MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
body en fit, zou het mogelijk zijn dat er zakken van een kilo komen voor de whey perfection, want met al de smaken en nieuwe smaken die zullen komen, mensen zoals ik wel steeds willen varieren, want sommige smaken kan je wel snel zat raken als je niet varieert, dus zou dit een mooie alternatief zijn.

body en fit, zou het mogelijk zijn dat er zakken van een kilo komen voor de whey perfection, want met al de smaken en nieuwe smaken die zullen komen, mensen zoals ik wel steeds willen varieren, want sommige smaken kan je wel snel zat raken als je niet varieert, dus zou dit een mooie alternatief zijn.

Is al verschillende malen gezegd: per kilo wordt de prijs in verhouding veel te hoog, je(tenminste ik niet) zit niet te wachten op een kilo pot van €20 á €25. :cool:

Is al verschillende malen gezegd: per kilo wordt de prijs in verhouding veel te hoog, je(tenminste ik niet) zit niet te wachten op een kilo pot van €20 á €25. :cool:
wat is hier de reden van..ik heb het ook niet over een kilo pot, maar een zak. wat qua kosten minder zal zijn.

Klinkt goed! De grijze kleur aanvullen met witte en zwarte bidons? Misschien dat er ook nog iets met het logo (wit logo op een zwarte bidon, zwart logo op een witte bidon) of de kleur van de dop te regelen is, maar ik kan me voorstellen dat zoiets lastig kan worden als jullie de herkenbare huisstijl willen blijven gebruiken. Ik ben in ieder geval benieuwd :)
Ik neem het mee. Thanks voor je input.
Blijft die prijs voor de oats zo of niet?
Voorlopig wel:cool:
Blijven de prijzen van de oats hetzelfde? Of is dit een tijdelijke aanbieding?
Want momenteel is het een groot verschil me xxlnutrition!! (daar bestelde ik vroeger mijn oats)
De Oats blijven voorlopig in ieder geval deze prijs houden!:cool: Bij de Body&FIT heb je altijd de beste koop. De oats zijn nu inderdaad echt super voordelig.
We hebben al meerdere keren naar een kilo verpakking gekeken. Echter word dit dan ontzettend duur.

Ralf

Ik bedoelde het als bij whey van sci-fit die hebben een emmer en daar zitten dan 3-4 kleinere zakken in met verschillende smaken. Jammer dat het voor jullie te duur wordt met zoiets. Messchien dan sci-fit whey inkopen?

Pffff! Tot half uur geleden stond nog dat mijn pakketje vandaag zou komen tussen 14:30 en 18:00, nu staat er opeens WO. 13 juni 2012 14:00-17:30. Wat een stelletje malloten!
FF serieus!!! Ik vind het meestal niet erg, maar ik ben expres thuis gebleven vandaag.
Ze moeten hun bedrijf hernoemen naar PostANAAL, sinds hun service stelt geen een REET voor!

Ik ga het in ieder geval even doorgeven. Echter denk ik niet dat het mogelijk is, dit omdat heel veel mensen verschillende smaken willen en de prijs per kilo dan ook veel hogerl ligt dan bijv. per 4kg.

Ralf

Waarom zou het dan zoveel duurder worden? Indien jullie uitsluitend 4 x 1kg whey verkopen als een combi, komt hier toch enkel wat meerprijs bij door het meer vullen van zakken en extra plastic?

Ik snap dat als je 1 kg verpakkingen apart verkoopt, dat het dan duurder wordt. Aangezien je dan een doos nodig hebt voor een klein beetje whey, + de verzendkosten.

Waarom zou het dan zoveel duurder worden? Indien jullie uitsluitend 4 x 1kg whey verkopen als een combi, komt hier toch enkel wat meerprijs bij door het meer vullen van zakken en extra plastic?

Ik snap dat als je 1 kg verpakkingen apart verkoopt, dat het dan duurder wordt. Aangezien je dan een doos nodig hebt voor een klein beetje whey, + de verzendkosten.

4 plastic zakjes in de 4kg emmer = win win, desnoods kom ik de zakken wel vullen:)

Ik bedoelde het als bij whey van sci-fit die hebben een emmer en daar zitten dan 3-4 kleinere zakken in met verschillende smaken. Jammer dat het voor jullie te duur wordt met zoiets. Messchien dan sci-fit whey inkopen?
Ik ga het even doormailen naar Ilco. :)
Pffff! Tot half uur geleden stond nog dat mijn pakketje vandaag zou komen tussen 14:30 en 18:00, nu staat er opeens WO. 13 juni 2012 14:00-17:30. Wat een stelletje malloten!
FF serieus!!! Ik vind het meestal niet erg, maar ik ben expres thuis gebleven vandaag.
Ze moeten hun bedrijf hernoemen naar PostANAAL, sinds hun service stelt geen een REET voor!
Dat is inderdaad heel vervelend. Geef me je referentienummer even, dan bel ik er voor je achteraan! :)

Ralf

gaat bij mij ook gebeuren denk ik. Wacht al de hele middag, en tot nu nog niemand aan de deur geweest, terwijl hij meestal wel rond 13/14u komt.

maar mijn status is nog niet aangepast, dus ik ben benieuwd.

gaat bij mij ook gebeuren denk ik. Wacht al de hele middag, en tot nu nog niemand aan de deur geweest, terwijl hij meestal wel rond 13/14u komt.

Vervelend inderdaad:cool: Hou ons maar op de hoogte:)

heb net hetzelfde staat al vn zondag dat het vandaag wordt geleverd.. nog steeds niet gehad. Maar vorige keer leverde ze bij mij ook nog om half 9 savonds dus geduld..

ja dat is wel win=win situatie idd, misschien een tip voor body en fit. zo een optie zou wel fijn zijn 4kg emmer met 4 zakken smaken die je zelf kiest.

Ik snap het principe en het klinkt ook goed:) Misschien alleen lastig te realiseren in de praktijk maar wel het overdenken waard:) Zou ook alleen maar goed voor ons zijn.

ja dat is wel win=win situatie idd, misschien een tip voor body en fit. zo een optie zou wel fijn zijn 4kg emmer met 4 zakken smaken die je zelf kiest.

Of desnoods gewoon 2 x 5lb, dan hoeven ze niet eens hun assortiment aan te passen!

Vandaag me bestelling binnen gekregen, bedankt voor de topservice weer, ik ben zeer tevreden! :D

Laatst bewerkt:
.?

Net men bestelling binnegekrege.. Perfect service zoals altijd ! maar tog enkele opmerkingen.. Samples zijn over datum.. waarvan 1tje gescheurd.. de doos zelf was ookal redelk gekreukt.. Weet niet of het zo al was bij het inpakken maar mijn bestelling heeft precies een harde reis meegemaakt.. Producten die ik had besteld zijn wel in orde.

Een sportschool maatje ook maar is vertelt waar die moet zijn voor goede supplementen voor de juiste prijs.Ben blij de hele sportschool waar ik train luistert naar mij en betaald nu niet langer te veel voor dezelfde supps op naar B&F.

Net men bestelling binnegekrege.. Perfect service zoals altijd ! maar tog enkele opmerkingen.. Samples zijn over datum.. waarvan 1tje gescheurd.. de doos zelf was ookal redelk gekreukt.. Weet niet of het zo al was bij het inpakken maar mijn bestelling heeft precies een harde reis meegemaakt.. Producten die ik had besteld zijn wel in orde.

Dit is de productiedatum, niet de houdbaarheid! Als je bij je volgende bestelling een opmerking plaatst dat je van mij extra samples krijgt, dan maken we er dan een mooi pakketje van!:D

Een sportschool maatje ook maar is vertelt waar die moet zijn voor goede supplementen voor de juiste prijs.Ben blij de hele sportschool waar ik train luistert naar mij en betaald nu niet langer te veel voor dezelfde supps op naar B&F.

Top! Dankjewel;)

- Eldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hele tijd wachten, zou tussen 16.30 en 18.00 moeten komen. Kijk net op die tracktrace: zending vertraagt :fuu:

Ach jah dan maar morgen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven