XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel raar! kom ik net terug thuis, ligt pakketje bij de buren referentienummer: 450172....nou ja, me = blij.
Ralf.....niet lullig bedoelt ofzo, maar geef ff door aan verpakkers dat ze pakketjes niet neerleggen maar staand in een doos doen. Maak ik de doos open vliegt witte poeder overal door mijn kamer (terwijl ik die lucht kussentjes eruithaalde), 2 verpakkingen fine oats zijn opengesprongen, er ligt zo een goede half kilo in de doos zelf en nog 100gr door mijn kamer....bleh!!!

Heel raar! kom ik net terug thuis, ligt pakketje bij de buren referentienummer: 450172....nou ja, me = blij.
Ralf.....niet lullig bedoelt ofzo, maar geef ff door aan verpakkers dat ze pakketjes niet neerleggen maar staand in een doos doen. Maak ik de doos open vliegt witte poeder overal door mijn kamer (terwijl ik die lucht kussentjes eruithaalde), 2 verpakkingen fine oats zijn opengesprongen, er ligt zo een goede half kilo in de doos zelf en nog 100gr door mijn kamer....bleh!!!

toch wel foto van genomen ?

Natuurlijk,ik neem altijd een foto als er iets misgaat....just in case people dont believe me :)

Ik hele tijd wachten, zou tussen 16.30 en 18.00 moeten komen. Kijk net op die tracktrace: zending vertraagt :fuu:

Ach jah dan maar morgen :(

Vervelend, dagje langer wachten dus!

Excuus! Volgende keer even een opmerking plaatsen dat je van mij extra samples krijgt voor het ongemak:)

- Eldert

Ik weet niet of mijn post er al stond maar misschien een leuk idee om de shirts zoals die nu zijn ook in het wit te leveren met uiteraard de B&F kwaliteit.;)

Ach jah, kan gebeuren Eldert, had toevallig een bijna lege potje Creatine di-malate en bijna lege Whey perfection pot....heb Di-malate door WC gespoeld en Whey perfection daar ingedaan >>> lege pot voor 2kg fine oats :D
Ik zie dat Glucosamine binnen is, ik ga dat direct bestellen....als jij daarvan een mooie pakketje voor me zou maken, zou ik heel blij zijn. :)

Net als bij 3nigma is het toch vandaag aangekomen:)

Ik weet niet of mijn post er al stond maar misschien een leuk idee om de shirts zoals die nu zijn ook in het wit te leveren met uiteraard de B&F kwaliteit.;)

Ga ik overleggen! Wel een goed idee;)

Ach jah, kan gebeuren Eldert, had toevallig een bijna lege potje Creatine di-malate en bijna lege Whey perfection pot....heb Di-malate door WC gespoeld en Whey perfection daar ingedaan >>> lege pot voor 2kg fine oats :D
Ik zie dat Glucosamine binnen is, ik ga dat direct bestellen....als jij daarvan een mooie pakketje voor me zou maken, zou ik heel blij zijn. :)

Plaats even een opmerking bij je bestelling dat je van mij extra veel samples krijgt, of bel even METEEN nadat je je bestelling geplaatst heb. Vraag dan maar even naar mij, dan komt het 100% goed:D

Net als bij 3nigma is het toch vandaag aangekomen:)

Veel plezier van je bestelling!

- Eldert

Ga ik overleggen! Wel een goed idee;)

Plaats even een opmerking bij je bestelling dat je van mij extra veel samples krijgt, of bel even METEEN nadat je je bestelling geplaatst heb. Vraag dan maar even naar mij, dan komt het 100% goed:D

Veel plezier van je bestelling!

- Eldert

Komt stealth van vpx ooit nog weer binnen ?

Oats zijn aangekomen, thanks voor het pakketje. top spul as usual.

Fijne dag/ avond.

@ Eldert: thanks :D Ik zie jij zit hele dag aan de lijn en hier ook en zeker nog andere 10 dingen tegelijk doen....pffff! tough! :eek:

hey b&f, lukt het een beetje met de nieuwe site ? :rolleyes:
+ die oats zijn wel een goeie toevoeging ! :D

Of desnoods gewoon 2 x 5lb, dan hoeven ze niet eens hun assortiment aan te passen!

Vandaag me bestelling binnen gekregen, bedankt voor de topservice weer, ik ben zeer tevreden! :D
als je van 1x 5lb al zat kan raken, dan zal je van 2x 5lb ook zat raken, vandaar de suggestie om bijv 4x4 kilo in een emmer

die fine oats van in de weekaanbieding. welke textuur hebben die? Ik bedoel is het net zoals poeder dan (brinta achtig) of toch eerder nog de vorm zoals quaker quick oats? ik zou die eerder bij het ontbijt nemen? 70gr fine oats ipv 70 gram "normale havermout" die ik nu in opgewarmd water+whey doe.

die fine oats van in de weekaanbieding. welke textuur hebben die? Ik bedoel is het net zoals poeder dan (brinta achtig) of toch eerder nog de vorm zoals quaker quick oats? ik zou die eerder bij het ontbijt nemen? 70gr fine oats ipv 70 gram "normale havermout" die ik nu in opgewarmd water+whey doe.

Is brinta-achtig;)

- Eldert

en voedingswaarden zijn zelfste al normale havermout? dan bestel ik meteen paar kilo's :D doosje quakers van 800gram kost toch al snel 4-5euro dacht ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven