nog maar enkele dagen moeten wachten?

Alvast bedankt
Zojuist even met de PostNL gebeld, ze gaan er vanuit dat deze vandaag geleverd gaat worden. Laat me even weten hoe het gelopen is :)

Ralf

Super stack. Gaat zeker goedkomen!

Zojuist even met de PostNL gebeld, ze gaan er vanuit dat deze vandaag geleverd gaat worden. Laat me even weten hoe het gelopen is :)

Ralf
Momenteel nog steeds niets ontvangen dus ik denk dat de koerier dan serieus veel overuren aan het draaien is...

Ik gebruik altijd voor het trainen isolaat en bcaa's.
Daar kan epic gewoon bij?

Epic hoeft ook niet op een lege maag ?

me bestelling net binnen! kan er weer tegenaan!! 6kg micellar caseine perfection en jack 3d! :)
Alleen geen samples gekregen van de nieuwe smaken caseine perfection die ik had gevraagd.. (hier en bij me bestelling) ipv dat samples van de normale whey perfection die ik al had :(
Voor de rest wel extra samples maximize intens gehad!

vandaag pakketje gekrege met extra sampltje's super weer!!! :D

Epic zou je hier aan toe kunnen voegen.Het zou ook moeten lukken op niet lege maag en voor de zekerheid kun je altijd nog een 15 min wachten.

Beste BodyenFitshop,

Zou u misschien een extra shake beker aan de bestelling kunnen toevoegen? De vorige lekt nogal.

Referentie nummer: 444558

Bij voorbaat dank!

Momenteel nog steeds niets ontvangen dus ik denk dat de koerier dan serieus veel overuren aan het draaien is...

Tja:rolleyes: Kan nog tot 20.00 volgens mij:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:13 ----------

Epic voor de training nemen, ongeveer 45-30 minuten tevoren. Direct na de training BCAA, Carb + Epic. 20 minuten later de Whey:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:14 ----------

Pakje is eindelijk geleverd!
Bedankt weeral voor de top service!!

Ok, toch nog redelijk binnen de tijd.:) Top!

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:15 ----------

me bestelling net binnen! kan er weer tegenaan!! 6kg micellar caseine perfection en jack 3d! :)
Alleen geen samples gekregen van de nieuwe smaken caseine perfection die ik had gevraagd.. (hier en bij me bestelling) ipv dat samples van de normale whey perfection die ik al had :(
Voor de rest wel extra samples maximize intens gehad!

Dank je!:) We hebben niet altijd de gevraagde smaken bij de hand voor de sampling.

vandaag pakketje gekrege met extra sampltje's super weer!!! :D

Jij bedankt, voor de order:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:16 ----------

Epic zou je hier aan toe kunnen voegen.Het zou ook moeten lukken op niet lege maag en voor de zekerheid kun je altijd nog een 15 min wachten.

Wel even 15-20 minuten ertussen laten inderdaad.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:18 ----------

Beste BodyenFitshop,

Zou u misschien een extra shake beker aan de bestelling kunnen toevoegen? De vorige lekt nogal.

Referentie nummer: 444558

Bij voorbaat dank!

Weet niet of het nog kan (we verwerken de order tegenwoordig bijna direct) maar ik geef het direct door!:)

Tja:rolleyes: Kan nog tot 20.00 volgens mij:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:13 ----------

Epic voor de training nemen, ongeveer 45-30 minuten tevoren. Direct na de training BCAA, Carb + Epic. 20 minuten later de Whey:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:14 ----------

Ok, toch nog redelijk binnen de tijd.:) Top!

Dank je!:) We hebben niet altijd de gevraagde smaken bij de hand voor de sampling.

Jij bedankt, voor de order:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:16 ----------

Wel even 15-20 minuten ertussen laten inderdaad.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 19:18 ----------

Weet niet of het nog kan (we verwerken de order tegenwoordig bijna direct) maar ik geef het direct door!:)

Zijn er vertragingen met leveringen naar belgie ?

in verband met bestellingen 440311 en 443370

Zijn er vertragingen met leveringen naar belgie ?

in verband met bestellingen 440311 en 443370

Nee, op dit moment volgens mij niet. Ik kan de status wel even voor je opvragen (zit zelf nu niet op kantoor) of morgenochtend even voor je bellen.:)

Hey BnF,

ik had een bestelling met een verkeerde smaak genomen, toen gelijk gemailed naar jullie. Bleek dat ik het moest terugsturen als ik het zou ontvangen, wat ik dus vandaag gedaan heb.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Mijn referentie nummer is 442937.

Wow had getraind met noxipro en had een supersicke pump ervan dat ik een soort kramp of wat dan ook kreeg in mijn onderarm waardoor me vingers gewoon verbogen en eventjes niet meer kon strekken. The****. Is nu over gelukkig. Iemand anders dit gehad?

Vannochtend ff langs B&F zaak in Amersfoort geweest, heb nou besloten om toch maar eens Creatine te proberen.
op, en zou smiddags nieuwe binnenkomen, heb ik weer :rolleyes:
Morgen nog maar eens een poging wagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven