MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot wanneer blijven die oats in de aanbieding?
Gr. Tom

en voedingswaarden zijn zelfste al normale havermout? dan bestel ik meteen paar kilo's :D doosje quakers van 800gram kost toch al snel 4-5euro dacht ik.
Inhoud: 1000 gram
Per dosering: 30 gram
Aantal doseringen per verpakking: 33

Smaak: Neutraal Samenstelling per 100 gram:
Energie 347 kcal
Eiwit 15 gram
Koolhydraten 63 gram
Vet 6 gram
Voedingsvezels 10 gram

Samenstelling per 30 gram
Energie 104 kcal
Eiwit 4,5 gram
Koolhydraten 18,9 gram
Vet 1,8 gram
Voedingsvezels 3 gram

Allergie informatie:
Bevat gluten.

Tot wanneer blijven die oats in de aanbieding?
Gr. Tom

Kan ik nog niet zeggen;)

Inhoud: 1000 gram
Per dosering: 30 gram
Aantal doseringen per verpakking: 33

Smaak: Neutraal Samenstelling per 100 gram:
Energie 347 kcal
Eiwit 15 gram
Koolhydraten 63 gram
Vet 6 gram
Voedingsvezels 10 gram

Samenstelling per 30 gram
Energie 104 kcal
Eiwit 4,5 gram
Koolhydraten 18,9 gram
Vet 1,8 gram
Voedingsvezels 3 gram

Allergie informatie:
Bevat gluten.

Dank voor de aanvulling, de complete samenstelling van de oats kan je inderdaad hier vinden :D

- Eldert

4kg oats en 2 potten whey perfection besteld. strawberry en bitterkoekjes :)

wel 2 potten van 2.5kg want 5kg van 1 soort wordt je idd snel beu. kost nu wel 10euro meer :p

Afwisseling tussen 2x 5lb raak je het een stuk minder snel zat. ;)
Mijn suggestie was 2x 5lb aanbieden voor de prijs van 1x 10lb.

Ook is dat helaas niet mogelijk, we prijzen de eiwitten al zo scherp mogelijk;)

4kg oats en 2 potten whey perfection besteld. strawberry en bitterkoekjes :)

wel 2 potten van 2.5kg want 5kg van 1 soort wordt je idd snel beu. kost nu wel 10euro meer :p

Kan er helaas niks aan veranderen:)

- Eldert

Dit is de productiedatum, niet de houdbaarheid! Als je bij je volgende bestelling een opmerking plaatst dat je van mij extra samples krijgt, dan maken we er dan een mooi pakketje van!:D

Top! Dankjewel;)

- Eldert
Ooh ok sorry dat had ik niet door :D verder topservice hoor ! juist het pakketje was nogal beschadigd.. maar de inhoud was wel in orde :). die oats drinken egt super weg ! egt perfecte shake icm whey perfection ! En die extra samples zijn altijd welkom :D !

Nou oats dan ook maar is toevoegen ben die brinta wel zat

Als ik sochtends een shake neem met die oats er in als ontbijt. hoeveel eetlepels moek er dan ong in doen? en hoeveel gr is dat dan? dank je

Ik zou zelf gewoon 1 eetlepel erin doen en als je precies grammen wilt weten dan pakje een teelepel dat is gemiddeld 5 gram.Maar 1 eetlepel bij je shake moet goed zijn.

Ja inderdaad dat zou nog beter zijn de schep van de whey gebruiken

Als ik sochtends een shake neem met die oats er in als ontbijt. hoeveel eetlepels moek er dan ong in doen? en hoeveel gr is dat dan? dank je
Ik denk dat een eetlepel of 4-5 30 gram Oats zijn, anders wordt het wegen. :rolleyes: Deze nieuwe oats zijn echt van super kwaliteit we hebben het daarom besloten zo enorm groot in te kopen! We zijn echt heel erg blij met deze toevoeging;)

Ralf

Als je een whey schepje gebruikt ervoor dan is 1 vlak schepje zo'n 35 gram.

*drinkt zijn oats en whey shake verder op*

Gister vitamine D besteld van het huismerk, ben benieuwd!

Nieuwe beker is fijn jongens!

Tshirt is mij alleen wat te klein :P

***Nieuw binnen***

Glucosamine, Chondroitine & MSM
Vooral bij sportbeoefening waarbij de gewrichten zwaar worden belast, zoals gewichtstraining en hardlopen kan Glucosamine Chondroitine & MSM voor een belangrijke verlichting zorgen. Door het gebruik van de combinatie van deze stoffen blijven de spieren en gewrichten soepel, ook bij zware sport-inspanningen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amino Super Tabs
De beste spieropbouwende aminozuren? In makkelijk in te nemen tabletten? Amino Super Tabs! Jouw garantie voor spiermassa!
-Pure spieropbouwende tabletten
-Hoogwaardige aminozuren!
-Sterkere, grotere spieren!
-Bodybuilders en sporters
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ultra Fine Oats
-Complexe pure koolhydraten
-Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
-Makkelijker meer spiermassa
-Langdurige energie voor spieren
-In handige kilo verpakkingen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

@B&F, dit is de 2de keer dat ik in mijn shake kijk en kleine groene stukjes zie, je kan het platdrukken en uitsmeren, zijn geen korrels ofzo.

Ik heb het sinds het openen van mijn Lemon Ice pot.

Zal zo even een foto erbij zetten als je wilt.

@B&F, dit is de 2de keer dat ik in mijn shake kijk en kleine groene stukjes zie, je kan het platdrukken en uitsmeren, zijn geen korrels ofzo.

Ik heb het sinds het openen van mijn Lemon Ice pot.

Zal zo even een foto erbij zetten als je wilt.
Als je deze even wilt sturen, ben benieuwd! :)

Ralf

Die hele kleine groene stukjes kunne geen kwaad zeefje in de shakebeker goed schudden.En de stukjes worden kleiner en die geven nou net meer smaak ik heb deze smaak zelf ook dus weet wat het is.

LJsrm.jpg

au7Xv.jpg

Die hele kleine groene stukjes kunne geen kwaad zeefje in de shakebeker goed schudden.En de stukjes worden kleiner en die geven nou net meer smaak ik heb deze smaak zelf ook dus weet wat het is.

13793384.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven