Tom23
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inhoud: 1000 gramen voedingswaarden zijn zelfste al normale havermout? dan bestel ik meteen paar kilo'sdoosje quakers van 800gram kost toch al snel 4-5euro dacht ik.
Tot wanneer blijven die oats in de aanbieding?
Gr. Tom

Inhoud: 1000 gram
Per dosering: 30 gram
Aantal doseringen per verpakking: 33
Smaak: Neutraal Samenstelling per 100 gram:
Energie 347 kcal
Eiwit 15 gram
Koolhydraten 63 gram
Vet 6 gram
Voedingsvezels 10 gram
Samenstelling per 30 gram
Energie 104 kcal
Eiwit 4,5 gram
Koolhydraten 18,9 gram
Vet 1,8 gram
Voedingsvezels 3 gram
Allergie informatie:
Bevat gluten.

We komen al aardig in de buurt
je kan ook 2x5lb bestellen, met 2 verschillende smaken
- Eldert

Afwisseling tussen 2x 5lb raak je het een stuk minder snel zat.
Mijn suggestie was 2x 5lb aanbieden voor de prijs van 1x 10lb.

4kg oats en 2 potten whey perfection besteld. strawberry en bitterkoekjes
wel 2 potten van 2.5kg want 5kg van 1 soort wordt je idd snel beu. kost nu wel 10euro meer![]()

Ooh ok sorry dat had ik niet doorDit is de productiedatum, niet de houdbaarheid! Als je bij je volgende bestelling een opmerking plaatst dat je van mij extra samples krijgt, dan maken we er dan een mooi pakketje van!
Top! Dankjewel
- Eldert
verder topservice hoor ! juist het pakketje was nogal beschadigd.. maar de inhoud was wel in orde
. die oats drinken egt super weg ! egt perfecte shake icm whey perfection ! En die extra samples zijn altijd welkom
!Als ik sochtends een shake neem met die oats er in als ontbijt. hoeveel eetlepels moek er dan ong in doen? en hoeveel gr is dat dan? dank je
Ik denk dat een eetlepel of 4-5 30 gram Oats zijn, anders wordt het wegen.Als ik sochtends een shake neem met die oats er in als ontbijt. hoeveel eetlepels moek er dan ong in doen? en hoeveel gr is dat dan? dank je
Deze nieuwe oats zijn echt van super kwaliteit we hebben het daarom besloten zo enorm groot in te kopen! We zijn echt heel erg blij met deze toevoeging
Als je deze even wilt sturen, ben benieuwd!@B&F, dit is de 2de keer dat ik in mijn shake kijk en kleine groene stukjes zie, je kan het platdrukken en uitsmeren, zijn geen korrels ofzo.
Ik heb het sinds het openen van mijn Lemon Ice pot.
Zal zo even een foto erbij zetten als je wilt.

Die hele kleine groene stukjes kunne geen kwaad zeefje in de shakebeker goed schudden.En de stukjes worden kleiner en die geven nou net meer smaak ik heb deze smaak zelf ook dus weet wat het is.